افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

با چهار مدیر عامل در ماموریت کمک به زنان در احساس سلامت آشنا شوید

  • کد خبر : 12466
با چهار مدیر عامل در ماموریت کمک به زنان در احساس سلامت آشنا شوید

28 دسامبر 2022 – در حالی که اغلب اتفاق می افتد که ایده های تجاری عالی از تجربیات شخصی بیرون می آیند، وقتی یک مشکل سلامتی باعث توسعه یک شرکت می شود، نتایج می تواند هم برای بنیانگذار و هم برای مشتریان باورنکردنی باشد. چنین موردی برای این چهار مدیر عامل بود که سفرهای سلامت […]


28 دسامبر 2022 – در حالی که اغلب اتفاق می افتد که ایده های تجاری عالی از تجربیات شخصی بیرون می آیند، وقتی یک مشکل سلامتی باعث توسعه یک شرکت می شود، نتایج می تواند هم برای بنیانگذار و هم برای مشتریان باورنکردنی باشد. چنین موردی برای این چهار مدیر عامل بود که سفرهای سلامت شخصی خود را به مشاغلی تبدیل کردند که به بسیاری از زنان در این راه کمک کرده است. برای دیدن داستان های آنها به ادامه مطلب بروید.

کمک به زنان در یافتن روش مناسب برای پیشگیری از بارداری

در سال 2020، زمانی که دالاس بارنز، 26 ساله، راه اندازی شد سلامتی ریابرنامه مشاوره پیشگیری از بارداری، یک برنامه شخصی سازی شده برای تطبیق و ردیابی کنترل بارداری، نتیجه سال ها تلاش برای چندین گزینه مختلف کنترل بارداری و تجربه مجموعه ای از عوارض جانبی ناخواسته (و جدی) بود.

بارنز که در لندن، انتاریو، کانادا مستقر است، می‌گوید: «من با یک روش کنترل بارداری که امتحان کردم، کیست‌های تخمدان، عفونت‌های مزمن UTI و عفونت‌های باکتریایی دائمی واژن ایجاد کردم. “عوارض جانبی آنقدر ناتوان کننده بود که مجبور شدم – دو بار – به بیمارستان بروم و خیلی زود فهمیدم که در این تجربه تنها نبودم.”

هدف او کمک به زنان در انتخاب گزینه مناسب کنترل بارداری از طریق الگوریتم‌های پلتفرم دیجیتالی‌اش است، چیزی که به گفته او به‌دلیل گزینه‌های فراوان، از قرص‌های ضدبارداری گرفته تا آی‌یو‌دی، پچ، به طور متوسط ​​۲ سال طول می‌کشد تا پیدا کنند. و حلقه

او می‌گوید: «من می‌خواهم زنان بدانند که این می‌تواند یک فرآیند دشوار و خسته‌کننده باشد. این مهم است که به یاد داشته باشید در طول مسیر با خود صبور و مهربان باشید.

در نهایت، بارنز امیدوار است که برنامه او به زنان کمک کند تا بهترین گزینه را برای آنها انتخاب کنند.

او می گوید: «این مهم است که یاد بگیرید به چه چیزی نیاز دارید و چگونه از آن دفاع کنید.

ایجاد یک پمپ شیردهی خلاقانه

وقتی سامانتا رودولف، 41 ساله، یک کارآفرین سریالی سابق در ESPN که اکنون مادر دو فرزند 3 و 7 ساله است، ایده یک پمپ شیردهی جدید را به ذهنش خطور کرد، او در تعطیلات با همسرش – بچه های قبل از بچه ها – به سر می برد.

رودولف، بنیانگذار این شرکت، می گوید: «شما فکر می کنید من از پمپ استفاده کردم، از آن متنفر بودم و می خواستم چیز بهتری خلق کنم، اما این داستان من نیست. بچه داری، یک شرکت مستقر در سنت لوئیس، MO که فروش پمپ های خود را 8 ماه پیش آغاز کرد.

در عوض، سال 2014 بود که رودولف به طور تصادفی با مقاله ای در مورد پمپ سینه برخورد کرد و شوهرش را که یک مهندس بود از خواب بیدار کرد.

او می‌گوید: «به یاد می‌آورم که او گفت پمپ‌های سینه آنقدرها هم پیچیده نیستند و دوباره به خواب رفت، اما ایده ایجاد یک سینه‌پمپ که بسیار متفاوت از آنچه قبلاً در بازار بود، چیزی بود که نمی‌توانستیم آن را تکان دهیم.»

این زوج در سال 2015 برنامه‌های خود را با هدف ارائه پمپی که محافظ سینه‌های بدن را به حداقل می‌رساند، قابل کنترل با برنامه، باتری‌دار است، آغاز کردند و در این فرآیند، کارآفرینان 27 حق ثبت اختراع برای مکش نوآورانه آن جمع‌آوری کردند.

او می‌گوید: «وقتی محصول را توسعه دادیم، صلاحدید به ستاره شمالی ما تبدیل شد. ما چیزی فوق‌العاده آرام می‌خواستیم و به سختی وارد علم شدیم تا بفهمیم نوزاد چگونه شیر می‌خورد و از بدنش شیر می‌گیرد.»

نوآوری در مورد صدای دستگاه، راحتی (قیف از سیلیکون در مقابل پلاستیک سخت ساخته شده است)، ادامه می یابد، قطعات کمتری برای تمیز کردن وجود دارد، و مادران مستقیماً به یک خنک کننده پمپ می کنند.

برای رودولف، که همچنین یک مشاور شیردهی معتبر است، رضایت فوق‌العاده‌ای در مورد ارتقاء بازی پمپ سینه وجود دارد.

