افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

با ترند کیف زنانه 1402 آشنا شوید; یک خانم شیک پوش فقط روی انتخاب مانتو تمرکز نمی کند!

  • کد خبر : 23078
با ترند کیف زنانه 1402 آشنا شوید;  یک خانم شیک پوش فقط روی انتخاب مانتو تمرکز نمی کند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز این را فراموش نکن هیچ استایل زنی بدون کیف جذاب و کامل نخواهد بود. پس همانقدر که به انتخاب مانتو و شلوار شیک خود توجه می کنید، به انتخاب کیف نیز توجه کنید. اگر می خواهید انواع کیف های زنانه را بشناسید تا بتوانید با […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز این را فراموش نکن هیچ استایل زنی بدون کیف جذاب و کامل نخواهد بود. پس همانقدر که به انتخاب مانتو و شلوار شیک خود توجه می کنید، به انتخاب کیف نیز توجه کنید. اگر می خواهید انواع کیف های زنانه را بشناسید تا بتوانید با توجه به لباس خود آن ها را بهتر انتخاب کنید، ابتدا باید با انواع کیف های زنانه و ترندهای جذاب سال آشنا شوید. البته حواستان باشد که علاوه بر این گفته ها، باید با توجه به استایل و مکانی که قرار است باشید، کیف مناسبی را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی لوازم مورد نیاز خود را در کیف خود قرار دهید و از تناسب کیف با استایل خود لذت ببرید. بنابراین انتخاب کیف مناسب به استایل یا حتی فرم و اندازه بدن شما بستگی دارد. خوب است بدانید یکی از دلایلی که خانم ها در انتخاب کیف زنانه مناسب دچار سردرگمی می شوند، نداشتن اطلاعات کافی در مورد نام انواع کیف زنانه و کاربرد آن است. پس اگر اطلاعات کافی در مورد هر نوع کیف دارید، می توانید یک کیف مناسب خریداری کنید.

اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که نمی توانید با اطمینان کافی برای خرید کیف دستی بخرید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از کیف های زنانه جذاب ۱۴۰۲ آشنا شوید.

کیف

کیف کراس بادی زنانه

کیف دوشی یکی از ترندهای جذاب سال جدید است که می توان آن را با هر استایلی پوشید و ترکیب کرد. کراس بادی نوعی کیف زنانه بنددار است که به صورت مورب در کنار بدن قرار می گیرد، بند های این کیف قابل کوتاه یا بلند شدن است. پس اگر می خواهید در تابستان امسال استایلی شیک و جذاب را تجربه کنید، بهتر است یک کیف کراس بادی بخرید و در کمد خود نگه دارید. بنابراین فرقی نمی کند که برای رفتن به مهمانی آماده می شوید یا برای خرید در خیابان، این کیف می تواند در هر شرایط و سبکی به شما کمک کند.

کیف

کیف

کیف مینی زنانه

در بین انواع کیف زنانه، کیف های مینی یا کیف های کوچک بسیار کوچک هستند، بنابراین اندازه آنها می تواند به اندازه کف دست یا کمی بزرگتر باشد. جالب است بدانید که این کیف ها مانند کیف های قبلی بسیار محبوب هستند و بارها در استایل های نوروزی مورد استفاده قرار گرفته اند. البته فراموش نکنید که این کیف ها فضای بسیار کمی دارند و همین ویژگی باعث می شود برای استایل های کژوال مناسب نباشند. زیرا اگر مثلاً در خیابان به خرید می روید به یک کیف بزرگ و جادار نیاز دارید که همه وسایل شما مانند کیف پول، عینک یا حتی تلفن همراه در آن جا شود و از آنجایی که مینی کیف ها این ویژگی ها را ندارند. برای استایل های رسمی توصیه می شود.

کیف

کیف

کیف دستی زنانه

کیف ته‌نشینی یک کیف کوچک است که معمولاً برای مهمانی‌ها استفاده می‌شود. کیف های کلاچ در واقع همان کیف های کوچکی هستند که فقط کارت های بانکی، موبایل و مواردی از این دست را می توان در آن قرار داد. در طراحی این نوع کیف ها معمولا از بند یا دسته استفاده نمی شود، اما انواعی از آنها وجود دارد که دارای بند چرمی، زنجیر و … می باشند. جالب است بدانید که این نوع کیف فقط مختص خانم ها نیست و طراحان مدل های مختلفی را برای استایل آقایان نیز طراحی و تولید کرده اند.

کیف

کیف

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.