افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

با جانشین بیرانوند آشنا شوید; خارجی است

  • کد خبر : 306484
با جانشین بیرانوند آشنا شوید;  خارجی است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با جدایی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس، این تیم قصد دارد یک دروازه بان جدید به جای او به خدمت بگیرد. رسانه هلندی “Voetbal International” از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن خبر داد. اتین واسن دروازه بان 189 سانتی متری سورینامی-هلندی فصل گذشته در تیم […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با جدایی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس، این تیم قصد دارد یک دروازه بان جدید به جای او به خدمت بگیرد.

رسانه هلندی “Voetbal International” از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن خبر داد. اتین واسن دروازه بان 189 سانتی متری سورینامی-هلندی فصل گذشته در تیم هلندی Valvik در Ordivision حضور داشت و 30 بازی انجام داد و 6 کلین شیت به ثبت رساند.

این دروازه بان 28 ساله از ابتدای فعالیت خود در تیم والویک حضور داشته و 210 بازی برای این باشگاه انجام داده و 44 کلین شیت به ثبت رسانده است. واسن به دلیل اصالت سورینامی خود اخیرا به تیم ملی سورینام دعوت شد و یک بازی ملی برای این کشور انجام داد. اتین واسن به عنوان کاپیتان باشگاه در دیدارهای پایانی والویک در زمین ظاهر شد.

خبرها حاکی از آن است که این دروازه بان با باشگاه خود برای تمدید 4 ساله به توافق رسیده بود، اما پیشنهاد پرسپولیس باعث شد به پیشنهاد مذکور فکر کند و در تصمیم خود برای ماندن در این تیم هلندی تجدید نظر کند.

این دروازه بان از سال 2015 در تیم بزرگسالان والویک هلند بازی می کند.

او اولین بازی خود را در سال 1395 با این تیم انجام داد و با مصدومیت دروازه بان اصلی تیم در 22 دقیقه پایانی بازی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

والویک تا سال 2019 در لیگ پایین هلند بازی می کرد اما در سال 2019 موفق شد به لیگ برتر برسد.

تجربه عجیب این دروازه بان مربوط به سال 1393 است که در این سال هنگام کار به عنوان نگهبان در فروشگاه های زنجیره ای “مدیا مارکت” و بازی فوتبال به صورت آماتور، در تعقیب و گریز و درگیری یک نفر با چاقو مجروح شد. دزد، و برای مدت طولانی در بیمارستان بستری بود.

این دروازه بان در آخرین فصل لیگ برتر هلند در جریان دیدار تیم های آژاکس و والویک پس از برخورد با بازیکن حریف از هوش رفت و این صحنه باعث وحشت هم تیمی هایش شد و آنها خواستار ورود پزشکان به زمین شدند. بلافاصله. مستقیما.

پس از خروج این بازیکن از زمین، بازیکنان دو تیم در زمین ماندند اما ترس و نگرانی همه حاضران در ورزشگاه باعث شد با تصمیم داور بازی به حالت تعلیق درآید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.