افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
8

با 9 تا از بهترین هتل های مسکو آشنا شوید

  • کد خبر : 21350
با 9 تا از بهترین هتل های مسکو آشنا شوید

مناسب ترین هتل برای اقامت چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که یک سفر خارج از کشور در پیش داشته باشیم. حتما می دانید که مسکو شهر گرانی است. به همین دلیل با ورود به این شهر حتما به دنبال هتلی خواهیم بود که قیمت آن متناسب با بودجه […]

مناسب ترین هتل برای اقامت چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که یک سفر خارج از کشور در پیش داشته باشیم. حتما می دانید که مسکو شهر گرانی است. به همین دلیل با ورود به این شهر حتما به دنبال هتلی خواهیم بود که قیمت آن متناسب با بودجه ما باشد. پس اگر قصد سفر به پایتخت روسیه و اقامت در بهترین هتل های مسکو را دارید با ما همراه باشید. قرار است در مجله گردشگری ظاهر شویم امروز پرواز کن بهترین هتل های این شهر. لوکس ترین هتل های مسکو برای ارائه ارزانترین به شما

هتل ریتز کارلتون مسکو ریتز کارلتون، مسکو

اگر می خواهید درست در کنار میدان سرخ و کاخ کرملین بمانید، هتل ریتز کارلتون مسکو ما به شما پیشنهاد می کنیم. اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به تکنولوژی روز است. به طوری که مهمانان می توانند پرده ها، نوع نور و تمامی وسایل الکترونیکی اتاق را از طریق گوشی خود کنترل و تنظیم کنند. مرکز اسپای هتل شامل جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا و 9 اتاق ماساژ می باشد. همچنین یک سالن ورزشی 24 ساعته و سالن زیبایی در محل برای مهمانان وجود دارد.

چراغ های کریستالی، شمع ها و تزئینات زیبا فضای آرامش بخشی را برای مهمانان فراهم می کند. هتل ریتز کارلتون برای خانواده ها بسیار مناسب است و امکانات تفریحی و رفاهی خوبی برای کودکان دارد. مهمانان می توانند انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، آسیایی و روسی را در رستوران پشت بام با منظره افق مسکو سفارش دهند. هتل Ritz-Carlton نزدیک به مرکز تجاری مسکو واقع شده است و فروشگاه بزرگ GUM و تئاتر بولشوی با 3 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی هستند.

آدرس هتل ریتز کارلتون مسکو در نقشه گوگل

نشانی: 3 خیابان Tverskaya، مسکو، روسیه، 125009

هتل حلقه طلایی هتل حلقه طلایی

اتاق های شیک با دکوراسیون کلاسیک و 2 رستوران با چشم انداز پانوراما از شهر در هتل پنج ستاره Golden Ring تجربه فوق العاده ای را برای هر گردشگری رقم می زند. می توانید غذاهای مدرن اروپایی و روسی را در رستوران ها و باغ زمستانی طبقه بالای این هتل بچشید.

بهترین هتل های مسکو

امکانات هتل شامل اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، سالن زیبایی و سونا می باشد. همه اتاق ها هتل حلقه طلایی مسکو آنها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، ایستگاه شارژ سیار، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. لازم به ذکر است که هتل حلقه طلایی موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید به برخی از معروف ترین مکان های مسکو. مانند میدان سرخ و کرملین.

آدرس هتل حلقه طلایی مسکو در نقشه گوگل

 نشانی: اسمولنسکایا اولیتسا، 5، مسکو، روسیه، 119121

هتل آزیموت تولسکایا مسکو آزیموت تولسکایا مسکو

هتل آزیموت در قلب مسکو واقع شده است. بنابراین از این هتل دسترسی خوبی به جاذبه های شهر و ایستگاه های حمل و نقل عمومی وجود دارد و با 15 دقیقه پیاده روی می توانید از هتل به ایستگاه متروی تولسکایا برسید.

