افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

با دانستن انواع مختلف سبک های مانیکور خودتان را بسازید. فقط بارها و بارها از آن استفاده کنید، مانند آن جدید خواهد بود.

  • کد خبر : 126924
با دانستن انواع مختلف سبک های مانیکور خودتان را بسازید.  فقط بارها و بارها از آن استفاده کنید، مانند آن جدید خواهد بود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد دنیایی وسیع و متنوع است. صدها سبک در دنیا وجود دارد که ممکن است رایج یا عجیب و جذاب به نظر برسند، اما در نهایت خوب یا بد، سبک های مد هستند. استفاده از این سبک ها همه به قوانین، آداب و رسوم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد دنیایی وسیع و متنوع است. صدها سبک در دنیا وجود دارد که ممکن است رایج یا عجیب و جذاب به نظر برسند، اما در نهایت خوب یا بد، سبک های مد هستند. استفاده از این سبک ها همه به قوانین، آداب و رسوم و سلیقه عمومی آن کشور، نحوه لباس پوشیدن مردم آن و ترکیب لباس ها بستگی دارد. مثلا به نظر شما باید شبیه اروپایی ها باشیم؟ خوب، شما نمی توانید! قوانین و اخلاق کشور ما با آنها فرق دارد. یا شاید هم سبکی مثل ما دارند که غیرممکن است چون به شکل دیگری بزرگ شده اند و افکار متفاوتی دارند.

چگونه خود شیک دیگری بسازیم؟

جدا از همه اینها، در هر کشوری این سلیقه وجود دارد که پنج انگشت اصلاً یک شکل نیستند و شاید شما کاملاً با برادر یا خواهرتان متفاوت باشید! همه اینها برای درک میلیون ها سلیقه ای که وجود دارد گفته شد. دنیای مد به ما این فرصت را داده است که با آنچه دوست دارید دیده شویم. بنابراین، می توانید استایل و ظاهر خود را متنوع کنید یا با دانستن سبک های مختلف، سبک خود را بسازید. شاید ندانید که برای شما مزخرف است که انواع سبک ها چیست، در این مقاله با برخی از آنها آشنا می شویم. شما قبلاً می دانید که تعداد زیادی وجود دارد و ما نمی توانیم همه آنها را در یک مقاله واحد بشناسیم.

انواع سبک ها

سبک قدیمی، همیشه در مد!

شاید نام آن را نشنیده باشید، اما قطعا این سبک را در استایل های دیگران دیده اید. سبک وینتیج را باید نوعی سبک کلاسیک بدانیم اما فراموش نکنید که این موضع به معنای قدیمی بودن این سبک نیست! درست است که با گذشت زمان پارچه‌ها، طرح‌ها و برش‌های لباس‌های مختلفی به دنیای مد اضافه می‌شوند، اما بسیاری از آنها مدت‌هاست که با ما بوده‌اند و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند. در مورد وینتیج می توان گفت که نه تنها یکی از پرطرفدارترین استایل ها به حساب می آید و جذابیت خود را حفظ کرده است، بلکه مانند شلوار جین و چکمه های بلند همیشه مد بوده است. سبک وینتیج عمدتاً برای توصیف سبک‌هایی استفاده می‌شود که در 20 تا 100 سال گذشته پوشیده شده‌اند و دوره‌های زمانی متفاوتی را نشان می‌دهند که با مد از همان دوره مشخص می‌شوند.

انواع سبک ها

سبک هنری، به نظر شما این من هستم؟

به نظر شما سبک هنری یکی از سبک هایی است که من در پیش گرفته ام و به نوعی فاقد اصالت است؟ خوب باید بگوییم که خیلی در اشتباه هستید. در این سبک از طرح های متنوع و رنگ های چشمگیر استفاده شده که آن را به یکی از جذاب ترین سبک ها تبدیل کرده است. حتما خانم ها و آقایانی را دیده اید که لباس های خنک و باحال را با هم ترکیب می کنند و اهل هنر هستند. قطعا هنرمند بودن الگوی خاص خود را دارد که از درون هر فرد نشات می گیرد. همانطور که حدس می زنید استفاده از عناصر عجیب و جالب در این سبک رایج است که از ویژگی های سبک هنری است. اگرچه این ترکیب بیشتر از صنایع دستی الهام گرفته شده است، اما مهمترین چیز خلاقیتی است که فرد هنگام راه اندازی آنها از آن استفاده می کند.

انواع سبک ها

سبک معمولی، راحت و مورد علاقه برای امروز.

در بین انواع استایل ها، کژوال امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. کژوال ترکیبی از لباس های راحت و در عین حال نیمه رسمی است که امروزه در بین دختران و پسران جوان طرفداران زیادی پیدا کرده است و همین تم و ویژگی های آن باعث شده تا برای پوشیدن روزانه بسیار مورد استقبال قرار گیرد. این بدان معناست که مثلاً می‌توانید از آن به عنوان سبک انتخابی خود در یک جلسه کاری استفاده کنید (البته اگر در یک استارتاپ یا شرکت خصوصی کار می‌کنید، نه دولتی و کاملاً رسمی) یا اگر به یک جلسه دوستانه دعوت شده‌اید. عصر، باید بدانید که غیر رسمی است، به شما نشان می دهد که کدام یک مناسب تر است. بنابراین اگر از آن دسته مدل هایی هستید که زمان زیادی را برای استایل دادن صرف نمی کنید، یا اگر راحتی برای شما بسیار مهم است، استایل غیر رسمی بهترین گزینه برای شماست.

5b3a9f2e-97dd-43ba-a23e-baff24e893c5

انواع سبک ها

سبک بوهمی، با نامی عجیب اما پرطرفدار و رنگارنگ

شاید شما هم در زندگی روزمره خود این سبک را دیده باشید اما اسم آن را ندانید. سبک بوهمی یا بوهو در واقع از دوران هیپی در جهان دیده شد و فراگیر شد. بوهمیان نماینده افرادی بود که روحیه آزادی خواهی داشتند و می خواستند بتوانند هر طور که می خواهند زندگی کنند و البته لباس بپوشند. یکی از ویژگی های این سبک این است که سبک بوهمی به دلیل جزئیات زیاد و عناصر متنوع با سبک مینیمالیستی مخالف است و به نوعی «حداکثر» در نظر گرفته می شود. آیا می توانید زنانی را با موهای بلند و لباس های رنگارنگ و چاپ شده تصور کنید؟ به عنوان مثال، گلدوزی با دست روی برخی از لباس ها بسیار محبوب است. همچنین در این سبک استفاده از الیاف و مواد طبیعی بسیار دیده می شود و مورد توجه این سبک قرار می گیرد.

انواع سبک ها





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.