افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟ شلوار خود را با توجه به کت و مدل خود انتخاب کنید

  • کد خبر : 19596
با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟  شلوار خود را با توجه به کت و مدل خود انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از رازهای شیک پوش بودن و داشتن استایل شخصی این است که بدانید با دیگران چه لباسی بپوشید. شیک بودن ممکن است در ظاهر دشوار به نظر برسد، اما واقعا اینطور نیست. کافی است مفاهیم اولیه تنظیم را بدانید. آن وقت به زودی به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از رازهای شیک پوش بودن و داشتن استایل شخصی این است که بدانید با دیگران چه لباسی بپوشید. شیک بودن ممکن است در ظاهر دشوار به نظر برسد، اما واقعا اینطور نیست. کافی است مفاهیم اولیه تنظیم را بدانید. آن وقت به زودی به یک فرد شیک تبدیل خواهید شد. همانطور که می دانید مانتو یکی از اصلی ترین لباس های استایل زنانه است که می توان گفت دغدغه اصلی خانم ها در انتخاب لباس های مکمل است. حال اگر نمی دانید کدام شلوار برای کدام مدل مانتو مناسب است یا کدام شلوار را می توانید به چه مدلی بپوشید، باید بگوییم که جای درستی آمده اید. جالب است بدانید که شلوارهای بسیار متنوعی در بازار موجود است، بنابراین اگر برای خرید شلوار به بازار رفته اید، ممکن است نام های ناآشنا به گوش شما برسد که شما را گیج کند. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی بدانید کدام شلوار را با کدام کت بپوشید. به عنوان مثال، دانستن اینکه چه نوع شلواری شلوار گشاد است و چه نوع کتی برای آن مناسب است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوارهای زنانه اولین بار در قرن نوزدهم توسط شخصی به نام الیزابت اسمیت میلر پوشیده شد. برای ست کردن شلوار مناسب با کت خود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ست کوتور و مانتوهای شب با شکوفه دار

اگر شما هم مثل همه خانم های شیک پوش علاقه مند به دنبال کردن و خرید ترندهای روز دنیای مد هستید و امسال کت گلدوزی شده را انتخاب کرده اید، باید بگویم که بهترین گزینه برای شما شلوار گشاد پارچه ای است. انجام در شلوار گشاد پاییزی کفش پاشنه بلند شما را از پوشیدن شلوار عرق گیر در هوای گرم تابستان نجات می دهد. جالب است بدانید که اگرچه شلوار گشاد یکی از سبک های قدیمی است، اما امروزه به شدت مد شده و مورد استقبال قرار گرفته است. اگرچه این شلوار عمدتاً برای پوشیدن در فضای باز استفاده می شود، اما می توانید این مدل شلوار را در خانه یا مهمانی های دوستانه نیز بپوشید.

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

کت کوتاه را با شلوار به سبک مامان ست کنید. لباس های مدرن و اسپرت بپوشید.

یکی از ترندهای زیبا و جذاب امسال مانتو یا مانتوهای کتان هستند که می توان گفت بهترین گزینه برای ترکیب آن ها با شلوار مامان است. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید کت کتان خود را با شلواری غیر از شلوارهای مدل مامان ست کنید. بلکه می توانید هر شلواری را که می خواهید با آن ست کنید بپوشید، اما مطمئناً با شلوارهای مدل مامان به نتیجه ای نخواهید رسید. شلوار مامان شلوار فاق بلندی است که بالای ناف قرار می گیرد و درز بالای آن باعث می شود پاهای شما بلندتر به نظر برسد.

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

شلوار و کت صاف را فراموش نکنید.

شلوارهای راسته زنانه الگوی اصلی همه شلوارها هستند و برای توضیح بیشتر می توان گفت که شلوارهای ساده ای هستند که در قسمت های مختلف گشادی یکسان دارند. این نوع شلوار هم در شلوارهای پارچه ای و هم در مدل های جین دیده می شود. الگوی پارچه ای این شلوارها معمولا با خط آهنی همراه است. از آنجایی که این شلوار برای همه تیپ های اندام مناسب است، می توانید به راحتی آن را هم برای مراسم رسمی و هم در مجالس غیر رسمی بپوشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کت های رسمی کوتاه و کفش های پاشنه بلند بهترین گزینه برای ست کردن با این شلوارها هستند.

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.