افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

با محو رژیم صهیونیستی از روی زمین، باید جهانی عاری از ظلم صهیونیست ها شکل گرفت.

  • کد خبر : 127316
با محو رژیم صهیونیستی از روی زمین، باید جهانی عاری از ظلم صهیونیست ها شکل گرفت.

سردار سلیمانی در مجمع جهانی میزبان: رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: باید مراقب باشیم که در گام دوم انقلاب اسلامی با محو رژیم صهیونیستی از روی زمین، دنیایی عاری از ظلم و ستم صهیونیست ها بسازیم. به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر غلامرضا سلیمانی در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفان اظهار داشت: مسئله فلسطین و مقاومت […]


سردار سلیمانی در مجمع جهانی میزبان:



رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: باید مراقب باشیم که در گام دوم انقلاب اسلامی با محو رژیم صهیونیستی از روی زمین، دنیایی عاری از ظلم و ستم صهیونیست ها بسازیم.


به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر غلامرضا سلیمانی در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفان اظهار داشت: مسئله فلسطین و مقاومت مردم غزه از زوایای مختلفی قابل بررسی است. رویارویی دنیای غرب یا تقابل تمدن غرب با کشورهای اسلامی و اسلام، برخورد عجیبی است. این برخورد برای ما مسلمانان سوال و سردرگمی ایجاد کرده است. غرب با بررسی دوره های مختلف به ویژه پس از رنسانس به توانمندی های علمی و علمی دست یافت، در حالی که این دستاورد غرب با ترجمه منابع علمی کشورهای شرقی به دست آمد. اما زمانی که غرب به علم دست یافت و قدرت جدیدی به وجود آورد، از این دستاورد برای حمله و فتح سرزمین های اسلامی و نابودی اسلام و مسلمانان استفاده شد.

وی خاطرنشان کرد: علت این رفتار غرب در قبال مسلمانان، یهودیان صهیونیست و البته مسیحیان صهیونیست پیشگام شکل گیری یهودیان صهیونیست و تشکیل مدارس پس از دوره رنسانس بودند. یهودیان با مکر و نیرنگ به اسلام و مسلمانان حمله کردند. آنها مسجد الاقصی و بیت المقدس را در حملات خود علیه مسلمانان اشغال کردند. اولین ارتش صهیونیستی که بیت المقدس را اشغال کرد یک میلیون سرباز داشت. در همان زمان، آنها میلیون ها زن و کودک را در طول 270 سال قتل عام کردند.

وی ادامه داد: در معاهده بالفور اعلام شد که کشورهای عربی ظرفیت اداره کشورهای خود را ندارند و جامعه ملل باید برای آنها وظایفی را تعیین کند و اینگونه است که انگلیس به عنوان حافظ و حافظ سرزمین فلسطین. و بسیاری از کشورهای عربی بر اساس خواسته صهیونیست ها تشکیل شد. در ابتدای کار 5 درصد از مردم فلسطین صهیونیست بودند، اما با برنامه ها و فراخوان هایی که انگلیسی ها برای مهاجرت یهودیان به سرزمین های اشغالی ترتیب دادند، به تدریج جمعیت یهودیان در سرزمین های اشغالی افزایش یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به خرید خانه های فلسطینی ها توسط مسیحیان یهودی در چارچوب قرارداد بالفور، افزود: یهودیان خانه های فلسطینی ها را با دروغ و فریب خریدند و در اختیار صهیونیست ها قرار دادند و در این راستا. دولت یهود پس از جنگ جهانی با حمایت انگلستان و آمریکا در سال 1948 تشکیل شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه «انقلاب اسلامی ایران سرآغاز فصل جدیدی در شکل‌گیری مقاومت مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس بود»، به حمایت افکار عمومی کشورهای غربی از مردم مظلوم اشاره کرد. فلسطین و افزود: هزاران نفر از آمریکا و کشورهای غربی به خیابان ها و میادین شهرهای مهم در قلب جهان غرب آمدند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و این به معنای پیروزی خون مردم است. فلسطینی درباره ظلم رژیم صهیونیستی.

وی با محکومیت حمایت آمریکا، انگلیس، آلمان و سایر کشورهای غربی از وتوی قطعنامه های بین المللی گفت: کشورهای غربی با تحریک و حمایت صهیونیست ها تمامی قطعنامه های سازمان ملل که به نفع مردم لوپ صادر شده را وتو می کنند. به نفع رژیم صهیونیستی صهیونیست ها پشت حملات به ایران، افغانستان، عراق و دیگر کشورهای اسلامی بوده اند.

سلیمانی با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین و واکنش مردم اوکراین گفت: بر اساس آمار مقامات اوکراینی 27 میلیون نفر از این کشور به لهستان یا سایر کشورهای بلوک شرق مهاجرت کرده اند و حتی جوانان اوکراینی رشوه می دهند. . برای اجتناب از خدمت در جنگ آیا این وضعیت در اوکراین با مقاومت شدید مردم غزه قابل مقایسه است؟

وی مقاومت را حرکتی جهادی برخاسته از اعتقادات مسلمانان همراه با ظلم تاریخی دانست و افزود: راهبرد غلبه بر خون به جای شمشیر که منجر به پیروزی اباعبدالله الحسین در عاشورا شد، قرار داده شده است. در مقابل مستضعفان جهان به عنوان جنبشی برای آزادی بشریت.

وی تاکید کرد: باید مراقب باشیم تا با پاک کردن رژیم صهیونیستی از چهره انقلاب اسلامی، جهانی عاری از ظلم صهیونیستی ایجاد کنیم.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.