افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

با یکی از مهم ترین جاسوسان اسرائیلی آشنا شوید اطلاعاتی که جلالی به افسر موساد داده است

  • کد خبر : 164160
با یکی از مهم ترین جاسوسان اسرائیلی آشنا شوید اطلاعاتی که جلالی به افسر موساد داده است

به گزارش مانیبان، احمدرضا جلالی متولد 1350 یکی از مهمترین جاسوسان سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) است که حدود 5 سال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شد. سال پیش. بازگشت. در نتیجه پس از صدور حکم اعدام جلالی، رسانه های خارجی به وزارت اطلاعات و قوه قضائیه حمله […]


به گزارش مانیبان، احمدرضا جلالی متولد 1350 یکی از مهمترین جاسوسان سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) است که حدود 5 سال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شد. سال پیش. بازگشت.

در نتیجه پس از صدور حکم اعدام جلالی، رسانه های خارجی به وزارت اطلاعات و قوه قضائیه حمله کردند.

احمدرضا جلالی کیست؟

احمدرضا جلالی متولد 1350 و فارغ التحصیل رشته پزشکی بحران است و مستقیما با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی همکاری می کرد.

جلالی از سال 1380 به دلیل موقعیت کاری خود در ایران، ارتباط و همکاری با برخی نهادهای دولتی را آغاز کرد.

زمانی که برای شرکت در یک دوره آموزشی و تحقیقاتی به یکی از کشورهای اروپایی سفر می کرد، در تور جاسوسی موساد افتاد و همکاری با این سرویس جاسوسی را آغاز کرد.

«احمدرضا جلالی» فارغ‌التحصیل رشته پزشکی بحران به‌عنوان یک رشته مهم در حوزه انرژی هسته‌ای و اتفاقات غیرمنتظره، در سفرهای خود به سوئد و این در حالی بود که در برخی از اوقات در ایران بود، ارتباط و همکاری با موساد را آغاز می‌کرد. در بیمارستان شرکت کرده است. و پروژه های پزشکی و برنامه های آموزشی.

جلالی و ارتباط مشکوک او با شرکت جبهه موساد

جلالی در مصاحبه استخدامی شرکت فرانت موساد در سوئد پذیرفته نشد و عملاً رابطه کاری او با این شرکت شکل نگرفته است، اما وقتی کارشناسان موساد متوجه نقاط ضعف شخصیتی در جلالی می شوند، همچنان رابطه خود را با او حفظ می کنند.

جلالی همچنین ارتباط خود را با مدیریت شرکت مخفی موساد ادامه داد و از آنها پول دریافت کرد و حتی از طریق ارتباط خود بورسیه تحصیلی و اقامت موقت در سوئد گرفت.

نکته قابل توجه در روند ارتباطی جلالی این است که اگرچه وی در فرآیند استخدام در یک شرکت سوئدی رد شد، اما با حمایت همان شرکت، اسباب کشی کرد، فرصت تحصیل و ادامه تحصیل در این کشور را یافت. و حقوق خوبی هم گرفتم!

نکته جالب در مورد روند همکاری عجیب او با این شرکت سوئدی که ظاهراً یک شرکت بیمه است، این است که وقتی جلالی در آن شرکت استخدام نمی شود، به او مأموریتی مربوط به مراکز هسته ای و نظامی ایران می دهند؛ در حالی که جلالی در این شرکت مشغول به کار نیست. اطلاعات جمع آوری و در اختیار آنها قرار دهد که جلالی نیز تسلیم این اقدام خائنانه شود.

جلالی از این پس با دریافت مبالغ هنگفت و امتیازاتی مانند امکان سفر و تحصیل در سوئد، اطلاعات محرمانه صنعت هسته ای کشورمان را در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد و زمانی که تحت نظر سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت می شود. زمان (عج) در وزارت اطلاعات، دولت سوئد در اقدامی عجیب و بی سابقه ابتدا به او اقامت دائم و سپس تابعیت سوئد را بلافاصله پس از دستگیری اعطا می کند!

اطلاعاتی که جلالی در اختیار موساد قرار داد

جلالی در دیدار با مقامات موساد؛ وی اطلاعاتی را در اختیار بیش از 30 متخصص در کشور قرار داد که در سه مورد منجر به قتل شهیدان «علی محمدی» و «شهریاری» و همچنین دکتر عباسی رئیس سابق اداره انرژی اتمی شد. سازمان، این جاسوس باعث شناسایی شهید فخری زاده توسط موساد نیز شد.

آگاهی جلالی از جانبداری از سرویس جاسوسی خارجی

جلالی در سال 2008 متوجه شد که اطلاعاتی که به مقامات موساد داده است در ترور شهید علی محمدی مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال او همچنان به ارتباط با موساد و ارائه اطلاعات ادامه می دهد تا اینکه این اطلاعات در نهایت به قتل شهید شهریاری و دکتر عباسی منجر می شود.

اگرچه من شرکت سوئدی را می شناختم. در واقع یک شرکت پوششی وابسته به موساد است، اما اطلاعات کاری، شخصی، خانوادگی و غیره را در اختیار آنها قرار می دهد. از افرادی مانند شهیدان علی محمدی، شهریاری، فخری زاده و دکتر عباسی و… با این شرکت همکاری می کنند. . ادامه بده

همچنین یک هفته قبل از دستگیری وی در دیدار با مقامات ذیربط اشاره ای به همکاری با یک شرکت مشکوک در اروپا و توصیه های امنیتی به وی نکرد و این موضوع را کاملا کتمان کرد.

اگر احمدرضا جلالی آنطور که رسانه های مخالف ادعا می کنند فقط یک استاد دانشگاه و محقق است، چرا سیستم ارتباطی امنی داشته و به او گفته شده که تماس با او در داخل کشور می تواند امنیت او را در ایران به خطر بیندازد؟

چرا از شما می خواهند که در مورد این ارتباطات با کسی صحبت نکنید؟ زیرا می تواند برای او و خانواده اش مشکل ایجاد کند و جالب اینکه او هم به تمام توصیه ها عمل می کند.

همانطور که خود جلالی گفته است در طول ارتباط و همکاری با موساد با چند تن از افسران این سازمان جاسوسی دیدار کرده است و این جلسات علاوه بر سوئد و برای افزایش حفاظت از جلسات به بهانه انجام کار آموزشی. و دانشمندان کشورهای دیگر مانند دانمارک، بلژیک و ایتالیا نیز این کار را انجام می دهند.

تلاش برای ارتباط چند کارشناس ایرانی با موساد

دریافت اقامت دانشجویی در سوئد و پول هنگفت آنقدر به کام جلالی شیرین است که علاوه بر جاسوسی خود سعی می کند با وعده های مشابه چندین کارشناس این کشور را به رژیم صهیونیستی متصل کرده و آنها را به جاسوسان حرفه ای مانند خود تبدیل کند. . که در نهایت و در نتیجه مراقبت های سربازان گمنام امام زمان (عج) بی نتیجه می ماند.

منبع: همشهری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.