افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
9

با ترندهای حجاب 1402 آشنا شوید; چه کسی نمی تواند بگوید که در عین حال محجبه، مدرن و امروزی بود!

  • کد خبر : 18435
با ترندهای حجاب 1402 آشنا شوید;  چه کسی نمی تواند بگوید که در عین حال محجبه، مدرن و امروزی بود!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از دغدغه های خانم های مسلمان و حجاب این است که چه لباس و مدلی را انتخاب کنند تا ضمن حفظ حجاب، دیده شوند. شاید ندانید، اما همانطور که مد و ترند در انواع سبک ها و دنیای مد مدام در حال تغییر است، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از دغدغه های خانم های مسلمان و حجاب این است که چه لباس و مدلی را انتخاب کنند تا ضمن حفظ حجاب، دیده شوند. شاید ندانید، اما همانطور که مد و ترند در انواع سبک ها و دنیای مد مدام در حال تغییر است، سبک حجاب نیز دستخوش تغییر است. البته با این تفاوت که تعریف حجاب همیشه یکی است; موها و بدن زنان مسلمان پوشیده است، پس بهتر است اقلامی را به سبک حجاب انتخاب و ترکیب کنید. حال اگر می خواهید برای سال 1402 ظاهری مدرن و شیک داشته باشید و در عین حال لباس بپوشید، بهتر است ابتدا ترندهای حجاب در سال جدید را بشناسید و سپس با استایل خود هماهنگ کنید. و لباس، مراقب باشید مثلا کتانی یکی از ترندهای حجاب در سال جدید است، کتانی نوعی تن پوش بلند و گشاد است که آستین های نسبتاً تنگی دارد. این مدل لباس از گذشته در بین ایرانیان بسیار محبوب بوده و یکی از لباس های پرطرفدار بوده است.

پس فراموش نکنید که سبک حجاب مناسب برای زنان با حجاب بسیار مهم است. زیرا استایل شما علاوه بر پوشش کامل باید ظریف باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مدل های حجاب و ترندهای حجاب در سال 1402 بیشتر آشنا شوید.

سبک حجاب

سبک حجاب کژوال و خیابانی; با لباس های شیک در خیابان بیرون بروید

یکی از دغدغه های همه خانم ها چه محجبه باشند چه نباشند، انتخاب پوشش روزمره است. حالا شاید این انتخاب برای خانم های محجبه به دلیل استایل پوشیدنشان کمی سخت تر به نظر برسد، اما جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید علاوه بر پوشیدن استایل شیک، از ترندهای دنیای مد برای استایل خود مانند سایر خانم ها استفاده کنید. و زیبا به نظر می رسد مثلا در استایل خیابانی و کژوال می توانید شلوار مامان، وانت سفید، مانتو و تی شرت کتان بپوشید و شال یا عمامه را با هم یا هر کدام جداگانه انتخاب کنید.

سبک حجاب

سبک حجاب

چگونه استایل حجاب کلاسیک یا نیمه رسمی داشته باشیم؟

همه ما می دانیم که وقتی به یک قهوه یا مهمانی شام دعوت می شویم، نباید با لباس راحتی که به خیابان می رویم به این مهمانی برویم، اما سوال اینجاست که چه لباسی برای یک نیمه رسمی مناسب است. ? مهمانی – جشن؟ در پاسخ باید بگوییم که لباس هایی با استایل کلاسیک و رسمی برای این مجالس مناسب هستند اما در نظر داشته باشید که لباس های رسمی مناسب مجالس عروسی و مهمانی هستند. برای این نوع مهمانی ها اگر می خواهید آراسته و شیک به نظر برسید، بهتر است پیراهن را با کت خود ترکیب کنید یا مثلا زیر کت کت بپوشید و در آخر روسری خود را به صورت مقنعه یا چاپی بپوشید. بستن

سبک حجاب

سبک حجاب

در عروسی ها و مجالس کافت بپوشید. به جلو با دنیای مد

یکی از سبک هایی که زنان مسلمان اغلب در انتخاب آن تردید دارند، می توان سبک مجلسی نام برد. زیرا این سبک باید با حفظ حجاب شما را مدرن و شیک جلوه دهد و این کار سختی است. حال پیشنهاد می کنیم برای حضور در چنین مراسمی کافتان بپوشید. چرا که یکی از لباس هایی که این روزها به عنوان یک ترند مناسب برای بهار و تابستان معرفی شده است همین کافتان است. البته از آنجایی که در این مدل لباس از دکمه یا زیپ استفاده نمی شود، برای پوشاندن اندام زیر حتما باید از بلوز، دامن بلند یا تی شرت استفاده شود. استفاده از اکسسوری های استیشن یا کمربند در این سبک می تواند برای شما معجزه کند.

سبک حجاب

سبک حجاب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.