بهترین هتل های مسکو

اتاق خواب ها هتل آزیموت مسکو آنها به سبک مدرن طراحی شده اند و مجهز به تهویه مطبوع، فضای کار، مینی بار، سیستم های صوتی هوشمند، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. رستوران های هتل آزیموت غذاهای اروپایی سرو می کنند و صبحانه و ناهار نیز به صورت بوفه سرو می شود. مهمانان هتل آزیموت می توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوند.

آدرس هتل آزیموت مسکو در نقشه گوگا

نشانی: Varshavskoye Hwy، 9، مسکو، روسیه، 117105

هتل کنار رودخانه هتل کنار رودخانه

هتل کنار رودخانه مسکو در مرکز شهر و 10 دقیقه با کاخ کرملین و میدان سرخ واقع شده است. این هتل تا وزارت امور خارجه 18 دقیقه پیاده و تا مرکز شهر 4 کیلومتر فاصله دارد. یکی از مزیت های مهم هتل ریورساید نزدیکی آن به چندین رستوران و کافه است.

اگر از شلوغی متنفرید، باید به شما قول دهیم که هتل ریورساید دارای پنجره های عایق صدا است. البته این هتل امکانات رفاهی دیگری مانند تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، ظروف شیشه ای، کتری برقی، دوش و حوله را نیز ارائه می کند. از سوی دیگر، تمام اتاق های هتل دارای دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی مانند تشک های ارتوپدی، مینی بار، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

بهترین هتل های مسکو

هتل ریورساید صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان سرو می کند و منوی رستوران هتل شامل غذاهای بین المللی می باشد. از نظر دسترسی، هتل ریورساید در چند قدمی ایستگاه راه آهن Belorussky قرار دارد. در طول اقامت در این هتل خسته نخواهید شد زیرا در این هتل فعالیت های مفرح زیادی برای مهمانان وجود دارد.

آدرس هتل ریورساید در نقشه گوگل

نشانی: خیابان کوتوزوفسکی، ساختمان 2/1 1B، مسکو، روسیه، 121248

هتل پاریس هتل پاریس

فضای شعری هتل پاریس مسکو مهمانان را به فضای پاریس می برد. اتاق های این هتل چهار ستاره با گل های رنگارنگ و لطیف به سبک پروانسال تزئین و طراحی شده اند. همه اتاق ها دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی و حمام اختصاصی هستند.

بهترین هتل های مسکو از نظر مسافران

میهمانان این هتل می توانند از صبحانه بوفه و صرف غذاهای اروپایی در رستوران هتل استفاده کنند. کسانی که این هتل را برای اقامت در مسکو انتخاب می کنند برای دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و جاذبه های اصلی شهر مشکلی نخواهند داشت. میهمانان می توانند با کمتر از 7 دقیقه پیاده روی از این هتل به برکه های افسانه ای پاتریارک و خیابان پر جنب و جوش Tverskaya برسند و با 20 دقیقه پیاده روی از کاخ کرملین دیدن کنند.

آدرس هتل دی پاریس مسکو در نقشه گوگل

نشانی: Bol’shaya Bronnaya Ulitsa، 23، ساختمان 3، مسکو، روسیه، 123104

هتل Palmira Business Club باشگاه تجاری پالمیرا

هتل Palmyra Business Club، مسکو این هتل 4 ستاره با معماری مدرن است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان هستند و مهمانان هتل می توانند از سالن بدنسازی، مرکز سلامت، استخر آبگرم و سونا نیز استفاده کنند.

بهترین هتل ها برای اقامت در مسکو

در طبقه سیزدهم هتل، رستورانی وجود دارد که غذاهای ژاپنی، کره ای و اروپایی سرو می کند. مسافران می توانند در کمتر از 15 دقیقه به ایستگاه مترو Tolskaya و در عرض 3 دقیقه به میدان سرخ و کرملین برسید.

