افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

بحران در ارتش صهیونیستی

  • کد خبر : 386226
بحران در ارتش صهیونیستی

به گزارش بازار به نقل از المیادین، مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به کمبود نیروی انسانی برای مقابله با حزب الله هشدار دادند و اعلام کردند که شهادت فرماندهان حزب الله به معنای بازگشت آرامش برای شهرک نشینان شمال فلسطین نیست. یک افسر صهیونیست به اکونومیست گفت: «ما برای مبارزه با حزب الله به اندازه کافی […]

به گزارش بازار به نقل از المیادین، مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به کمبود نیروی انسانی برای مقابله با حزب الله هشدار دادند و اعلام کردند که شهادت فرماندهان حزب الله به معنای بازگشت آرامش برای شهرک نشینان شمال فلسطین نیست.

یک افسر صهیونیست به اکونومیست گفت: «ما برای مبارزه با حزب الله به اندازه کافی سرباز یا تانک نداریم.

یک افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی که برای جنگ با حزب الله در شمال فلسطین فراخوانده شده بود، اعلام کرد که ارتش این رژیم قدرت لازم برای انجام عملیات بزرگ در لبنان را ندارد. این اظهارات توسط مجله انگلیسی The Economist منتشر شده است.

از سوی دیگر، تامیر هیمن، ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس سابق سازمان ضد جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «امان» هشدار داد لبنان بار دیگر رژیم صهیونیستی را وارد بحران کرده است.

این مجله می افزاید که برخی از افسران ارتش اسرائیل از کمبود نیروی انسانی ابراز نگرانی کرده اند و ارتش مجبور شده است ده ها هزار نیروی ذخیره را برای حفظ سطح فعلی نیرو فراخواند، اما بسیاری از آنها از 7 اکتبر در خدمت هستند. . ، 2023.

در همین راستا، نوهام تیفون، فرمانده سابق لشکر شمال ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که حزب الله همچنان به جنگ فرسایشی ادامه می دهد و شهادت فرماندهان این گروه به معنای بازگشت امنیت به مناطق شمالی نیست. فلسطین اشغالی

همچنین ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله ده ها هزار موشک از جمله موشک های سنگین در اختیار دارد و بسیاری از نیروهای مجرب این جنبش در نزدیکی مرز لبنان و فلسطین اشغالی در حال نبرد هستند.

آری شبیت، تحلیلگر سیاسی صهیونیست نیز هشدار داد که لبنان برای این رژیم مانند باتلاق است و برای حل این بحران باید راهبرد سیاسی و توافق منطقه ای در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.