افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

با یک ژاکت کوتاه چه بپوشیم؟ / کاپشن های بلند و پفک دیگر مد نیستند اما کوتاه پوشیدن اصولی دارد

  • کد خبر : 179204
با یک ژاکت کوتاه چه بپوشیم؟  / کاپشن های بلند و پفک دیگر مد نیستند اما کوتاه پوشیدن اصولی دارد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها می گویند هر که زیبا باشد برنده می شود و چرخ دنیا به میل آن شخص می چرخد ​​زیرا آدم های زیبا همه جا خوش شانس هستند، اما مشکل اینجاست که مسئله ای بسیار مهمتر از زیبایی وجود دارد و آن استایل است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها می گویند هر که زیبا باشد برنده می شود و چرخ دنیا به میل آن شخص می چرخد ​​زیرا آدم های زیبا همه جا خوش شانس هستند، اما مشکل اینجاست که مسئله ای بسیار مهمتر از زیبایی وجود دارد و آن استایل است و متعلق به شماست. به عنوان مثال، یک فرد می تواند ظاهری کاملاً معمولی داشته باشد، اما با استایل خوب، آنقدر شیک به نظر برسد که ناخودآگاه احساس کند چهره اش فوق العاده زیبا است، بنابراین قدرت استایل را حتی کوچکترین دست کم نگیرید. مانند تطبیق کت با رنگ شال مهم است، زیرا اگر رنگ اشتباهی را برای این تم انتخاب کنید، ممکن است نوع و استایل شما آنطور که باید جالب نباشد.

در ضمن باید حواستان به مد نیز باشد تا بتوانید استایلی به روز داشته باشید، اگر جواب اشتباه را می دانید سراغ آن شلوارهایی نروید که سال گذشته مد روز و مد روز بودند و هنوز از کسل کننده بودن فاصله دارید، هرچند برای این لازم است که لباس ها و سبک های اولیه را بشناسید. حالا از این بگذریم و به مقاله امروز برویم که در مورد این است که با یک کت کوتاه چه بپوشیم، زیرا امروزه دقیقاً این مدل از کت ها بسیار مد شده است و مهم است که بدانید چه مدلی برای آن مناسب است، بنابراین در ادامه مطلب با بودن

با یک ژاکت کوتاه چه بپوشیم؟

مهم ترین عنصری که در پوشیدن ژاکت کوتاه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید شلوار است.گفته می شود با این مدل ژاکت ها باید شلوار جین گشاد یا راسته را انتخاب کنید و از پوشیدن آن با شلوار گشاد خودداری کنید زیرا در این حالت، شما بیش از حد متورم خواهید شد در ضمن بهتر است این ژاکت ها را با شلوارهایی انتخاب کنید که رنگ های تیره و خنثی دارند زیرا در این صورت تعادل در ضخامت و حجم کت با توجه به استایل کلی شما رعایت می شود.

اگر می خواهید کت زیر کت بپوشید باید دقت کنید که طول کت بیشتر از کت نباشد، به همین دلیل می توانید کت های با دامن چین دار را انتخاب کنید و زیر کت بپوشید.

اگر مجبورید کت کوتاه خود را با کت بلند ترکیب کنید، بهتر است کتی را انتخاب کنید که کمر باریکی داشته باشد و پارچه خشکی نداشته باشد.

با یک ژاکت کوتاه چه بپوشیم

علاوه بر این، می توانید ژاکت برش خود را با نیم بوت و چکمه های پاشنه دار به همراه ساق های مخملی و چرمی بپوشید تا ظاهری شیک و جذاب برای شما ایجاد کند و اگر می خواهید ظاهری اسپرت با آن داشته باشید، می توانید شلوارهای برش دار را انتخاب کنید.

برای ایجاد یک استایل کژوال با کت کوتاه بهتر است زیر آن از لباس های اسپرت مانند بلوز بافتنی، هودی، تی شرت بلند و … استفاده کنید و به جای روسری و شال استفاده کنید. و کلاه هایی که با استایل شما مطابقت دارند.

اگر احساس می کنید که با کت خود بیش از حد نفخ کرده اید و چاق به نظر می رسید، می توانید یک کمربند اضافه کنید تا کت تان کمتر ضخیم و فشرده تر به نظر برسد.

با یک ژاکت کوتاه چه بپوشیم

کت کوتاه چه رنگی بپوشیم؟

برای انتخاب رنگ کت خود بهتر است به جای انتخاب رنگ های روشن که از قبل مد روز هستند، رنگ کت کوتاه خود را از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید، زیرا این مدل کت ها با رنگ های خنثی می توانند شما را بسیار شیک نشان دهند. .body و از طرفی در انتخاب رنگ ها برای ترکیب با لباس های دیگر آزادی خواهید داشت. در بین رنگ های خنثی خاکستری، سفید، مشکی و کرم بسیار مناسب هستند و در کنار آن ها می توان از عناصر رنگی مانند قرمز تیره، زرشکی، سبز یشمی و … استفاده کرد.

با یک ژاکت کوتاه چه بپوشیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.