آدرس هتل تجاری پالمیرا در مسکو در نقشه گوگل

بیا دیگهدرس: Novodanilovskaya Naberezhnaya، ساختمان 6 2، مسکو، روسیه، 117105

هتل بد هتل باد

هتل مسکو این هتل سه ستاره است که 35 دقیقه تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو و 4 کیلومتر با میدان سرخ فاصله دارد. اتاق های این هتل طراحی ساده ای دارند. هتل بد هتلی با ظاهری ساده اما مقرون به صرفه است و توصیه می شود برای مهمانان صرفه جویی کنید.

هتل های ارزان مسکو

تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. پذیرش ضعیف هتل در 24 ساعت شبانه روز به مهمانان خدمات ارائه می دهد.

آدرس هتل بد در نقشه گوگل

نشانی: اولیتسا راسکووی، 24с4، مسکو، روسیه، 125040

هتل کرپیچ هتل کرپیچ

هتل کارپژ مسکو این یکی از هتل های 3 ستاره مسکو است که در منطقه Torskoye در مرکز شهر واقع شده است. اگرچه هتل کرپیچ (آجری) مقرون به صرفه است، اما امکانات مناسبی مانند حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای در اتاق ها را به مهمانان ارائه می دهد. اتاق ها با نوآوری های مختلف تزئین شده اند و فضای بسیار جالبی دارند.

هتل های ارزان و مقرون به صرفه در مسکو

نگران نفهمیدن زبان در هتل ارزان و مقرون به صرفه کرپیچ نباشید. زیرا کارکنان پذیرش علاوه بر زبان روسی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. این هتل در منطقه ای مناسب برای بازدید از اماکن تاریخی مسکو واقع شده است. بنابراین می توانید با 4 کیلومتر پیاده روی از هتل به تئاتر بولشوی و موزه تاریخی دولتی برسید. همچنین می توانید با ماشین ۱۵ دقیقه به کاخ کرملین و میدان سرخ برسید.

آدرس هتل کریپچ (آجری) در نقشه گوگل

نشانی: Lesnaya Ulitsa، ساختمان 55 1، مسکو، روسیه، 127055

هتل موریون هتل موریون

هتل موریدر مسکو بهترین دسترسی را به ایستگاه های مترو دارد و در هزینه های حمل و نقل گردشگران صرفه جویی می کند. مهمانان هتل می توانند در کمتر از 10 دقیقه به ایستگاه های راه آهن لنینگرادسکی، یاروسلاوسکی و کازانسکی برسند. نگران بازدید از مکان های مهمی مانند کاخ کرملین یا میدان سرخ نباشید که با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به آنها برسید.

ما بهترین هتل های مسکو را معرفی می کنیم

اتاق های هتل با رنگ های گرم و دکوراسیون کلاسیک طراحی شده اند و فضای دلپذیری را برای مهمانان ایجاد می کنند. در همه اتاق ها، مهمانان دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی و لوازم آرایش رایگان هستند. رستوران های هتل موریون غذاهای اروپایی سرو می کنند و پذیرش هتل به صورت 24 ساعته از مهمانان پذیرایی می کند.

آدرس هتل موریون مسکو در نقشه گوگل

نشانی: Krasnoprudnaya Ulitsa، 22-24، مسکو، روسیه، 107140

کدام هتل در مسکو را دوست دارید؟

در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های مسکو را به شما معرفی کنیم. اگر می خواهید در مورد شرایط سفر به پایتخت روسیه بیشتر بدانید این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم راهنمای سفر به مسکو همچنین در مجله گردشگری Fly Today بخوانید.

آیا تجربه سفر به مسکو را داشته اید؟ چه هتلی را برای اقامت انتخاب کردید؟ تجربیات خود را با ما و خوانندگان ما در میان بگذارید.

با 9 مورد از بهترین هتل های مسکو که برای اولین بار در مجله گردشگری منتشر شد آشنا شوید. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.