افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

با کت زرد چه بپوشم؟ / آن که کمد پر از لباس دارد، خوش تیپ نیست، اصول می خواهد

  • کد خبر : 294168
با کت زرد چه بپوشم؟  / آن که کمد پر از لباس دارد، خوش تیپ نیست، اصول می خواهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در واقع خوش پوش بودن و خوش پوش بودن چیزی است که همه افراد آرزو دارند و می خواهند در این مدل دیده شوند. البته اشتباه نکنید، فردی که صمیمی است با فردی که کمد پر از لباس دارد کاملا متفاوت است. مثلا ممکن است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در واقع خوش پوش بودن و خوش پوش بودن چیزی است که همه افراد آرزو دارند و می خواهند در این مدل دیده شوند. البته اشتباه نکنید، فردی که صمیمی است با فردی که کمد پر از لباس دارد کاملا متفاوت است. مثلا ممکن است کمد پر از لباس داشته باشید، اما درست زمانی که می خواهید به یک مهمانی ساده بروید، لباس ندارید و نمی دانید چه بپوشید. از طرفی افرادی هم هستند که لباس کمی دارند اما همیشه شیک به نظر می رسند زیرا ترکیب بندی را به خوبی می شناسند و بسیار شیک پوش هستند. بنابراین مهم است که درست انتخاب کنید و بتوانید لباس ها را به خوبی ترکیب و هماهنگ کنید. به عنوان مثال، یکی از خاص ترین انواعی که می توانید داشته باشید، انتخاب کت زرد یا تاپ زرد است که ظاهر شما را متحول کرده و شادی و جذابیت خاصی به شما می بخشد. شاید شما یک لباس زرد دارید اما نمی دانید آن را با چه شال و روسری ست کنید و در این صورت ذهنتان کمی مشغول می شود و حتی ممکن است از پوشیدن مانتو زرد خسته شوید. اما نگران نباشید زیرا در این مطلب قصد داریم با مانتو زرد و شال و روسری های همراه آن آشنا شویم.

یک کت نخودی زرد با شال و روسری قرمز و زرشکی عالی به نظر می رسد.

رنگ زرد دارای سایه های مختلفی است که یکی از کم رنگ ترین آنها نخودی است. نخود زرد با اینکه زرد کم رنگ است، ترکیبی از چهار رنگ است. رنگ هایی مانند قرمز، آبی، زرد و سفید که نخودی را تشکیل می دهند. به همین دلیل، اگر پالتوی زرد دارید، می توانید شال های زرد، زرشکی یا قرمز تیره بپوشید. زیرا این رنگ ها مکمل های جذابی برای نخود فرنگی هستند و می توانند ظاهر شما را خاص و جذاب کنند. از طرفی می توانید از رنگ هایی مانند خاکستری، خردلی و مشکی استفاده کنید و آن را با ژاکت خود ترکیب کنید. اما فراموش نکنید که این رنگ مانتو را با شال و روسری سفید ست نکنید زیرا رنگ سفید رنگ زرد نخودی است و در نتیجه ظاهر شما خسته کننده خواهد شد.

چه چیزی در مورد مانتو و شال زرد خوب است؟

کت زرد با شال و روسری خاکستری ضامن جذابیت است.

یکی دیگر از رنگ های شال که می تواند لباس درجه یک برای مانتو زرد باشد، رنگ خاکستری است که از رنگ های خنثی بین سفید و مشکی به حساب می آید، بنابراین به راحتی می تواند با اکثر رنگ ها به خصوص زرد هماهنگ شود . که در کنار خنثی مثل طوسی فوق العاده جذاب است. این ترکیب آنقدر زیبا و منحصر به فرد خواهد بود که اصلا نمی توان از آن چشم پوشی کرد! به جرات می توان گفت رنگ خاکستری را سلطان رنگ های مکمل می دانند که دارای رنگ و رنگ است. زیرا با همه رنگ ها هارمونی خوبی دارد و به نوعی با رنگ تند رابطه بسیار خوبی دارد. این مدل مو یک تصمیم و انتخاب جذاب و چشمگیر است که می تواند زیبایی شما را تضمین کند.

چه چیزی در مورد مانتو و شال زرد خوب است؟

یک کت زرد با شال و روسری سبز تبدیل به یک لباس رسمی می شود

یکی از بهترین روسری ها برای ترکیب با مانتو زرد رنگ سبز است که به دلیل تنوع زیاد یکی از رنگ هایی است که می توان آن را به عنوان شال و روسری انتخاب کرد. در واقع شما می توانید از میان طیف وسیعی از رنگ های سبز رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما می آید و آن را با کت زرد ترکیب کنید. ترکیب کت زرد با شال سبز و روسری زنانه می تواند خوش پوش بودن شما را تضمین کند. اما اگر احساس می کنید ظاهر شما به رنگ سوم نیاز دارد، در اینجا می توانید پاهای سفید و خاکستری را بیاورید و ظاهری زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنید. به این ترتیب ظاهر شما رسمی و رسمی خواهد بود. به خصوص اگر رنگ های سبز تیره یا سبز زمردی را با کت زرد خود شیک می پوشید.

چه چیزی در مورد مانتو و شال زرد خوب است؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.