افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ببینید افغانستان همه وزارتخانه های ایران را درگیر کرده است!

  • کد خبر : 319336
ببینید افغانستان همه وزارتخانه های ایران را درگیر کرده است!

به گزارش خبرآنلاین، علی موجانی دیپلمات کشورمان در کافه خبر گفت: هیچ کشوری به اندازه افغانستان ساختار اداری و وزارتخانه های ما را درگیر نکرده است. با جمعیت 700 هزار دانش آموز افغانستانی در وزارت معارف مواجه هستیم. در وزارت بهداشت با بیماری هایی مواجه هستیم که از افغانستان به ایران آمده است. در وزارت […]

به گزارش خبرآنلاین، علی موجانی دیپلمات کشورمان در کافه خبر گفت: هیچ کشوری به اندازه افغانستان ساختار اداری و وزارتخانه های ما را درگیر نکرده است. با جمعیت 700 هزار دانش آموز افغانستانی در وزارت معارف مواجه هستیم. در وزارت بهداشت با بیماری هایی مواجه هستیم که از افغانستان به ایران آمده است. در وزارت نیرو با مشکل آبی که باید از افغانستان به مرزهای ما برسد، مواجه هستید. در وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات، شورای عالی امنیت ملی، نیروی انتظامی، مرزبانی، دفاع ملی، نیروی وظیفه عمومی، هرجا که می روید با موضوع مواجه می شوید. افغانستان، از جمله در صنعت هوانوردی ما. ، مسئله افغانستان مطرح می شود.

هر هفته چند صد خانواده افغان از اروپا، کانادا و استرالیا برای دیدن اقوام خود به ایران می آیند. یعنی ایران محل قرارها و جلساتی شده است که جنگ و درگیری از هم جدا شده است. افغانستان در بستر پیوندهای تمدنی، فرهنگی و زبانی با ما قرار دارد.

افغانستان برای پیشبرد نیاز به یک دولت مسئول و باثبات دارد. همچنین مستلزم مشارکت اجتماعی فراگیر است که رضایت را ایجاد می کند. اگر این احساس تقویت شود، اگر دیدگاه تک قومی، تک زبانی و تک ملیتی کنار گذاشته شود، ما با افغانستانی مرفه روبرو خواهیم شد که می تواند امنیت و اقتصاد ما را تکمیل کند.

311311

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.