افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

با رمز لبیک یا نصرالله به پادگان آموزشی تیپ گولانی حمله کردیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 395612
با رمز لبیک یا نصرالله به پادگان آموزشی تیپ گولانی حمله کردیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در خصوص عملیات حمله پهپادی خود به یکی از پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا بیانیه ای صادر کرد. واحد اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در خصوص عملیات حمله پهپادی خود به یکی از پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا بیانیه ای صادر کرد.

واحد اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمندانه آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، در چارچوب سلسله عملیات خیبر، در پاسخ به صهیونیست ها حملات به ویژه در شهرک های النویری و بیروت پایتخت لبنان و سایر مناطق و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی، مقاومت اسلامی به مقر آموزشی تیپ گلانی در بنیامینه در جنوب حیفا حمله کرد. با چند پهپاد انتحاری بعدازظهر یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ به رمز لبیک یا نصرالله.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی برای دفاع از ملت ما و ملت سرافراز و مظلوم ما آماده و اراده خواهد بود و در انجام وظایف خود برای بازدارندگی دشمن کوتاهی نخواهد کرد. خداوند بر هر چیزی تواناست.

گفتنی است رسانه های رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده اند که تعداد مجروحان حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا به 69 نفر افزایش یافته و حال 4 نفر از آنها بسیار است جدی

همچنین این رسانه ها اعتراف کردند که عملیات پهپادی حزب الله لبنان علیه مقر آموزشی تیپ جولانی رژیم صهیونیستی در بنیامینه واقع در جنوب حیفا به هلاکت 3 صهیونیست انجامید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.