افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

با بهترین بازی های رمزنگاری و بلاک چین برای کسب درآمد آشنا شوید!

  • کد خبر : 330420
با بهترین بازی های رمزنگاری و بلاک چین برای کسب درآمد آشنا شوید!

به گزارش صبح امروز، با ظهور ارزهای دیجیتال مختلف و بلاک چین آنها، شرکت ها و افراد زیادی به این حوزه علاقه مند شده اند و تعداد زیادی از فروشگاه ها و شرکت ها برای خرید کالا و خدمات خود، پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را تشخیص می دهند. اخیرا شاهد ظهور موج عظیمی از […]

به گزارش صبح امروز، با ظهور ارزهای دیجیتال مختلف و بلاک چین آنها، شرکت ها و افراد زیادی به این حوزه علاقه مند شده اند و تعداد زیادی از فروشگاه ها و شرکت ها برای خرید کالا و خدمات خود، پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را تشخیص می دهند.

اخیرا شاهد ظهور موج عظیمی از ایردراپ ها بر اساس پیام رسان تلگرام بوده ایم و با ورود یکی از آنها به نام نت کوین به چرخه تراکنش های ارزهای دیجیتال، علی رغم اینکه خرید و فروش نت کوین محتمل نبوده است. به گفته بسیاری از کارشناسان، توجه دوباره به سمت بازار ارزهای دیجیتال معطوف شد. پس از آن شاهد استفاده از نمونه های مشابه از جمله بازی Hamster Combat بودیم.

بسیاری از شرکت های بازی سازی برای عقب نماندن، بازی های مبتنی بر بلاک چین را معرفی کرده اند و با استفاده از فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال، مشکلات صنعت بازی های آنلاین مانند روش های پرداخت، امنیت و سازگاری را حل کرده اند و از سوی دیگر، امکان کسب درآمد از بازی به صورت شفاف ارائه شده است.

از سوی دیگر، توسعه دهندگان از این موضوع سود می برند و با درگیر کردن افراد بیشتر در بازی، بودجه مورد نیاز پروژه های خود را به دست می آورند. به نظر می رسد ترکیب فناوری بلاک چین و صنعت بازی های ویدیویی آنلاین یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می کند.

بازی کریپتو چیست؟

در حال حاضر، کسب درآمد برای گیمرها از طریق بهترین بازی های رمزنگاری یک واقعیت ثابت شده است. اما برای کسانی که زمان زیادی برای بازی جدی ندارند یا به صورت حرفه ای در این زمینه مشغول نیستند، بازی های کریپتو می توانند فرصتی واقعی برای کسب درآمد و افزایش سود باشند.

بازی های بلاک چین (بازی های مبتنی بر بلاک چین) همان بازی های ویدئویی هستند. با این تفاوت که در حین بازی از مرحله ورود (در برخی بازی ها) تا گرفتن پاداش برای پیروزی در نبردها یا خرید و فروش و مبادله این پاداش ها برای رفتن به مراحل بعدی، از ارزهای دیجیتال استفاده می شود. بازی های کریپتو دارای سبک های مختلفی مانند RPG، استراتژیک، اکشن، اول شخص یا حتی کارتی هستند و بازیکنان در این بازی ها به صورت فردی یا گروهی می توانند در قالب ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنند.

برخی در پاسخ به این سوال که NatCoin چیست، برخی معتقدند که به دلیل ماهیت سرگرم کننده، این پروژه را می توان یک بازی رمزنگاری دانست که به کاربران خود اجازه می دهد دارایی های خود را به حساب صرافی ارز دیجیتال واریز کرده و با اتصال آن را به پول تبدیل کنند. کیف پول ToneKeeper انتقاد را تبدیل کنید اما باید در نظر داشته باشید که NatCoin و سایر پروژه های مشابه اصلا بازی نیستند و AirDrop یک ارز دیجیتال محسوب می شود و در آینده ممکن است توکن ها یا سکه های آنها با قرار گرفتن در بورس ارز دیجیتال خرید و فروش شود.

بازی تانک عنکبوتی

Spider Tanks یکی از بهترین بازی های رمزنگاری است که اگر روزانه حدود پنج ساعت آن را بازی کنید، می توانید حدود 5 تا 10 دلار درآمد کسب کنید. توجه داشته باشید که شروع این بازی کاملا رایگان است و سه NFT به شما می دهد تا در صورت رضایت بعداً NFT های داخلی دیگر را خریداری کنید.

برای شروع باید به وب سایت گالا گیمز مراجعه کرده و پس از دانلود آن را روی سیستم خود نصب کنید. نکته مهم این است که برای اجرای بازی Spider Tanks باید از ابزارهای تحریم استفاده کنید. پس از انجام بازی باید وارد قسمت Match Making شوید و حتی دوستان خود را دعوت کنید.

