افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

با معروف ترین زن و شوهر سینمای ایران آشنا شوید! / کوچکترین و بزرگ ترین + عکس و بیوگرافی

  • کد خبر : 374561
با معروف ترین زن و شوهر سینمای ایران آشنا شوید! / کوچکترین و بزرگ ترین + عکس و بیوگرافی

در میان هنرمندان سینمای ایران ازدواج افراد مشهور همیشه مورد توجه بوده است. برخی از بازیگران پس از همکاری در تئاتر یا سینما با یکدیگر آشنا شدند و بعد ازدواج کردند. اخبار مربوط به ازدواج یا طلاق هنرمندان همیشه برای عموم جذاب است و زوج های مشهور سینما همیشه در کانون توجه مردم و پاپاراتزی […]

در میان هنرمندان سینمای ایران ازدواج افراد مشهور همیشه مورد توجه بوده است. برخی از بازیگران پس از همکاری در تئاتر یا سینما با یکدیگر آشنا شدند و بعد ازدواج کردند. اخبار مربوط به ازدواج یا طلاق هنرمندان همیشه برای عموم جذاب است و زوج های مشهور سینما همیشه در کانون توجه مردم و پاپاراتزی ها قرار دارند.

در این مطلب بهترین زوج های سینمای ایران را معرفی می کنیم و شما را با بازیگرانی که ازدواج کردند آشنا می کنیم.

زنده‌یاد حمید ترگیان و زنده‌یاد هما روستا یکی از زیباترین زوج‌های سلبریتی سینمای ایران بودند. این زوج نزدیک به چهل سال با عشق فراوان در کنار هم زندگی کردند. خانم روستا یکی از بازیگران جوان تئاتر بود که توسط آقای سااریگیان تربیت شد و در نهایت این رابطه به عشقی ماندگار ختم شد.

این زوج در طول سال‌های زندگی مشترک، در تئاترهای متعددی با هم اجرا کردند و نه تنها ازدواج موفقی داشتند، بلکه مشارکت موفقی نیز داشتند. در سال 1391 لرد تارگیان درگذشت و سه سال بعد بانو روستا طاقت دوری همسرش را نداشت و به او پیوست.

علی مصفا

علی مصفا و لیلا حاتمی یکی از زوج های سرشناس سینمای ایران و جهان هستند که در فیلم های زیادی با هم همکاری داشته اند. این دو در سال 1375 در جریان ساخت فیلم «یاسی بنفش» به کارگردانی داریوش مهرجویی با یکدیگر آشنا شدند و به یکدیگر علاقه مند شدند.

این زوج هنری و جذاب در سال ۱۳۷۷ با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های «مانی» و «عسل» است. علی مصفا و لیلا حاتمی مشهورترین و موفق ترین زوج سینمای ایران هستند که هر دو در خانواده هایی بزرگ شده اند که عاشق هنر و فرهنگ بودند.

امیر جعفری

امیر جعفری و ریما رامین فر یکی از زوج های سرشناس سینمای ایران هستند که پس از 8 سال آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند. ریما رامین فر 4 سال از امیر جعفری بزرگتر است و زمانی که با هم آشنا شدند امیر جعفری تنها 19 سال داشت. به همین دلیل ازدواج آنها 8 سال به تعویق افتاد. این زوج هنرمند در سال 1380 با یکدیگر ازدواج کردند و دارای یک پسر به نام آیاان هستند.

مسعود را آزاد کن

مسعود رایگان و رویا تیموریان بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون ایران هستند که سال هاست ازدواج کرده اند. رویا تیموریان قبل از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های «درنا» و «دنیا» است. او پس از جدایی از همسر اولش با مسعود راجان ازدواج کرد اما فرزندی ندارند.

این زوج هنرمند در سریال جذاب «شمس العماره» بازی کردند و همکاری موفق و جذابی داشتند. رویا تیموریان و مسعود رایگان این روزها سریال «همگانه» را در برنامه محلی پخش می کنند که با استقبال مردم مواجه شده است.

هادی کاظمی

هادی کاظمی و سمانه پاکدل یکی دیگر از زوج های مشهور سینمای ایران هستند که در سال ۱۳۹۶ با یکدیگر ازدواج کردند.

خبر ازدواج آنها سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد و بسیار غیرمنتظره بود. این دو بازیگر با بازی در سریال «اکازیون» با یکدیگر همکاری داشته اند. از ماندگارترین شخصیت های هادی کاظمی می توان به «نظام دو برره» در سریال «شبهای برره» و «بابا شاه» در سریال «کافی ترخ» اشاره کرد.

