افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

با توقیف نفتکش آمریکایی حق مردم را گرفتیم/ ناو هواپیمابر آمریکایی به زودی منطقه را ترک می کند

  • کد خبر : 181474
با توقیف نفتکش آمریکایی حق مردم را گرفتیم/ ناو هواپیمابر آمریکایی به زودی منطقه را ترک می کند

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی. زندگی وی در خصوص حضور ناوشکن البرز در دریای سرخ گفت: ماموریت دائمی ما اسکورت شناورهای تجاری و نفتکش های جمهوری اسلامی و به طور کلی برقراری امنیت در خلیج عدن و دریای سرخ است. و این دلیل اعزام ناوشکن به البرز […]

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی. زندگی وی در خصوص حضور ناوشکن البرز در دریای سرخ گفت: ماموریت دائمی ما اسکورت شناورهای تجاری و نفتکش های جمهوری اسلامی و به طور کلی برقراری امنیت در خلیج عدن و دریای سرخ است. و این دلیل اعزام ناوشکن به البرز است. از نظر ما منطقه وضعیت خاصی دارد و امنیت دریایی برقرار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: یک فاجعه انسانی در غزه رخ داده است که مردم یمن بیشتر شاهد آن هستند زیرا شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته اند بنابراین موضوع دریای سرخ بیشتر به مردم یمن مربوط می شود.

وی در خصوص توقیف نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی گفت: محموله نفتکش توقیف شده توسط آمریکا متعلق به ایران بود و آمریکایی ها با وقاحت و مخفیانه کشتی ایرانی را دزدیدند اما ما هیچ کار سری نداریم و این حق را گرفت. مردم با اقتدار

امیر ایرانی در خصوص انتشار خبر ناو هواپیمابر مبنی بر اضافه شدن اخیر آمریکا به دریای سرخ، گفت: ناو هواپیمابر برای گشت زنی آمده خلیج فارس و دریای عمان را ترک کرده و از دریای سرخ خارج می شود. . دریا هم هیچ ناو هواپیمابر جدیدی اضافه نشده است و ماموریت آنها قبلاً به پایان رسیده و در حال ترک منطقه هستند. ماموریت معمول آمریکایی ها تروریسم دریایی است. ماموریت آنها حمله به مردم بیگناه بود و با حمله به مردم بیگناه یمن ماموریت خود را انجام دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به دستورات فرمانده معظم کل قوا افزود: دوران بام زدن به معنای واقعی به پایان رسیده است و اگر قرار است به حقوق مردم تجاوز کنند. حقوق بشر، سیستم قطعا پاسخ قوی خواهد داد.» آنها به روش های غیراخلاقی می پردازند و ما مطابق قوانین بین المللی پاسخ می دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.