افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

با جادوی فدراسیون محمدی به دربی رسید! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 373877
با جادوی فدراسیون محمدی به دربی رسید! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مهرداد محمدی بازیکن محروم استقلال مورد عفو قرار گرفت و می تواند در دربی به مصاف پرسپولیس برود. محرومیت 6 جلسه ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت تا او بتواند آبی پوشان را در دربی مهم پایتخت همراهی کند. پس از پایان تمرین امروز استقلال، بازیکنان این تیم آماده حضور در اردو شدند، […]

مهرداد محمدی بازیکن محروم استقلال مورد عفو قرار گرفت و می تواند در دربی به مصاف پرسپولیس برود.

محرومیت 6 جلسه ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت تا او بتواند آبی پوشان را در دربی مهم پایتخت همراهی کند.

پس از پایان تمرین امروز استقلال، بازیکنان این تیم آماده حضور در اردو شدند، مهرداد محمدی به دلیل محرومیت به خانه رفته بود اما کادرفنی با این بازیکن تماس گرفت تا سریعا به بقیه اعضای تیم برسد.

محمدی نیز بلافاصله و در کمترین زمان ممکن با موتور سواری به اردوی استقلال پیوست تا برای حضور در دربی پایتخت آماده شود.

باشگاه استقلال نیز در همین زمینه اطلاعیه ای صادر کرد و اعلام کرد: پس از پیگیری های فراوان دکتر فرشید سامی، مدیرعامل باشگاه استقلال و معاون حقوقی باشگاه استقلال، محرومیت مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت و مابقی محرومیت او یک سال محروم شد به این ترتیب مهرداد محمدی برای همراهی استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی می تواند برای پوشان آبی پایتخت به میدان برود.

این در حالی است که کمیته استیناف محرومیت محمدی را تایید کرد و تنها با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال و به صورت ویژه امکان بررسی مجدد محرومیت او فراهم شد. از طرفی قرارداد این بازیکن با استقلال بعد از هفته اول فسخ شد و تحریم او محقق نشده و ادعای حضورش در دربی عجیب به نظر می رسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)