افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

با تشکر از آیت الله جنتی برای مهمان نوازی سخاوتمندانه و شناخت کامل ایشان از مردم و دولت عراق.

  • کد خبر : 343358
با تشکر از آیت الله جنتی برای مهمان نوازی سخاوتمندانه و شناخت کامل ایشان از مردم و دولت عراق.

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی آیرینآیت الله احمد جنتی در ابتدای جلسه صبح امروز (چهارشنبه 7 شهریور 1403) با گرامیداشت اربعین سالروز شهادت سرور عالم آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: همچون گذشته. سال‌هاست که با همت میلیون‌ها دوستدار و شیفته آن حضرت، در این ایام تصویری عظیم و حماسه‌ای بی‌نظیر به چشم جهانیان […]

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی آیرینآیت الله احمد جنتی در ابتدای جلسه صبح امروز (چهارشنبه 7 شهریور 1403) با گرامیداشت اربعین سالروز شهادت سرور عالم آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: همچون گذشته. سال‌هاست که با همت میلیون‌ها دوستدار و شیفته آن حضرت، در این ایام تصویری عظیم و حماسه‌ای بی‌نظیر به چشم جهانیان عرضه شد که مفهوم آن پیروزی حتمی خیر بر شر است.

وی ادامه داد: به همه کسانی که خالصانه در شکل گیری این حماسه بزرگ نقش داشتند، خداوند متعال را می گوییم و به ویژه از مردم و دولت عراق به خاطر مهمان نوازی سخاوتمندانه و آگاهی کامل تشکر می کنیم.

دبیر شورای نگهبان راهپیمایی اربعین را سرشار از آموزه هایی دانست که به کارگیری آن در زندگی فردی و اجتماعی موجب تحقق سبک زندگی اصیل اسلامی می شود.

آیت الله جنتی در این زمینه یادآور شد: مفهوم زائر و ویژگی های شخصیتی زائر که در آموزه های دینی ما آمده است، بخش مهمی از این معارف است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و بهنر توسط منافقین که به نام روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است، تصریح کرد: اخلاص و ایمان شهیدان رجایی و بهنر آنها را معیاری معتبر برای سنجش رهبران در نظام جمهوری اسلامی ایران که به راستی یکی از سرمایه های ماندگار انقلاب است.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه امروز شهید رجایی تنها نام یک رئیس جمهور نیست، بلکه نام یک سبک مدیریتی مبتنی بر اخلاص، صداقت و ایمان به ارزش های الهی است، اظهار داشت: با این سبک مدیریتی، مشکلات پیش آمده است. مواجهه با کشور قابل حل است.

آیت الله جنتی همچنین تاکید کرد: نهادهای آموزشی باید شیوه مدیریت شهید رجایی را به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی جمع آوری و ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در حماسه ای که حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش ایجاد کرده اند تأمل کنند، متوجه می شوند که نمی توانند مانع حرکت جبهه حق و تحقق خداوند متعال شوند. نوید پیروزی مستضعفان بر مستکبران با توسل به روش های غیرانسانی مانند ترور.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.