رامبد جوان

رامبد جوان و نگار جواهریان یکی دیگر از زوج های سرشناس سینمای ایران هستند که ازدواج جنجالی داشتند. نگار جواهریان در واقع سومین همسر رامبد جوان است که در سال 1395 با او ازدواج کرد. رامبد کوچکتر در سال 1382 با همسر اولش ماندانا روحی ازدواج کرد و در سال 1386 از هم جدا شدند. دولتشاهی و زندگی با او به بن بست رسید و این زوج در سال 1393 از هم جدا شدند.

فرهاد آییش

مائده طهماسبی و فرهاد آئیش زوج مشهور ایرانی زمانی که در آمریکا و آلمان زندگی می کردند با هم آشنا شدند. آقای آئیش برای اجرا به آلمان رفت و با خانم طهماسبی آشنا شد. بعد از سه سال آشنایی از راه دور، آقای آئیش از خانم طهماسبی به عنوان شریک زندگی اش الهام گرفت و نیمه شب تلفنی از او خواستگاری کرد.

این زوج توافق کرده بودند که بچه دار نشوند. آنها بر این باور بودند که مسئولیت های فراوان فرزندآوری و همچنین سلب آزادی های فردی به این معناست که هرگز صاحب فرزند نخواهند شد. اگرچه از کودکان لذت می برند، اما از تصمیم خود پشیمان نیستند. این زوج پس از سال ها غیبت در سال ۱۳۷۷ به ایران بازگشتند.

نرگس محمدی

علی اوجی و نرگس محمدی زوج هنرمند ایرانی نیز از دیگر بازیگرانی هستند که با هم ازدواج کردند. نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید. علی اوجی همچنین نویسنده، بازیگر و کارگردان محبوبی است که اغلب به عنوان نویسنده در آثار طنز مهران مدیری حضور دارد.

این زوج هنرمند در سال 1396 با یکدیگر ازدواج کردند که این ازدواج برای طرفداران این دو هنرمند بسیار تکان دهنده و جذاب بود.

جواد عزتی

جواد عزتی و مه لقا باقری دو بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران نیز از زوج های سرشناس سینمای ایران هستند. این دو در تئاتری به مدیریت مه لقا باقری با هم آشنا شدند و در سال 1384 با یکدیگر ازدواج کردند.

جواد عزتی یکی از ستاره های کمدی ایران محسوب می شود و یکی از ماندگارترین شخصیت های او شخصیت «بابا اتی» در فیلم «قهوه تلخ» است.

امین زنگدانی

امین زنگدانی و الیکا عبدالرزاقی نیز از بازیگران مشهور سینمای ایران هستند که ازدواج کردند. این زوج هنگام فیلمبرداری یک پروژه با هم آشنا شدند و بعداً به گردش های خانوادگی رفتند. بالاخره بعد از مدتی آشنایی با هم ازدواج کردند.

جالب است بدانید الیکا عبدالرزاقی همسر دوم امین زنگدانی است. وی قبلا با مینا لاکانی ازدواج کرده بود اما پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و مینا لاکانی در سال 2010 به آمریکا مهاجرت کرد.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی یکی از جدیدترین زوج های بازیگری ایرانی هستند که ازدواجشان به قبل از سال 1394 برمی گردد، این دو هنرمند ازدواج خود را با صدای بلند اعلام نکردند و معتقد بودند که زندگی شخصی آنها نباید در کانون توجه قرار گیرد. اما در یک برنامه نوروزی خبر ازدواج خود را تایید کردند. پس از آن شاهد کارهای مشترک این زوج بودیم.

رضا عطاران

رضا عطاران و فریده فرامرزی یکی از مشهورترین زوج های سینمای ایران هستند. این دو از سال 1374 با هم ازدواج کرده اند. فرامرزی علیرغم فعالیت پربار عطاران در آثار کمی حضور داشته که بیشتر آنها همکاری مشترک با همسرش بوده است. فریده فرامرزی برای فیلم «صندلی خالی» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده و فرشته حسینی نیز از دیگر زوج های سینمای ایران هستند. رابطه این دو با بازی در سریال قورباغه آغاز شد و سرانجام در سال 1400 اعلام کردند که ازدواج کرده اند. در ادامه سریال «جنگل آسفالت» اثر دیگری از این دو بازیگر است که در آن به ایفای نقش می پردازند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.