افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

با عکس ناصر حجازی به مسابقات قهرمانی استقلال می روم

  • کد خبر : 268919

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ همه کسانی که بهناز شفیعی را به خوبی می شناسند می دانند که او شخصیتی شبیه همسرش ناصر حجازی دارد. او چهار دهه شریک مردی بود که یک جنتلمن واقعی در فوتبال ایران بود، شخصیت خاصی که در قلب همه فوتبالیست ها جایگاه ویژه ای داشت. شفیعی یکی از افرادی است […]

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ همه کسانی که بهناز شفیعی را به خوبی می شناسند می دانند که او شخصیتی شبیه همسرش ناصر حجازی دارد. او چهار دهه شریک مردی بود که یک جنتلمن واقعی در فوتبال ایران بود، شخصیت خاصی که در قلب همه فوتبالیست ها جایگاه ویژه ای داشت. شفیعی یکی از افرادی است که علاقه زیادی به فوتبال دارد و اتفاقات استقلال و فوتبال ایران را با جدیت دنبال می کند.

وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا از چهل سال زندگی مشترک با زنده یاد حجازی گفت. او از روزهایی گفت که جرأت نداشت از خواستگاری ناصرخان به پدرش بگوید و از چیزهایی گفت که شاید قبلاً شنیده نشده بود. گفت و گوی کامل آنها در تاریخ 2 خرداد مصادف با سالگرد اسطوره فقید استقلال منتشر می شود، اما بخشی از گفتگو را در زیر از دست می دهیم.

قیمومیت آتیلا حجازی قطعا شما هم مثل مادرش خوشحال هستید که سال ها شریک زندگی اسطوره بزرگ باشگاه استقلال بود.

حضور آتیلا حجازی در استقلال به امروز و دیروز برمی گردد، او از جوانی به تمرین با ناصر (حجازی) رفت، سپس فوتبالیست شد و در استقلال بازی کرد، مربی این تیم بود و با استقلال غریبه نیست. او در کنار استقلال بزرگ شد. همیشه مستقل بوده و خواهد بود.

کارت حضور شما هنوز صادر نشده است.

به زودی این اتفاق می افتد، امیدوارم این اتفاق بیفتد، باشگاه استقلال در تلاش است تا کارت بازی آتیلا را صادر کند تا او در دیدار مقابل نساجی مازندران روی نیمکت استقلال بنشیند. در این مدت شایعاتی شنیده شده که صحت ندارد.

شایعه ممنوعه؟

نه.خودت آتیلا حجازی رو خوب میشناسی، میدونی که مشکلی نداره و همه اینا شایعه ای بیش نیست، آتیلا مشکلی نداره و کارتش بهش داده میشه.

از استقلال خبر دارید.

من از نزدیک نتایج استقلال را دنبال می کنم، از روزی که آتیلا حجازی به تمرینات استقلال رفت، از اخبار این تیم بیشتر می دانم.

از شرایط استقلال در خانه صحبت می کنی؟ سوالی میپرسی؟

آتیلا از شرایط تیم تمجید می کند و معتقد است که کل تیم یکدل و یک دل هستند، می گوید مربیان و بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا در مسابقات باقی مانده با موفقیت به قهرمانی برسند و به هواداران تقدیم کنند.

اتفاق می افتد؟

برای رسیدن به موفقیت، چیزی که به آن قهرمانی فوتبال می گویند، باید بستر لازم برای رسیدن به آن وجود داشته باشد، اکنون همه چیز مساعد و ایده آل است، بستر و شرایط لازم فراهم است، استقلال کادر مدیریتی خوب، مربیان آموزش دیده، عالی و مستعدی دارد. بازیکنان این تیم به همین دلیل برای تک تک آنها ارزش و احترام زیادی قائل هستم، آنها جزو بهترین های ایران هستند اما تعدادشان کم است و شدت بازی باعث مصدومیت برخی از آنها شده است. با تمام این چالش ها، استقلال در صدر است و امیدوارم وقتی لیگ به پایان برسد، این استقلال باشد که جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آیا برای تماشای بازی های استقلال به ورزشگاه می روید؟

دوست دارم در جشن قهرمانی استقلال شرکت کنم، حتما این کار را می کنم و در دیدار فینال با عکس ناصر حجازی به ورزشگاه می روم تا در این جشن بزرگ حضور داشته باشم.

چند روز دیگر سالگرد ناصرخان حجازی است.

اگر چه دنیا بدون ناصر زیبا نیست، اما روح ناصر همیشه با ماست. یک تابلوی بزرگ از او در اتاق نشیمن ما وجود دارد، گاهی که از آنجا رد می شوم فکر می کنم دارد به من نگاه می کند، خواب ناصر را دیده ام. شب اول که هنوز دفن نشده بود پیش من آمد و گفت به مردم بگو اینقدر سر و صدا نکنید تا مزاحم همسایه ها نشوید. در جواب به او گفتم: ناصر اینها به خاطر تو آمده اند. آنقدر شما را دوست دارند که حتی در این وقت شب هم به شما روحیه می دهند. من اغلب در مورد او خواب می بینم، اما وقتی از خواب بیدار می شوم همه چیز را فراموش می کنم.

و سخنرانی پایانی

زمانی که ناصر مریض شد، یکی از پزشکان معروف آمریکا تماس گرفت و از ناصر خواست تا با هزینه او به سانفرانسیسکو برود تا درمانش را ادامه دهد، اما ناصر نپذیرفت و گفت که جان عمر در دست خداست و به من گفت که دوست دارم در این شهر معالجه شوم. من در کشور خودم نمی خواهم به کشور دیگری بروم و اگر باید بمیرم می خواهم در ایران بمیرم نه در غربت. ناصر عاشق ایران بود، بسیاری از پیشنهادات خارجی را رد کرد. ناصر پیشنهادهای زیادی از کشورهای خارجی داشت. به او پیشنهاد دادند که در کشور دیگری ساکن شود، اما او هرگز نپذیرفت. یک بار به او گفتند تا آخر عمر از نظر مالی از تو حمایت می کنیم و بهترین امکانات رفاهی را برایت فراهم می کنیم، اما او حتی یک لحظه به این موضوع فکر نکرد و پاسخ داد که خاک کشورم را برای من عوض نمی کنم. هر چیزی در دنیا . انجام دادن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.