افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

با کت شتری چی ترکیب کنم؟ / باید اینطوری استایلش کنی تا مردم فکر کنند خیابانی است و مد شود!

  • کد خبر : 168478
با کت شتری چی ترکیب کنم؟  / باید اینطوری استایلش کنی تا مردم فکر کنند خیابانی است و مد شود!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها هرکسی که می خواهد خوش تیپ باشد باید به خیلی مسائل توجه کند، چون نمی توان به همین شکل خود را خوش تیپ کرد، پس باید برای این کار حتی مطالعه کرد و دید چه مدل و لباسی به هیکل و پوستت می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها هرکسی که می خواهد خوش تیپ باشد باید به خیلی مسائل توجه کند، چون نمی توان به همین شکل خود را خوش تیپ کرد، پس باید برای این کار حتی مطالعه کرد و دید چه مدل و لباسی به هیکل و پوستت می آید. رنگ و صورت به عنوان مثال اگر پوست شما سفید است باید بدانید که بهترین رنگ لباس برای پوست سفید چه رنگی باید باشد و به آنچه می گویند سفید پوست ها می توانند هر رنگی بپوشند اعتماد نکنید و به این ترتیب زیبایی بیشتری برای خود به ارمغان می آورید. چون هم جهت موج میره حرکتش راحته مثل وقتی که یه چیزی مد میشه و میخوای بخری و استفاده کنی فقط پول لازمه و بس!

اما بر خلاف روند، ایجاد و داشتن سبک خود هم به پول و هم سلیقه نیاز دارد، چیزی که هرکسی توان خرید آن را ندارد، اما شما که در حال خواندن این مقاله هستید، مسلما سلیقه دارید و امیدواریم جیب پر پول داشته باشید. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید رنگ لباس است که اولاً به شما می آید یا نه و دوم اینکه چه چیزی را می توان با آن ترکیب کرد تا ظاهر خوبی را که واقعاً لایق آن هستید به دست آورید. . ، سعی کردیم به رنگ دیگری در لباس زمستانی نگاه کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که با کت شتری چه بپوشیم، پس با ما همراه باشید.

با کت شتری چی ترکیب کنم؟ مشکی یکی از ابتدایی ترین رنگ های شتر است.

اگر امسال علاقه مند به خرید مانتو شتری هستید، پیشنهاد می کنیم مدل های کلاسیک و مانتوهای این مانتو را انتخاب کنید زیرا این مدل های با این رنگ همیشه مد هستند و هرگز نگران از مد افتادن آن ها نباشید. می توانید روی هر پالتویی با هر رنگی به سراغ این مدل مانتو بروید تا متوجه شوید که این قانون برای همه آنها صدق می کند. البته اگر تمایلی به پوشیدن مانتو و مانتوهای کوتاه ندارید، می توانید مانتوهای تا روی زانو را در این رنگ انتخاب کنید، اما باید توجه داشته باشید که اگر از این نوع کت بپوشید، قد بلندتر به نظر می رسید. بنابراین، اگر قدتان بلندتر است، نباید کتی با این قد انتخاب کنید و بهتر است مدل کوتاه‌تری را انتخاب کنید.

برای پیدا کردن رنگ مناسب برای بقیه لباس‌ها در استایل خود، می‌توانید با خیال راحت رنگ مشکی را انتخاب کنید. برای مثال چکمه های مشکی و چرمی، ساق چرمی مشکی و کلاه می توانند گزینه های خوبی باشند.

با کت شتری چه بپوشیم؟

با کت شتری چی ترکیب کنم؟ اگر می خواهید ظاهری کلاسیک داشته باشید، آن را با طرح پلنگی ست کنید.

احتمالاً برای شما واضح است که مدل های پلنگی و هر اکسسوری و اجناس پلنگی ظاهری اشرافی و مجلل دارند که می تواند کلاس استایل شما را بی نهایت بالا ببرد و شما را زیبا جلوه دهد، پس بهتر است این الگوی زیبا را تهیه کنید و آن را شیک بپوشید. سبک های کلاسیک برای درخشش هر چه بیشتر و از آنجایی که طرح اصلی پلنگی تم رنگی کرم و قهوه ای دارد، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای هماهنگی با کت شتری باشد. برای داشتن استایلی مجلل و شیک کافیست از شال پلنگی، کیف و کفش پلنگی و اکسسوری همراه با کت و قله شتری شیک خود استفاده کنید تا وقتی با استایل جدید خود را در آینه دیدید شگفت زده و خوشحال شوید.

با کت شتری چه بپوشیم؟

با کت شتری چی ترکیب کنم؟ اقلام کرم رنگ مانند شلوار و ژاکت.

شتری طبقه بندی می شود و از روشن تا تیره همگی زیبایی خاص خود را دارند و یکی از رنگ هایی است که در دنیای مد مورد توجه خاص و همیشگی قرار می گیرد که لوکس و باشکوه نیز هست و با دانستن این نکته این کار را انجام می دهد. خنده دار است بدانید که کل طیف 5 رنگ شتری می تواند با لباس های رنگ پریده بسیار زیبا به نظر برسد و در نهایت یک استایل شیک برای شما ایجاد کند. اگر می خواهید کت شتری بپوشید به شما توصیه می کنیم در کنار آن لباس های کرم رنگ مانند شلوار و ژاکت بپوشید تا ببینید دنیای رنگ ها چگونه در استایل شما آشوب و غوغا ایجاد می کند.

با کت شتری چه بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.