افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

با کارت چقدر میشه خرید؟

  • کد خبر : 236914
با کارت چقدر میشه خرید؟

آفتاب نیوز: بر اساس اعلام بانک مرکزی، این اقدام پس از تهیه اقدامات فنی لازم با هماهنگی شبکه بانکی و پرداخت کشور در پایان فروردین ماه سال 1403 اجرایی خواهد شد. با استناد به ماده (17) آخرین ویرایش «دستورالعمل شفاف سازی معاملات بانکی» برای اشخاص حقیقی مصوب 1355 جلسه مورخ 27/12/1301 شورای پول و اعتبار، […]

آفتاب نیوز:

بر اساس اعلام بانک مرکزی، این اقدام پس از تهیه اقدامات فنی لازم با هماهنگی شبکه بانکی و پرداخت کشور در پایان فروردین ماه سال 1403 اجرایی خواهد شد.

با استناد به ماده (17) آخرین ویرایش «دستورالعمل شفاف سازی معاملات بانکی» برای اشخاص حقیقی مصوب 1355 جلسه مورخ 27/12/1301 شورای پول و اعتبار، هیئت عامل بانک مرکزی در جلسه مورخ 12/27/1402، آستانه های مقرر در دستورالعمل مذکور را به شرح زیر به روز کرد.

الف) سقف کل تراکنش های خرید کارتی هر مشتری واقعی در کل شبکه بانکی از یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش می یابد.

ب) همچنین هر مشتری حقیقی می تواند روزانه 2 میلیارد ریال از کلیه حساب های خود در هر موسسه اعتباری به صورت غیر حضوری برداشت کند. این آستانه پیش از این یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

بر این اساس، مشتریان حقیقی که متقاضی برداشت مبالغ بیش از دو میلیارد ریال از حساب خود هستند، مجاز به برداشت حضوری تا سقف چهار میلیارد ریال از حساب خود از طریق شعب بانک‌ها و برداشت مبالغ بالاتر از چهار میلیارد ریال نیز تنها خواهد بود. مراجعه حضوری از طریق شعب بانک ها و با ارائه مدارک مثبته مجاز خواهد بود.

بانک ها و مؤسسات اعتباری کشور موظفند سایر قوانین و الزامات مربوطه از جمله قوانین مبارزه با پولشویی را رعایت کرده و از اجرای صحیح کلیه قوانین قابل اجرا توسط شعب بانک ها اطمینان حاصل کنند.

کلیه آستانه های مذکور پس از تهیه اقدامات فنی لازم با هماهنگی شبکه بانکی و شبکه پرداخت کشور تا پایان فروردین ماه سال 1403 اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.