افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

ببرهای وحشی در قفس پلیس گوش می دهند.

  • کد خبر : 405427
ببرهای وحشی در قفس پلیس گوش می دهند.

به گزارش رکنا، هفت مرد افغانستانی پاییز سال گذشته با تشکیل باندی موسوم به ببرهای وحشی، هموطنان متمول ساکن تهران، کرج و شهرهای شمال کشور را شناسایی و با تصادفات ساختگی دستگیر و سپس با چاقو ربودند. و قمه ها. ربوده شدگان را به باغی در شهریار در غرب استان تهران بردند، وحشیانه شکنجه کردند […]

به گزارش رکنا، هفت مرد افغانستانی پاییز سال گذشته با تشکیل باندی موسوم به ببرهای وحشی، هموطنان متمول ساکن تهران، کرج و شهرهای شمال کشور را شناسایی و با تصادفات ساختگی دستگیر و سپس با چاقو ربودند. و قمه ها.

ربوده شدگان را به باغی در شهریار در غرب استان تهران بردند، وحشیانه شکنجه کردند و سپس با ارسال فیلم صحنه های شکنجه و بریدن گوش، بینی و انگشتان آنان، از چهار هزار تا ده هزار دلار اخاذی کردند. از خانواده های آنها

سپس بعد از یکی دو ماه اسارت، گروگان ها دست و پای بسته را در خرابه ها و جاده ها رها کردند.

تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند از ابتدای شهریور ماه سال جاری با شکایت خانواده یک تاجر افغان ربوده شده در تهران آغاز شد. آدم ربایان لاله قوش را نزد خانواده اش فرستادند و پس از اخاذی چهار هزار دلاری او را آزاد کردند.

در پی این شکایت، ردپای آدم ربایان در شهریار کشف شد و هفت نفر از اعضای این باند هفته گذشته دستگیر شدند، اما دو نفر از اعضای اصلی باند همچنان متواری بودند.

متهمان دستگیر شدند آدم ربایی آنها اعتراف کردند که قربانی قتل های زنجیره ای، اخاذی و شکنجه شده اند. تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم آنها ادامه داشت و مشخص شد که چهار نفر از آنها در جریان سرقت مسلحانه از یک قماربازی در غرب تهران تحت تعقیب ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران بودند.

متهمان خانه ای را در غرب تهران شناسایی کرده بودند که اتباع افغانستانی در آن قمار و قمار می کردند. آنها با استفاده از نقاب به جلوی این خانه رفته و با تهدید به سرقت 500 میلیون تومان وجه نقد از افراد حاضر در خانه، با بستن دست و پای آنها متواری شدند.

لذا ماموران در هنگام احضار شاکیان این پرونده، آنها را با متهمان رو در رو قرار دادند که سه نفر از آنها شناسایی شدند. متهم که راز این سرقت را برملا شد به این سرقت مسلحانه اعتراف کرد.

ماموران در جریان تحقیقات دریافتند که این سه نفر از اعضای کلیدی که در این سرقت مسلحانه حضور داشتند، چند سال پیش در جریان درگیری قبیله ای و سرقت در افغانستان چندین نفر را به قتل رسانده و در زندان هرات به سر می بردند اما پس از محاکمه و محکومیت به قصاص محکوم شدند. ، با ورود طالبان به شهر و باز شدن زندان ها، آنها نیز موفق به فرار از زندان شدند.

مدتی مخفیانه در روستاها زندگی می کردند و سپس از طریق قاچاقچیان به صورت غیرقانونی وارد ایران می شدند.

در حالی بود که ماموران در حال یافتن سرنخ های جدیدی بودند که نشان می داد تصاویر برخی از اعضای این باند در دو محله تهران که دو جنایت در آن رخ داده به دست آمده است.

اولین جنایت اواخر دی ماه سال گذشته در بزرگراه آزادگان تهران رخ داد و در این مدت راننده کامیون 60 ساله ای که برای خرید ابزار تعمیر خودروی خود از کرمانشاه به تهران آمده بود، با دو ضربه چاقو کشته شد. . و عکس های متهمان این جنایت به دست آمد.

دومین جنایت مربوط به شب سوم اسفند سال گذشته بود که در آن مردی 40 ساله ایرانی که در میدان فردوسی مشغول فروش دلار بود، به دلیل سرقت کیف پول 62 هزار دلاری خود با دو گلوله کشته شد.

یک روز قبل از قتل دلارفروش، یکی از متهمان به همدستانش گفته بود که قصد دارد در ازای آزادی، فروشنده دلار ایران را ربوده و از خانواده وی اخاذی کند.

غلامحسین صادق زاده بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران با تایید این خبر گفت: عکس متهمان این دو جنایت در حالی به دست آمد که اعضای این باند به عنوان مظنون در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.