افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
11

با رنگ های پاستلی جذاب ترین و منحصر به فرد ترین خانه ممکن را بسازید. به این می گویند طراحی خوب!

  • کد خبر : 18510
با رنگ های پاستلی جذاب ترین و منحصر به فرد ترین خانه ممکن را بسازید.  به این می گویند طراحی خوب!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رنگ‌های پاستلی می‌توانند مانند رنگ‌های خنثی با نهایت ظرافت و لطافت، آرامش و زیبایی را به شما هدیه دهند، اما با وجود محبوبیت طولانی مدت در بین مردم، عموماً آنطور که باید توجه نمی‌شوند. به این ترتیب رنگ های پاستلی زیبا و روح انگیز را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رنگ‌های پاستلی می‌توانند مانند رنگ‌های خنثی با نهایت ظرافت و لطافت، آرامش و زیبایی را به شما هدیه دهند، اما با وجود محبوبیت طولانی مدت در بین مردم، عموماً آنطور که باید توجه نمی‌شوند. به این ترتیب رنگ های پاستلی زیبا و روح انگیز را در سبک ها و طرح های داخلی می بینیم. پالت های رنگی پاستلی می توانند فضایی زیبا، رمانتیک و با طراوت ایجاد کنند و به خانه شما روحی با طراوت ببخشند. برای داشتن چیدمانی زیبا و جذاب، لازم نیست همیشه سراغ رنگ های کلیشه ای و انتخاب های تکراری بروید.

با رنگ های پاستلی آشنا شوید

تصمیم گیری اینکه کدام رنگ پاستلی را بیشتر دوست دارید و از کدام رنگ برای طراحی خانه خود استفاده کنید به همین سادگی است که بدانید رنگ مورد علاقه تان چیست، اما همچنان اگر در انتخاب خود شک دارید، باید دو سوال مهم از خود بپرسید. اول اینکه آیا به دنبال رنگ های گرم هستید یا سرد؟ و دوم اینکه چه سبکی را دوست دارید و چه رنگ هایی برای آن مناسب است؟

رژگونه صورتی

به گزارش شایانانیوز، این رنگ سایه گرم صورتی دارد که حسی لطیف و زنانه می دهد و برای فضاهای مدرن پیشنهاد می شود.

هلو

مانند صورتی رژگونه، هلویی رنگ پاستلی گرمی است که البته بیشتر به خاطر ته رنگ نارنجی اش شناخته می شود و یکی از محبوب ترین رنگ ها در طراحی داخلی سنتی به حساب می آید، اما اخیراً به عنوان یک رنگ مد روز نیز شناخته شده است. در طراحی مدرن خواهد بود

طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.

زرد کمرنگ

یک سایه بسیار کم رنگ از زرد که می تواند هم به تنهایی یک رنگ گرم باشد و هم در جای مناسب فوق العاده خنثی. این رنگ پاستلی کاربردی در طرح های سنتی ظاهری بسیار زیبا ایجاد می کند و در خانه هایی که به سبک های آنتیک و تاریخی طراحی شده اند فوق العاده درخشان خواهد بود.

سبز پاستلی

سبز پاستلی بسته به رنگ آن می تواند یک رنگ سرد یا گرم باشد. ته رنگ سبز نعنایی و فیروزه ای است، در حالی که سایه های دیگر سبز پاستلی گرم در نظر گرفته می شود. با این حال، رنگ سبز پاستلی یک انتخاب هوشمندانه برای طراحی داخلی مدرن است.

طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.

آبی دودی

طیف رنگ آبی یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین رنگ های پاستلی است. رنگی مانند آبی دودی هم خنک است و هم به شدت آرامش بخش است و ترکیب بسیار خوبی در دکوراسیون آبی ایجاد می کند. این رنگ ها واقعاً محدود به زمان یا دوره خاصی نیستند و به همین دلیل حتی در برخی چیدمان های مدرن نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

اسطوخودوس

یک سایه پاستلی خنک و ملایم که فوق العاده لوکس و زیبا است رنگ اسطوخودوس است که در سبک های مختلف چیدمان از رترو تا مدرن استفاده می شود. اگر به دنبال طیف گرم تری از این رنگ هستید، به دنبال ته رنگ بنفش آن باشید و اگر طیف سرد آن را دوست دارید، به دنبال ته رنگ صورتی باشید.

طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.

طراحی داخلی با رنگ های پاستلی

هنگامی که رنگ های پاستلی را بهتر درک کردید، می توانید به راحتی از ترکیب این رنگ ها در چیدمان و طراحی خانه خود استفاده کنید. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید و سعی کنید از آنها ایده بگیرید تا بتوانید پالت رنگی مناسب و دلخواه را برای خانه رویایی خود انتخاب کنید.

طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.طراحی داخلی با پالت رنگ پاستلی.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی تعمیر کنید، صفحه تعمیر خانه ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.