افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

با موهای سوخته با دکلره چه کنیم؟ / حتی فکر کوتاه کردنشان هم نمی کردم، حیف که راحت درست می شوند.

  • کد خبر : 193496
با موهای سوخته با دکلره چه کنیم؟  / حتی فکر کوتاه کردنشان هم نمی کردم، حیف که راحت درست می شوند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه دوست دارند بهترین، بهترین ماشین، بهترین خانه، بهترین زندگی و … را داشته باشند. خوب، گاهی اوقات داشتن بهترین ها زمان زیادی می برد، اما گاهی اوقات می توانید آن را سریعتر به دست آورید. به همین دلیل تنها به کمی صبر نیاز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه دوست دارند بهترین، بهترین ماشین، بهترین خانه، بهترین زندگی و … را داشته باشند. خوب، گاهی اوقات داشتن بهترین ها زمان زیادی می برد، اما گاهی اوقات می توانید آن را سریعتر به دست آورید. به همین دلیل تنها به کمی صبر نیاز دارید و البته باید برای خود اولویت بندی کنید، مثلا اگر موهای مجعد دارید و بهترین موها را برای خود می خواهید، باید روتین مراقبت از موهای مجعد را بدانید و برای رسیدن به بهترین مو. ، این روال را بگیرید و دنبالش کنید و قطعا در زمان کمتری نسبت به داشتن بهترین خانه به آن خواهید رسید.

بنابراین برای دستیابی به بهترین ها، تلاش و هزینه ای که می تواند هم مالی و هم زمان بر باشد، لازم است تا بهترین نتیجه حاصل شود. اکنون، به چند مورد از بهترین‌هایی که فهرست کردید می‌توانید دسترسی پیدا کنید و کدام‌ها سریع‌ترین دسترسی را دارند؟ در این مقاله و در مقاله‌های قبلی‌مان، یک سری نکات در مورد چگونگی دستیابی به یک استایل شیک به شما داده‌ایم که شما را به بهترین نسخه از خود نشان دهد، بنابراین می‌توانید با خیال راحت ظاهر خود را به نوشته‌های ما بسپارید. ما می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم، بیایید در مورد اینکه با موهای دکلره شده چه کار کنیم صحبت کنیم و راه هایی برای ترمیم و مراقبت از تارهایی که زیبایی صورت شما را قاب می کنند به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

روال موهای خود را دنبال کنید

اگر می خواهید موهای سوخته را با سفید کننده یا هر وسیله حالت دهنده مانند اتو و سشوار درمان کنید، توصیه ما این است که یک روال مراقبت از مو داشته باشید و به آن پایبند باشید، اما زیاده روی نکنید، مراقب باشید، زیرا بسیاری از افراد فکر می کنند که محصولات موی بیشتری که برای مراقبت از مو استفاده می‌کنند، موهایشان سریع‌تر ترمیم می‌شوند، اما این مثل کسی است که قبلاً به اندازه کافی غذا خورده است و شما از قبل می‌دانید که بعداً چه اتفاقی برای او می‌افتد.

بنابراین باید اجازه دهید موهایتان نفس بکشد و استراحت کند، زیرا استفاده از محصولات مراقبت از مو نیاز به زمان مناسبی دارد، مثلاً اگر موهایتان آسیب دیده و خشک است، بهتر است فقط دو بار در هفته از شامپو برای موهایتان استفاده کنید و همچنین از یک ماسک یک بار از موها استفاده کنید زیرا اگر در این موضوع زیاده روی کنید باید منتظر نتیجه عکس بمانید و سپس کاسه را بردارید که چه کار کنید! پس مراقب فاصله زمانی باشید.

با موهای سوخته با دکلره چه کنیم؟

کلر برای موهای شما سم است، پس از آن اجتناب کنید

کسانی که بیشتر اوقات موهای خود را روشن و بلوند رنگ می کنند باید بدانند که کلر برای موهایشان مضر است پس توصیه می کنیم اگر نمی خواهید موهایتان بیشتر آسیب ببیند مراقب این ماده باشید. به طور معمول این ماده در استخر یافت می شود، بنابراین اگر به استخر می روید باید مراقب باشید که موهایتان با آب استخر تماس پیدا نکند و برای این کار، آن را با کلاه مخصوص به خوبی بپوشانید. حالا ممکن است تعجب کنید که چرا؟ از آنجایی که کلر باعث می شود موهای سفید شده سبز و شکننده شوند، موهای سوخته آسیب بیشتری ببینند.

با موهای سوخته با دکلره چه کنیم؟

از وسایل گرمایشی با احتیاط بیشتری استفاده کنید

اگر موهایتان خیلی آسیب دیده است، برای اینکه موهایتان شما را ببخشد و زیبایی خود را بازیابد، از وسایل حالت دهنده و گرم کننده مانند اتو، بابلی، سشوار و … استفاده نکنید. برای مدتی اما اگر آسیب دیده است از این دستگاه ها استفاده می کنید و به عادت تبدیل شده است که آن را ترک نمی کنید، برای این کار استفاده از مرطوب کننده ها و کرم های مرطوب کننده مو یا اسپری های موی دو فاز را فراموش نکنید، زیرا این محصولات محافظت می کنند. موهایت را از گرمای خورشید دستگاه ها اما باز هم استفاده از آنها را کاهش دهید زیرا فراموش نکنید که بازگرداندن زیبایی موهای شما نیازمند از خود گذشتگی است.

با موهای سوخته با دکلره چه کنیم؟

اطراف ممنوع!

استفاده از سشوار و حوله بعد از حمام باعث وز و وز شدن موهای شما می شود زیرا باعث ساییدگی و ساییدگی می شود، بنابراین حتی ممکن است موهای وز داشته باشید، پس برای خیس ماندن موهایتان چه کاری می توانید انجام دهید؟ بهترین راه برای خشک کردن موها استفاده از تی شرت یا پارچه نخی است، بنابراین آن را برای چند دقیقه در موهای خود قرار دهید تا بدون آسیب رساندن به موهایتان، رطوبت را جذب کند.

با موهای سوخته با دکلره چه کنیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.