افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

با جذاب ترین اکسسوری های پاییزی آشنا شوید; برای داشتن ظاهری زیبا، فقط روی کاموای کت خود تمرکز نکنید.

  • کد خبر : 113418
با جذاب ترین اکسسوری های پاییزی آشنا شوید;  برای داشتن ظاهری زیبا، فقط روی کاموای کت خود تمرکز نکنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- احتمالاً در اطرافتان افرادی را دیده اید که اجناس استایلشان زیاد خاص و گران نیستند، اما بسیار جذاب هستند. میدونی چرا اینجوریه؟ آنها به چیزی شیک اهمیت می دهند. چیزی به نام لوازم جانبی که می تواند استایل را از این به آن تغییر دهد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- احتمالاً در اطرافتان افرادی را دیده اید که اجناس استایلشان زیاد خاص و گران نیستند، اما بسیار جذاب هستند. میدونی چرا اینجوریه؟ آنها به چیزی شیک اهمیت می دهند. چیزی به نام لوازم جانبی که می تواند استایل را از این به آن تغییر دهد. در واقع اکسسوری ها به استایل روح می بخشند و افراد را جذاب تر نشان می دهند. از یک منظر می توان گفت مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری کل یک استایل است و اکسسوری ها جزییاتی هستند که به این لباس رنگ می بخشند. حال اگر نمی دانید اکسسوری چیست و چه کاربردی دارد، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

لوازم جانبی چیست؟

لوازم جانبی عناصر اضافی هستند که عناصر اصلی سبک ما را تکمیل می کنند. دستمال، دستمال، روسری، کراوات، کلاه، کمربند، آویز شلوار، آرم، جوراب، دستکش، زیورآلات، ساعت، کیف و کیف، عینک آفتابی، پنکه، چتر، جاکلیدی، آویزهای مختلف و… همه انواع لوازم جانبی هستند. .

اکنون که با اکسسوری ها آشنا شده اید و نقش مهمی که آن ها در زیباتر شدن استایل شما دارند را درک کرده اید، انتخاب اکسسوری های پاییزی و ایجاد ظاهری شیک و جذاب در این مقاله ضرری ندارد.

دستکش چرمی

دستکش های چرمی از جمله وسایلی هستند که هرگز از مد نمی افتند و نقش مهمی در زیبایی ظاهر شما دارند. این دستکش ها علاوه بر اینکه استایلی شیک و مجلل به شما می بخشد، از پوست دستان شما نیز مراقبت می کند. با پوشیدن دستکش چرمی از خشکی، خارش و ترک خوردگی پوست در امان خواهید بود. در واقع دستکش های چرمی مانند یک محافظ اجازه نمی دهند روغن از پوست خارج شود و آن را نرم و مرطوب نگه می دارد.

مشهد سایت های چرم

دستکش زنانه-چرمی-23

کلاه و شال گردن

کلاه و روسری از اکسسوری های مهم این فصل هستند که علاوه بر تجهیز شما در برابر سرما، استایل شما را نیز زیبا می کنند. در انتخاب کلاه و روسری باید به رنگ پوست و فرم صورت خود توجه کنید. اگر پوست روشنی دارید، می توانید تقریباً از هر رنگی استفاده کنید، به جز آنهایی که شما را رنگ پریده و کدر نشان می دهند، مانند سایه های صورتی کم رنگ. اگر سفید هستید، رنگ های سرمه ای، آبی تیره و سبز گلی انتخاب های خوبی هستند زیرا ظاهر شما را به شکلی شاد و جذاب نشان می دهند. اگر رنگ پوست شما تیره است، به سراغ رنگ های روشن مانند کرم، سفید، سبز و آبی روشن یا خردلی بروید.

روزاری پاشمی

فرم صورت در انتخاب شال و کلاه بسیار مهم است. کسانی که صورت قلب دارند می توانند از همه نوع کلاه استفاده کنند، به جز کلاه های لبه پهن و منحنی. کسانی که صورت های گرد و گونه های برجسته دارند باید سعی کنند کلاهی انتخاب کنند که لبه های منحنی نداشته باشد. کلاه های لبه پهن و کلاه بافتنی منگوله دار برای افرادی که صورت بیضی دارند مناسب است. کلاه لبه دار نیز گزینه خوبی برای صورت های مربعی شکل است.

لوازم پاییزی

لوازم پاییزی

چتر

چتر یکی از ملزومات مهم فصل پاییز و زمستان است که بسیاری از افراد به دلیل دست و پا گیر بودن به آن اهمیت نمی دهند در حالی که گاهی نبود آن می تواند یک استایل جذاب را به یک استایل مضحک تبدیل کند.

مدل-لباس-برای-عکاسی-پاییز

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.