افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

با کلاسیک ترین شلوارهای دنیای مد آشنا شوید; راهنمای خرید شلوار راسته، چه جین و چه کتان

  • کد خبر : 110145
با کلاسیک ترین شلوارهای دنیای مد آشنا شوید;  راهنمای خرید شلوار راسته، چه جین و چه کتان

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شلوار یکی از مهم ترین اقلام استایل برای آقایان و خانم ها است. پس می توان گفت که شناخت تیپ های آنها به همه کمک می کند تا استایلی مناسب و جذاب داشته باشند. پوشیدن شلوار از قدیم الایام در بین ایرانیان رواج داشته است. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شلوار یکی از مهم ترین اقلام استایل برای آقایان و خانم ها است. پس می توان گفت که شناخت تیپ های آنها به همه کمک می کند تا استایلی مناسب و جذاب داشته باشند. پوشیدن شلوار از قدیم الایام در بین ایرانیان رواج داشته است. برخی از محققین معتقدند که شلوار جزء اصلی پوشش مردان محسوب می شود، در حالی که پوشیدن شلوار برای زنان ایرانی بر اساس اصول آن زمان نوعی مشروعیت است. پس می توان گفت کلاسیک ترین نوع شلوار است شلوار راسته از زمان های قدیم در سبک زنانه بوده است. البته این بدان معنا نیست که نسخه فعلی شلوار راسته دقیقاً مشابه نسخه قدیمی و اصلی است.

اگرچه ترکیب شلوارهای راسته و داشتن یک استایل عالی با آن کمی دشوارتر از شلوار جین تنگ است، اما نگران نباشید زیرا ما تمام نکات و ترفندهای استایل را با این شلوار توضیح می دهیم. همانطور که قبلا اشاره کردیم، شلوار جین راسته در دسته شلوار جین کلاسیک قرار می گیرد. پس می توان گفت که این نوع شلوارها تقریبا برای همه مناسب است. زیرا در مقایسه با شلوار تنگ فرم اندام کمتری را نشان می دهد. این نوع شلوارها مخصوصا برای افرادی که فرم بدن گلابی یا مثلث معکوس دارند مناسب است. زیرا در قسمت پایین ساق پهن تر است و باعث می شود فرم بدن این افراد متعادل تر به نظر برسد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های شلوار راسته زنانه آشنا شوید.

شلوار راسته

کت با شلوار راسته؛ ترکیب کلاسیک برای جذاب ترین زن.

اولین پیشنهاد ما برای ترکیب شلوارهای راسته به سبک زنانه، پوشیدن مانتو با شلوار راسته است. این ترکیب شما را به یک ملکه کامل تبدیل می کند و ظاهری مجلل به شما می دهد. پس اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید و شلوار انتخابی، شلوار راسته است، بهتر است که تیپ خود را با یک کت و کفش پاشنه بلند کامل کنید، چه شلوار انتخابی جین باشد و چه پارچه ای.

البته فراموش نکنید که اگر می خواهید در کنار ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره شد، شیک پوش و مدرن باشید، بهتر است شلوار جین راسته با قد بلند را انتخاب کنید. چرا که شلوارهای بلند در سال های اخیر بسیار مد شده اند و علاوه بر مد بودن، شما را زیبا جلوه می دهند.

شلوار راسته

شلوار راسته

کت کتان و شلوار راسته؛ ترکیبی غیررسمی و جهانی.

برای ست کردن شلوارهای راسته به سبک کژوال، قطعا بهترین گزینه می تواند کت کتان باشد. پس اگر می خواهید یک شلوار جین راسته یا زاپ را در لباس خود بگنجانید، بهتر است از یک کت نخی و یک کت کتان استفاده کنید تا یک استایل کامل و بی نقص را تجربه کنید. البته فراموش نکنید که برای این مدل شلوار باید بالای مچ پا باشد، اگر می خواهید شلوارتان روی شلوار جین نیفتد، بهتر است جین بوت را انتخاب کنید، زیرا اگر شلوار راسته بلند باشد، نمی شود. با شلوار جین خوب به نظر برسید . شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوارهای راسته زنانه الگوی اصلی همه شلوارها هستند و گشاد آن در قسمت های مختلف یکسان است.

شلوار راسته

شلوار راسته

تفاوت بین شلوار صاف و شلوار معمولی؛ مراقب انتخاب اشتباه باشید

عرض درز شلوار راسته تقریباً در امتداد ساق یکسان است. به طور کلی می توان گفت که این نوع شلوار جین علاوه بر استایل شیک، آزادی حرکت و فضای کافی برای نشستن را برای پوشنده خود فراهم می کند. اگرچه به دلیل شباهت آن به تناسب باریک و صاف، تعریف شلوار جین معمولی آسان نیست. این نوع شلوار جین مانند شلوار جین راسته، نه خیلی تنگ است و نه خیلی گشاد، اما با این تفاوت که در مقایسه با شلوار جین راسته، در قسمت مچ پا کمی تنگ تر است.

شلوار راسته

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.