افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

با سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس + عکس – پرسپولیس نیوز آشنا شوید

  • کد خبر : 183171
با سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس + عکس – پرسپولیس نیوز آشنا شوید

باشگاه پرسپولیس بر سه مربی خارجی برای هدایت این تیم تاکید بیشتری دارد. پس از استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه تلاش کردند تا زمینه را برای بازگشت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سابق پرسپولیس فراهم کنند اما پس از دو دور مذاکره، این سرمربی کروات در نهایت تصمیم خود را برای نیامدن […]

باشگاه پرسپولیس بر سه مربی خارجی برای هدایت این تیم تاکید بیشتری دارد.

پس از استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه تلاش کردند تا زمینه را برای بازگشت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سابق پرسپولیس فراهم کنند اما پس از دو دور مذاکره، این سرمربی کروات در نهایت تصمیم خود را برای نیامدن تکرار کرد. به پرسپولیس، حالا سران این باشگاه برای یافتن سرمربی برای تیم پرسپولیس دچار مشکل هستند.

در این مورد در روزهای اخیر نام های زیادی مطرح شده است اما مدیران باشگاه پرسپولیس بر سه نام تاکید بیشتری دارند و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یکی از این سه نفر سرمربی پرسپولیس می شود هرچند که در از این نظر هیات مدیره پرسپولیس باید نظر خود را اعلام کند.

ولادیمیر پتکوویچ یکی از گزینه های باشگاه پرسپولیس برای سپردن هدایت این تیم به این مربی یوگسلاوی است. این مربی 60 ساله سابقه کار در تیم هایی مانند سامسون اسپور، لاتزیو، تیم ملی سوئیس و بوردو فرانسه را دارد. این مربی چند سال پیش گزینه هدایت استقلال بود و صحبت از آمدن این مربی به استقلال بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و حالا باید دید این مربی یوگسلاوی بالاخره برای کار به تهران می آید یا خیر. فوتبال ایران یا نه؟

گزینه دیگر پرسپولیس برای هدایت این تیم خوزه پسیرو پرتغالی است و گفته می شود این مربی بیشترین شانس را برای هدایت پرسپولیس دارد. این مربی 63 ساله که تجربه دستیاری در رئال مادرید را دارد سابقه مربیگری در تیم هایی مانند اسپورتینگ، الهلال، تیم ملی عربستان، الوحده امارات، پورتو، ویتوریا را در کارنامه دارد. گیمارش و تیم ونزوئلا. او هم اکنون سرمربی تیم ملی نیجریه است و با این تیم در جام ملت های آفریقا حضور دارد. قرارداد این مربی با تیم ملی نیجریه در پایان جام ملت های آفریقا به پایان می رسد، اما مشکل فعلی مذاکرات، بحث رقم قرارداد است، زیرا پرسپولیس در حال مذاکره برای کاهش رقم پیشنهادی این مربی است و اگر به همین منظور به احتمال زیاد این مربی پرتغالی جایگزین یحیی گل محمدی در پرسپولیس خواهد شد و بعد از مانوئل ژوزه دومین مربی پرتغالی پرسپولیس خواهد شد.

سومین گزینه مد نظر پرسپولیس، جیووانی دی بیاسی، سرمربی ایتالیایی است که با 67 سال سن مسن ترین گزینه پرسپولیس است. این مربی ایتالیایی سابقه کار در تیم هایی مانند مودنا، برشا، تورینو، لوانته، اودینزه و تیم های ملی آلبانی و آذربایجان را دارد. جالب اینجاست که حدود 4 سال پیش صحبت از حضور دی بیاسی در ایران شد و گفته می شد او قرار است جانشین ویلموتس در تیم ملی فوتبال شود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

خاویر پریرا اسپانیایی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر چین یکی دیگر از گزینه های پرسپولیس بود که به دلیل تجربه حضور در لیگ اسرائیل مردود شد.

در نهایت باید دید در این هفته پرسپولیس کدام مربی را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی می کند تا سرخ پوشان که از 28 دی ماه با جدایی دائمی یحیی گل محمدی مواجه شده بودند، سرانجام با سرمربی جدید خود دیدار کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)