افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

با شنل زمستانی و پانچو چه بپوشیم؟ / شما نمی توانید فقط کت بپوشید، یاد بگیرید خاص باشید

  • کد خبر : 161222
با شنل زمستانی و پانچو چه بپوشیم؟  / شما نمی توانید فقط کت بپوشید، یاد بگیرید خاص باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: چقدر به ظاهر زیبای خود اهمیت می دهید و چقدر برای شیک پوش بودن تلاش می کنید؟ یعنی برای این کار فقط به سلیقه خودت تکیه میکنی یا مطالعاتی داری که ظاهرت رو بهتر کنه و ظاهر بهتری داشته باشی مثلا میدونی مدل نیم برش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: چقدر به ظاهر زیبای خود اهمیت می دهید و چقدر برای شیک پوش بودن تلاش می کنید؟ یعنی برای این کار فقط به سلیقه خودت تکیه میکنی یا مطالعاتی داری که ظاهرت رو بهتر کنه و ظاهر بهتری داشته باشی مثلا میدونی مدل نیم برش که باید بوت باشه که خیلی شیک این فصل، یا می خواهید این کفش را بدون اینکه بدانید چه بپوشید و چگونه آن را ترکیب کنید، بپوشید؟ فقط به سلیقه خودمان اعتماد کنیم، چون هر کسی سبکی دارد، چیزها اصول و مبانی سبک را می دانند و این یعنی ما هم باید به این سمت برویم.

مثلاً اگر بخواهیم اندام خود را جور دیگری نشان دهیم، باید بدانیم چه نوع لباسی را انتخاب کنیم، چگونه باید باشد یا اگر می خواهیم قد خود را نشان دهیم باید لباسی را انتخاب کنیم که بتواند این کار را انجام دهد. ما و ایجاد خطای دید، چون بالاخره ما نمی توانیم خودمان را مجبور کنیم که پاهایمان را بلند کنیم! حال در این مقاله می خواهیم به سراغ استایل های زمستانی برویم زیرا در این فصل باید بدانیم چه لباس هایی مد هستند تا مدرن و شیک تر به نظر برسیم و برای این کار به سراغ دانستن اینکه در زمستان چه بپوشیم می رویم. شنل و پانچو، پس با ما همراه باشید.

با شنل چه بپوشیم؟ دامن و ساق چرمی.

این نوع مایوها که شکل کلاسیکی دارند برای مجالس رسمی طراحی شده اند و به همین دلیل وقتی به آنها نگاه می کنید متوجه می شوید که طرح های ظریف و ساده ای دارند که با آن نوع شنل و پانچو با طرح های آراسته متفاوت است. آنها قد متوسطی دارند و می توانید با آنها شلوارهای چرمی بپوشید و استایلی مدرن و امروزی دارند، اما اگر می خواهید تغییراتی ایجاد کنید و خاص بودن را تجربه کنید، توصیه می کنیم دامن را با این لباس انتخاب کنید و نیم بوت بپوشید. با Do it تا استایل شما هرچه بیشتر به این فصل نزدیک شود و کاملا زمستانی به نظر برسد و اصالت این فصل را به نمایش بگذارد.

شنل زمستانی و پانچو.

شنل زمستانی و پانچو.

چکمه های بلند با پانچو را انتخاب کنید

وقتی نام زمستان را می شنوید، چه چیزهایی در مورد استایل و لباس به یاد می آورید؟ بدون شک یکی از موثرترین ها می تواند کفش های زمستانی باشد که در استایل های زمستانی نمی توان آن را از دست داد و در نهایت نتیجه خوبی حاصل می شود زیرا یکی از موارد اجباری است که در این فصل با هر استایلی باید بپوشید. که دارید مناسب این فصل باشید، کفش مناسب داشته باشید، این کفش های مناسب مانند صندل در تابستان، چکمه و نیم بوت در زمستان است و می توانید با پانچو بسیار مناسب و درست بپوشید.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، اگر می‌خواهید پانچو کوتاه بپوشید، توصیه می‌کنیم چکمه‌های تا روی زانو را انتخاب کنید که می‌توانند از جیر یا چرم باشند، اما نکته‌ای که در این مورد باید بیشتر از همه به آن توجه کنید رنگ آن است. از چکمه های خود که باید به آن توجه کنید و با بقیه لباس های استایل خود هماهنگی داشته باشید.

شنل زمستانی و پانچو.

با پانچو و شنل به سراغ شلوار جین خود بروید

یکی از مطمئن ترین مدل هایی که می توانید در کنار پانچو و حتی شنل داشته باشید این است که به سراغ شلوار جین ضخیم بروید که می تواند هم زیبا و گرم باشد و هم مناسب این فصل باشد، باید در انتخاب شنل دقت کنید، زیرا این مدل های لباس تولید می شوند. در سایزها و قدهای مختلف، به همین دلیل باید ببینید که چه نوع شلواری با پانچو شما زیبا می شود، مثلا اگر پانچو شما خیلی کوتاه است، بهتر است شلوار را انتخاب کنید. دمپایی های دمپایی، اما اگر بلند هستند، می توانید شلوارهای جاذب و تنگ بپوشید.

شنل زمستانی و پانچو.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.