افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

با یک اردو نمی توان مشکلات را حل کرد

  • کد خبر : 209317
با یک اردو نمی توان مشکلات را حل کرد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، لوکاس آلکاراس در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: می دانیم بازی سختی خواهد بود. منتظر سوت ابتدایی هستیم تا بازی را آغاز کنیم و نمایش خوبی مقابل مس ارائه دهیم. هفته گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم تا یک بازی خوب […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، لوکاس آلکاراس در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: می دانیم بازی سختی خواهد بود. منتظر سوت ابتدایی هستیم تا بازی را آغاز کنیم و نمایش خوبی مقابل مس ارائه دهیم. هفته گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم تا یک بازی خوب ارائه کنیم. امیدوارم مسائلی که از دست ما خارج است در این مسابقه به خوبی رقم بخورد و نتیجه به نفع ما باشد.

وی با بیان اینکه انتظار می رود نساجی همانند تیم های دیگر مربیان اسپانیایی بازی های خوبی را در زمین انجام دهد، اما تاکنون این انتظار برآورده نشده است، خاطرنشان کرد: بیشتر روی ایجاد موقعیت های گلزنی کار می کنیم. از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و باید کار را در این زمینه بهتر کنیم.

سرمربی نساجی مازندران از هواداران این تیم برای تماشای دیدار مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر دعوت کرد و تصریح کرد: به نمایندگی از بازیکنان و مربیان نساجی از هواداران می خواهیم به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. تیم. وقت آن است که یک بازی خوب انجام دهیم و با هم برنده شویم. در نساجی ما همه یکی هستیم و می خواهیم از یک بازی خوب نساجی لذت ببریم تا به برتری برسیم.

آلکاراس درباره وضعیت بدنی بازیکنان نساجی خاطرنشان کرد: نمی توان در مورد وضعیت بدنی بازیکنان به طور کلی صحبت کرد. برخی در بیشتر بازی ها به میدان رفتند و برخی از بازیکنان مصدومیت طولانی مدتی داشتند. برخی از بازیکنان برای بازی مناسب نبودند. تلاش می کنیم همه بازیکنان را به یک شرایط بدنی برسانیم اما هنوز به آن مرحله نرسیده ایم و قدم به قدم به آن مرحله نزدیک می شویم.

وی همچنین گفت: اعتقاد بر این است که تمام مشکلات بدنی بازیکنان با یک اردوی آماده سازی برطرف می شود که این موضوع صحت ندارد. برخی بازیکنان مثل عباس زاده دیر به تیم ما آمدند. احسان حسینی یا محمدرضا عباسی مصدوم شدند و محمدرضا حسینی ماه ها برای بازی ناتوان بود. نمی توان گفت همه مشکلات ما با یک میدان حل می شود. این هفته بیشتر بازیکنان را در اختیار داشتیم و با آنها کار کردیم. اما محمدرضا ترابی و مرصاد سیفی را نداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.