افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

با ساماندهی رودخانه دره فرحزاد به مقابله با ظالمان می پردازیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 375381
با ساماندهی رودخانه دره فرحزاد به مقابله با ظالمان می پردازیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی شهردار منطقه دو تهران در جلسه ستادی که با حضور مراجع قضایی، انتظامی و شهرداری و پس از بازدید میدانی از این طرح برگزار شد، اظهار داشت: این طرح در حال انجام است. برای ساماندهی رودخانه فرحزادو و مناطق آسیب پذیر منطقه، موضوع ساماندهی آسیب های اجتماعی یکی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی شهردار منطقه دو تهران در جلسه ستادی که با حضور مراجع قضایی، انتظامی و شهرداری و پس از بازدید میدانی از این طرح برگزار شد، اظهار داشت: این طرح در حال انجام است. برای ساماندهی رودخانه فرحزادو و مناطق آسیب پذیر منطقه، موضوع ساماندهی آسیب های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است و این طرح به عنوان یکی از اولویت های مدیریت شهری در سال جاری قرار گرفت و توافقات پیش بینی شده با جدیت دنبال می شود

وی با اشاره به اینکه دو فاز طرح اجرایی و فاز سوم نیز آغاز شده است، گفت: با فعالیت بی وقفه 3 تیم، از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از هزار معتاد متجاهر برنامه حمایتی از اقشار آسیب پذیر دارند. نیز در دستور کار منطقه قرار دارند و سعی داریم علاوه بر جمع آوری به موضوع پیشگیری نیز توجه ویژه ای داشته باشیم.

صالحی با بیان اینکه در این طرح ساماندهی عوامل تفکیک غیرمجاز زباله، افزود: در این اداره کل علاوه بر جمع آوری بیش از 130 تن زباله غیرمجاز، 16 محل غیر مجاز پلمب زباله و 43 دستگاه خودروی غیرمجاز توقیف شد.

وی همچنین به تجربه ساماندهی آسیب های اجتماعی در طرح ساماندهی دره فرحزاد اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم با بهره مندی از این تجربیات و برنامه ریزی منسجم در ساماندهی سایر آسیب های اجتماعی نیز موثر باشیم.

شهردار منطقه 2 ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضایی در ساماندهی آسیب های اجتماعی رودخانه فرحزاد گفت: تداوم این طرح نیازمند همکاری و هماهنگی نهادها و سازمان های ذیربط در این بحث است.

لازم به ذکر است در این جلسه راهکارهای موثری در اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی ارائه شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.