افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

با فهیمه اروانی شکنجه گر منافقین آشنا شوید/ این زن جانشین مریم رجوی بود + جزئیات

  • کد خبر : 156887
با فهیمه اروانی شکنجه گر منافقین آشنا شوید/ این زن جانشین مریم رجوی بود + جزئیات

به گزارش رکنا، فهمیده اروانی فرزند نقی متهم ردیف ششم دادگاه منافقین است. با این توضیح که فرد مذکور از اول انقلاب در جلسات نفاق شرکت می کرد و در سال 58 به عضویت سازمان درآمد. او ابتدا مسئولیت دختران مؤسسه دانشجویی را بر عهده گرفت و پس از مارکسیست شدن گروه، در جلسه ای […]

به گزارش رکنا، فهمیده اروانی فرزند نقی متهم ردیف ششم دادگاه منافقین است.

با این توضیح که فرد مذکور از اول انقلاب در جلسات نفاق شرکت می کرد و در سال 58 به عضویت سازمان درآمد.

او ابتدا مسئولیت دختران مؤسسه دانشجویی را بر عهده گرفت و پس از مارکسیست شدن گروه، در جلسه ای به این موضوع اعتراض کرد و مدتی استعفا داد.

اما سرانجام در سال 1359 فردی به نام ثریا ابوالفتی دوباره جذب سازمان شد.

مشارالی در سال 61 با علیرضا پورنظری ازدواج کرد و در همان سال به محض خروج غیرقانونی از کشور به جمع منافقین در عراق پیوست.

فهیمه اروانی در سال ۱۳۷۸ مسئولیت تشکیل شاخه نظامی به اصطلاح آزادیبخش را بر عهده داشت. گروهک تروریستی منافقین. و در عملیات تروریستی موسوم به آبریندو کامینو به همراه ماهوش سپهری مسئول طراحی ورود افراد به کشور و بررسی نقشه آنها برای عملیات با خمپاره در مناطق مسکونی و ادارات بود.

علاوه بر این، در یک مقطع، علاوه بر مسئولیت مصاحبه با افراد جدید وارد سازمان و پذیرش آنها شکنجه گر و پرسش از افراد مشکل ساز نیز مشکل ساز بوده است.

وی فعالانه در عملیات نظامی تروریستی فروغ جاویدان و چالچراغ شرکت داشت و مدتی رابط این گروه با آمریکایی ها بود و در سال های آخر اقامت در عراق نیز مسئولیت تبلیغات در ستاد را بر عهده داشت. اشرف و آزادی.

همچنین مشارالی زمانی به عنوان جانشین مریم رجوی و در حال حاضر به عنوان معاون شاخه نظامی گروهک تروریستی منافقین و عضویت در شورای به اصطلاح ملی مقاومت فعالیت می کرد.

با افزایش تعداد عملیات تروریستی، ستاد فرماندهی کشور در اکثر ستادها مانند ستاد بصره (حبیب)، کوت (فیضه)، العماره همایون و مزرمی جلولا انزلی، علوی تشکیل می شود. ( مقدادیه ) و مقر اشرف .

به همین ترتیب، سازماندهی ستاد و هر یک از عملیات تروریستی توسط مسعود و مریم رجوی این امر انجام شده و رئیس ستاد کشوری و شاخه نظامی شاخه موسوم به آزادسازی گروهک تروریستی منافقین به ماهوش سپهری منصوب شده و معاونان مختلف آن نیز زیر نظر فهیمه ایروانی اداره می شوند. .

ضمناً فرد شناسایی شده تحت تعقیب اینترپل و دارای اخطاریه قرمز به شماره 2002-427/6-A است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.