افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

با ترندهای پاشنه بلند تابستان 1402 آشنا شوید. کی گفته کفش پاشنه بلند فقط مخصوص ماهونیه!

  • کد خبر : 22404
با ترندهای پاشنه بلند تابستان 1402 آشنا شوید.  کی گفته کفش پاشنه بلند فقط مخصوص ماهونیه!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از باورهای غلط اکثر خانم ها این است که پوشیدن کفش پاشنه بلند سلامت پا را به خطر می اندازد در حالی که ما به جای کفش پاشنه بلند، کفش بلند می پوشیم! کفش یکی از عناصر جذاب و جذاب استایل زنانه است که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از باورهای غلط اکثر خانم ها این است که پوشیدن کفش پاشنه بلند سلامت پا را به خطر می اندازد در حالی که ما به جای کفش پاشنه بلند، کفش بلند می پوشیم! کفش یکی از عناصر جذاب و جذاب استایل زنانه است که می توان گفت به شدت به استایل یا جایی که می روید بستگی دارد. کفش های زنانه نه تنها از نظر جنسیت با یکدیگر تفاوت دارند، بلکه تفاوت در طرح و فرم آن ها را نیز متنوع تر کرده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از ترندهای کفش پاشنه بلند سال آشنا شوید. کفش های پاشنه بلند زنانه در بین خانم ها بسیار محبوب است و هیچکس نمی تواند بگوید که حداقل یک بار کفش پاشنه بلند نپوشیده اند یا علاقه ای به پوشیدن آن ندارند. پوشیدن کفش های پاشنه بلند قد شما را بلندتر نشان می دهد و این باعث می شود زنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند. البته بد نیست بدانید که نه همه کفش ها، بلکه برخی از مدل های آن ها شما را قد بلندتر نشان می دهند.

برخی از کفش های پاشنه بلند عمدتاً در مراسم عروسی، مهمانی ها یا جلسات کاری استفاده می شوند. اگر شما هم به فکر خرید کفش های پاشنه بلند هستید، توصیه می کنیم مدل های دیگری را که در مرحله اول به شما معرفی می کنیم را انتخاب کنید.

کفش پاشنه بلند 1402

کفش های نوک تیز؛ ترند جذاب زارا که شما را قد بلندتر می کند

کفش های پاشنه بلند و نوک تیز طراحی زیبایی دارند و این در پوشیدن این مدل کفش در بین انواع کفش های زنانه بسیار موثر است. البته فراموش نکنید که این کفش ها معمولا پاشنه متوسطی دارند و مانند کفش های رکابی نیستند که ارتفاع پاشنه آنها به هشت اینچ می رسد و فقط برای مجالس رسمی استفاده می شوند. کفش های نوک تیز به دلیل نوع طراحی، پاهای شما را بلندتر نشان می دهند و این باعث می شود که شما بلندتر از آنچه هستید به نظر برسید.

کفش پاشنه بلند 1402

کفش پاشنه بلند 1402

توری های فلزی را فراموش نکنید

کفش های متالیک یکی از ترندهای جذاب سال های اخیر است که برای مهمانی ها یا لباس های خاکستری به شدت توصیه می شود. البته بد نیست بدانید که انواع این کفش ها بیشتر از مدل های دیگر تابستان امسال مورد توجه قرار گرفته است. برای هماهنگی با این مدل کفش زنانه باید شلوارهای سفالی و پارچه ای بپوشید; بهتر است شلوارهایی را انتخاب کنید که صاف و دارای قد نسبتا کوتاه باشند. فراموش نکنید که شلوارهای گشاد و خیلی بلند گزینه مناسبی برای ترکیب با این مدل از کفش ها نیستند، زیرا تمام زیبایی کفش را از شما می گیرند.

کفش پاشنه بلند 1402

کفش پاشنه بلند 1402

سارافون و صندل براق شفاف.

در فصول گرم سال استفاده از صندل های تابستانی در بین خانم ها و آقایان بسیار متداول است، چرا که این کفش ها به دلیل طراوت از تعریق بیش از حد پاهای شما جلوگیری می کنند و راحتی و همچنین ظاهری شکیل را فراهم می کنند. . جالب است بدانید که ترانسپرنت ها اکسسوری ها و پوشاکی هستند که از پلاستیک، پی وی سی (پلی وینیل کلراید، نوعی پلاستیک انعطاف پذیر)، شیشه یا توری و پارچه های شفاف ساخته می شوند که از دیرباز در دنیای مد حضور داشته اند. اما جالب است بدانید امسال حضور او در دنیای مد پررنگ تر شده است.

کفش پاشنه بلند 1402

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.