افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

با هودی چه بپوشم و چه نپوشم؟ سبک‌هایی که با هودی مطابقت دارند، اگر به این شکل پیکربندی شوند

  • کد خبر : 130463
با هودی چه بپوشم و چه نپوشم؟  سبک‌هایی که با هودی مطابقت دارند، اگر به این شکل پیکربندی شوند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همیشه تنوع استایل در فصول سرد سال بیشتر از فصول گرم بوده است چرا که به این ترتیب به خصوص خانم ها می توانند به راحتی از استایل لایه باز بهره ببرند و در نهایت ظاهری جذاب، متنوع و رنگارنگ ایجاد کنند. اما در بین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همیشه تنوع استایل در فصول سرد سال بیشتر از فصول گرم بوده است چرا که به این ترتیب به خصوص خانم ها می توانند به راحتی از استایل لایه باز بهره ببرند و در نهایت ظاهری جذاب، متنوع و رنگارنگ ایجاد کنند. اما در بین لباس هایی که در بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب هستند و واقعا کاربردی هستند، یک هودی وجود دارد که چند سالی است بسیار مد شده است و هنوز نه تنها از مد نرفته است، بلکه روز به روز محبوب تر می شود. . روش. روز به روز محبوب ترین اما به دلیل مدل خود، هودی گاهی اوقات افراد را در ترکیب به چالش می کشد. چون هودی جان کلاهدار و ضخیم است و دقیقاً به همین دو دلیل گاهی اوقات یک لباس را بد جلوه می دهد یا لباسی که قرار است با آن ست شود خیلی آراسته و زیبا به نظر نمی رسد.

اما نگران نباشید، زیرا در این مقاله قصد داریم بدانیم که چه چیزی با هودی می آید و چه چیزی نه، تا بتوانیم استایلی عالی و زیباتر به نمایش بگذاریم. پس با ما همراه باشید

ست کردن هودی با جین و کت چرم، بله؛ نه با ژاکت رسمی کلاسیک!

کت های جیب دار از قطعات ماندگار و جذاب در فصل پاییز هستند که با هودی ها نیز می توانند جالب باشند. معمولا کت های جین آبی انتخاب های بهتری هستند که می توانند استایلی زیبا و چشمگیر به فرد ببخشند و از طرفی به دلیل رنگی که دارند می توانند در ترکیب با وسایل دیگر دست فرد را باز نگه دارند. شلوار اسکینی یا شلوار جین یا ساق مشکی گزینه های مناسبی برای این استایل هستند، البته بسته به سلیقه خود می توانید شلوار جین گشاد هم بپوشید و برای کفش، کفش های کتانی سفید یا نیم بوت های ساده را فراموش نکنید که عالی به نظر می رسند.

از طرفی پوشیدن کاپشن های چرمی می تواند ظاهری راک به فرد بدهد که البته افراد با جسارت زیاد این حرکت را انجام می دهند و با کاپشن های چرمی و هودی ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کنند.

اما یکی از کارهایی که نباید انجام دهید این است که به این نکته توجه داشته باشید که هرگز نمی توانید یک لباس رسمی را در کنار یک لباس غیر رسمی قرار دهید و لذت ببرید! برعکس نشون میده از خوش سلیقه بودن و بی خیالی دوری که زیاد خوب نیست!

سبک هودی

هودی خود را در شلوار خود فرو نکنید!

از جمله اشتباهاتی که افراد اغلب مرتکب می شوند این است که نه تنها ظاهر لباس را زیبا نمی کنند، بلکه باعث از بین رفتن زیبایی اصلی آن می شوند. به عنوان مثال، پوشیدن یک لباس غیر رسمی مانند هودی در داخل شلوار یا دامن صحیح نیست، بلکه پوشاندن یک ژاکت روی آنها صحیح است. مخصوصا لباسی مثل هودی که این موضوع دو برابر اهمیت پیدا می کند.

ست کردن هودی با چنین کتی خوب است.

شاید هنوز برای این حرکت زود باشد، اما پوشیدن هودی زیر مانتو در زمستان می تواند یکی از منحصر به فردترین استایل های زمستانی باشد که هر ساله نیز ترند می شود و از مد نمی افتد، مگر اینکه هودی کاملاً ویران شود! در بالا، به 8 اشاره کردیم که ست کردن چیزی غیر رسمی مانند هودی با یک کت کلاسیک خوب نیست. اما در این مورد همه چیز 100% نیست و گاهی اوقات می بینیم که لباس های غیر رسمی مانند هودی می توانند با لباس های رسمی مانند کت جذاب به نظر برسند و ظاهر رسمی غیر رسمی را ایجاد کنند که به شما می آید. پس از این ترکیب نترسید و آن را امتحان کنید.

برای شلوار می توانید از مدل های گشاد یا ساق های مشکی استفاده کنید که گزینه های خوبی برای این استایل هستند. برای کفش هم می توانید از کفش های کتانی یا نیم بوت بند دار استفاده کنید که می تواند هارمونی خوبی بین رنگ های آن ها ایجاد کند.

سبک هودی

با کاپشن ها و ژاکت های پف دار اینگونه استایل کنید.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که مانتو و ظاهر رسمی را دوست ندارید، پس باید بگوییم که در این شرایط می توانید از کاپشن ها و بادگیرهای پادری یا پف دار استفاده کنید که با هودی بسیار جذاب به نظر می رسند.

علاوه بر این می بینیم که مخصوصاً امسال کاپشن ها در ژانرهای مختلف بسیار شیک هستند و واقعاً می توانند در پاییز هم از نظر زیبایی و هم از نظر گرما از شما حمایت کنند که البته اگر هوا سردتر شود با یک سویشرت منحصر به فرد ترکیب می شود. کاپوت ماشین. شاکت ها این قابلیت را دارند که آستین های خود را بالا ببرند و جذاب تر شوند که در کنار یک هودی کش دار ظاهری جوان و شاداب به شما می بخشد.

سبک هودی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.