افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

با کت عبایی چه بپوشیم؟ / دیوونه وار گفتم زیباترین ورژن خودت به نظر بیای

  • کد خبر : 328956
با کت عبایی چه بپوشیم؟ / دیوونه وار گفتم زیباترین ورژن خودت به نظر بیای

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- واقعیتی که این روزها بسیار به چشم می آید این است که بخواهید یا نخواهید، مردم قرار است شما را از روی ظاهرتان قضاوت کنند، پس طبیعی است که به عنوان فردی که در جامعه حضور دارید به استایل خود فکر کنید. و لباسی را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- واقعیتی که این روزها بسیار به چشم می آید این است که بخواهید یا نخواهید، مردم قرار است شما را از روی ظاهرتان قضاوت کنند، پس طبیعی است که به عنوان فردی که در جامعه حضور دارید به استایل خود فکر کنید. و لباسی را انتخاب کنید که مناسب شما و شخصیت شما باشد. در واقع با لباس هایتان تا حدی می توانید خود را ابراز کنید. مثلا با پوشیدن ماکزیمم استایل ناخودآگاه اعلام می کنید که زندگی مجلل و نجیبی دارید و آن را دوست دارید. هدایای گران قیمت و شیک یک پیام رسان بگیرید و به کمتر راضی نمی شوید و یا اگر روحیه لطیف و زنانه دارید می توانید استایل گلدار یا گلدار را انتخاب کنید و بدون هیچ حرفی آن را به رخ بکشید و خیلی هم هست. جالب است که این لباس برای شما صحبت می کند.

البته در این بین باید به این هم توجه کنید که آیا استایل و پوششی که انتخاب می کنید با ظاهر و ویژگی های ظاهری شما همخوانی دارد یا خیر. لباس برای شما مناسب نیست، زیرا در این استایل فقط یک رنگ می پوشید که آن را برای شما مناسب تر می کند. شما بلندتر و لاغرتر به نظر می رسید که باعث می شود نامتعادل به نظر برسید، پس به نظر شما این استایل برای چه چیزی مناسب است؟ برای مردم است؟ درست است که افراد قد کوتاه و چاق می توانند به راحتی این سبک لباس را انتخاب کنند و زیباتر به نظر برسند. اما در این بین یک چیز وجود دارد که شما را خوش تیپ تر نشان می دهد و آن ترکیب لباس هایی است که می پوشید. در ادامه این مقاله قصد داریم یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید. .

شلوار مناسب با کت عبایی.

یکی از ویژگی های اصلی مانتوهای عبایی پهن و بلندی آنهاست، به همین دلیل است که گاهی اوقات تا قوزک پا می رسد، بنابراین می تواند حجیم باشد، بنابراین هنگام انتخاب شلوارهای خیلی گشاد، باید برای آنها شلوار انتخاب کنید. یا طولانی

اگر مانتو عبایی شما از جلو بسته است، مسلما شلوارهای گشاد و گشاد چه از جنس جین و چه از پارچه های دیگر مناسب نخواهند بود پس بهتر است زیر آنها شلوارهای جاذب و چسبان بپوشید. تا مچ پا می رسد و می تواند از شما حمایت کند.

برای مانتوهای عبایی جلو باز، چه قد بلند و چه کوتاه، می توانید به جای شلوار از لباس های بلند استفاده کنید یا شلوارهای گشاد بپوشید تا شیک به نظر برسید.

شنل 4

شال با عبا بپوشیم یا روسری؟ این سوال است

سوال دیگری که در جستجوی مانتو عبایی ذهن خانم ها را به خود مشغول می کند این است که با این لباس شال یا روسری بپوشند. خوب، این انتخاب بستگی به نحوه لباس پوشیدن شما دارد. به عنوان مثال، اگر یک کت عبایی با جلو بسته می پوشید، یک روسری. بهترین گزینه برای شماست. روسری های بزرگی وجود دارد، در حالی که اگر کت عبایی می پوشید، می توانید از روسری یا شال های کوچک استفاده کنید.

شنل 3

کفش مناسب با کت عبایی.

نکته دیگری که در ترکیب با کت عبایی باید به آن توجه کنید، کفشی است که با این لباس می پوشید، زیرا این عنصر می تواند تاثیر مهمی در ظاهر شما داشته باشد، به همین دلیل است که در این مورد گفته می شود که مانتوهای عبایی بهتر هستند زیرا آنها هستند. هنگام پوشیدن آنها شخصیت کلاسیک داشته باشید، کفش های کلاسیک را انتخاب کنید که می تواند صاف یا پاشنه دار باشد، البته این بستگی به قد شما دارد، یعنی اگر قدتان بلند است بهتر است تعادل داشته باشید و زیاد بلند به نظر نرسید. کفش های تخت و اگر کوتاه قد هستید به سراغ کفش های پاشنه بلند بروید تا با کت عبایی کوتاه به نظر نرسید.

شنل 5

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.