او می گوید: «هر روز که وارد دفترمان می شوم، خودم را نیشگون می گیرم. “وقتی از تاسیسات 10000 فوت مربعی خود عبور می کنم و همه چیزهایی را که طراحی، ابداع و هزینه کرده ایم می بینم، بسیار راضی کننده است!”

توجه دقیق به ولوای یک زن

از ترز کلارک، بنیانگذار سوئیت خانمو او به شما خواهد گفت که فرج نادیده گرفته ترین قسمت بدن زنان در طول معاینه زنان است.

کلارک که 2 دهه را صرف توسعه و پیشگامی خطوط مراقبت از پوست تمیز کرده است، همچنین به دلیل مشکلات شخصی خود، از جمله پوست صمیمی تحریک شده مزمن که با کم کاری تیروئید ترکیب شده است، یا زمانی که غده تیروئید این کار را انجام نمی دهد، شرکت “مراقبت از پوست صمیمی با سلامت جنسی” را ایجاد کرد. هورمون تیروئید کافی تولید کند

او در مورد انگ مسائلی مانند خشکی پوست فرج و عفونت‌های مکرر قارچی می‌گوید: «کسی نبود که در این مورد به من کمک کند یا با من صحبت کند. “مامان من یک پرستار زایمان OB/GYN است و او نیز در این مورد با من صحبت نکرد.”

بنابراین، در سال 2018، کلارک که اکنون 46 سال دارد، خط تولیدی را راه‌اندازی کرد که به مسائلی مانند خارش و بو، موهای زیر پوستی و برآمدگی‌ها، خشکی و اصطکاک رسیدگی می‌کند. جالب اینجاست که جمعیت زنانی که به مجموعه او پاسخ می دهند، که شامل یک سرم صمیمی و یک روغن گیاهی جوان کننده است، از زنانی که در سنین باروری خود هستند تا زنانی که وارد دوران قبل از یائسگی می شوند، متغیر است.

او درباره شرکت مستقر در لس آنجلس خود می‌گوید: «ما زمانی راه‌اندازی کردیم که جنبش هزاره قوی بود و زنان در این نسخه نمایشی به هنگام مادر شدن، مراقبت بهتری می‌خواستند. همچنین، از آنجایی که نظافت در میان جوانان محبوب است، اغلب محصولات ما زمانی شروع می‌شوند که موهای شما رشد کرده و سپس از تغییرات هورمونی تا استرس رنج می‌برند.

این روزها، محصولات مبتنی بر گیاه – با بسته بندی های رنگارنگ خاکی- هلویی درجه یک که به منظور نمایش داده می شوند، نه پنهان شدن در میز خواب – از طریق وب سایت آنها، در فروشگاه های خرده فروشی منتخب، و در مطب پزشکان در دسترس هستند.

کلارک امیدوار است که از طریق شرکت و حمایت او، فرج بتواند سرانجام به حق خود برسد.

او می گوید: “فرج بخش مهمی از سیستم ایمنی بدن ما است.” من می‌خواهم زنان نسبت به این قسمت از بدن خود آگاهی بیشتری داشته باشند.

گرم کردن هر زمان که شما به آن نیاز دارید

مدت کوتاهی پس از اینکه کریستن کربن، 40 ساله، در سال 2013 ماستکتومی پیشگیرانه را با بازسازی ایمپلنت انجام داد، سینه‌های او مدام احساس سردی می‌کرد. پس از انجام مصاحبه با صدها زن در جامعه سرطان سینه، او متوجه شد که او تنها کسی نیست که با این نتیجه نسبتاً رایج بازسازی ایمپلنت سروکار دارد.

این مادر دو فرزند 12 و 14 ساله مستقر در پراویدنس، ریویو می‌گوید: «پس از تلاش‌های ناموفق بی‌شماری برای ساختن چیزی که مرا گرم می‌کند، تصمیم گرفتم راه‌حلی پایدار طراحی کنم تا به زنانی مثل خودم کمک کنم از نظر جسمی بهتر باشند. .

سرانجام پس از چندین سال تحقیق و توسعه، فوق العاده گرمیک سینه بند گرم کننده در دسترس زنان، به ویژه آنهایی که پروتز سینه دارند، قرار گرفت. این پوشیدنی که با برنامه کنترل می‌شود، یک فرض ساده، اما مهم دارد: با فشار یک دکمه، گرمای تمام بدن را ارائه می‌کند، به راحتی در هر سوتین قرار می‌گیرد، سه تنظیم دما دارد و مستقیماً روی پوست شما قرار می‌گیرد.

چیزی که واقعاً برای Carbone هیجان‌انگیز است این است که بازار گرم‌کننده‌های پوشیدنی به کسانی که کاشت سینه دارند محدود نمی‌شود.

او گفت: «پس از صحبت با مشتریان، متوجه شدیم که زنانی که قبلاً از فناوری ثبت اختراع ما استفاده می‌کردند شامل مادران شیرده و زنانی که سردشان بود کارهای خاص مانند اسکی، رفتن به سینما یا حتی کار در یک دفتر سرد انجام می‌دادند». می گوید.

نیاز به گرم ماندن به زنان بیشتری نیز گسترش یافته است.

او می‌گوید: «تقریباً نیمی از کاربران ما Brilliantly Warm را در شلوار خود فرو می‌کنند تا به دردهای قاعدگی کمک کنند.» ما قصد داریم از زمانی که اولین قاعدگی خود را تا پایان یائسگی شروع می کنند، فناوری پوشیدنی مورد استفاده برای زنان باشیم.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=12466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.