بازی به طور پیش فرض روی حالت سه نفره است و همچنین می توانید NFT های خود را به دیگران اجاره دهید و خودتان بازی نکنید. بدین ترتیب 50 درصد از درآمد بازیکنانی که NFT شما را اجاره می کنند به شما تعلق می گیرد. نکته دیگر اینکه برای کسب درآمد در این بازی باید برنده بازی ها باشید و در صورت باخت هیچ درآمدی دریافت نخواهید کرد.

بازی Crypto Kitties

Cryptokitties یکی از اولین بازی های رمزنگاری مبتنی بر بلاک چین است. در این بازی کاربران می توانند گربه های مجازی را خریداری، بزرگ کنند و مبادله کنند و حتی می توانند با ترکیب این گربه ها نژادهای ارزشمندی را ایجاد کنند. در این بازی هر گربه دارای ویژگی ها، شخصیت و ظاهر متفاوتی است که می تواند به نسل بعدی گربه ها منتقل شود. توکن موجود در Cryptokitties اتر و بلاک چین آن اتریوم است. این بازی رابط کاربری ساده ای دارد و بسیار اعتیاد آور است.

بازی سندباکس

بازی Sandbox اولین بار در سال 2012 (1391) برای موبایل معرفی شد. اما در سال 2018 (2017) با ورود به حوزه بلاک چین و استفاده از NFT، امکان خرید و فروش یا ایجاد دارایی های دیجیتال در محیط سه بعدی را فراهم کرد. Sandbox بر اساس بلاک چین اتریوم است و از سه توکن مجزا به نام‌های SAND، LAND و توکن‌های ایجاد شده توسط کاربر استفاده می‌کند.

SAND توکن اصلی بازی است و LAND برای نشان دادن دارایی های دیجیتال استفاده می شود. در این دنیای مجازی، هر کاربر می تواند اکوسیستم خود را طراحی کند یا آثار هنری دیجیتالی ایجاد کند و در بازی به فروش برساند. فضای بازی sandbox را می توانید در وب سایت رسمی آن مشاهده کنید.

بازی Axie Infinity

بازی Oxy Infinity یکی از بهترین عناوین مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را می دهد. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و دارای دو توکن به نام‌های AXS و SLP است. Axy Infinity برگرفته از دو بازی Pokémon (Pokémon) و Crypto Kitties (Crypto Kitties) است و در آن بازیکنان می توانند موجودات کوچک و زیبایی به نام Axies را تولید یا خریداری کنند.

برای راه اندازی Oxy Infinity، باید حداقل سه Oxy بخرید که ارزان ترین آنها 0.0421 اتریوم است. هزینه اولیه شروع بازی زیاد است. اما در کشورهای در حال توسعه منبع درآمد بسیاری از مردم است. در Oxy Infinity اگر برنده شوید SLP دریافت می کنید. توکن‌های SLP برای تولید اکسیژن بیشتر یا فروش به بازیکنان دیگر استفاده می‌شوند. AXS توکن مستقل در این بازی است و در صرافی هایی مانند Binance قابل معامله است و برای خرید NFT در بازار بازی استفاده می شود.

دسنترالند

Decentraland یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازی مجازی است. توکن اصلی این بازی Mana (MANA) نام دارد و افراد می توانند با خرید هر قطعه زمین از بین 90601 قطعه زمین مجازی و ساختن ساختمان ها و مناظر در آنها و در نهایت با معامله این توکن های غیر قابل تعویض، Mana کسب کنند. ارز دیجیتال به دست می آید. آوردن مردم می توانند املاک مجازی خود را توسعه دهند و در دیسنترالند کسب درآمد کنند یا حتی در این فضا با دیگران معاشرت کنند و در رویدادهای اجتماعی شرکت کنند.

سودآورترین راه برای کسب درآمد در دسنترالند، خرید زمین و فروش آن با سود است. شما می توانید با هزینه ای در حدود 3 هزار دلار در این متاوره صاحب زمین شوید و سپس در شرایط مناسب آن را به قیمت دلخواه بفروشید. در حال حاضر، بالاترین قیمت فروش زمین در دیسنترالند 2.43 میلیون دلار است که تقریبا هزار دلار بیشتر از رکورد قبلی 913000 دلار است. بازی Dicentraland بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و شروع به بازی و کار در آن رایگان است.

بازی سوراره

Surer یک بازی فوتبال با پنج بازیکن و مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که در آن افراد می توانند کارت های دیجیتال مربوط به بازیکنان بیش از صد تیم ورزشی را خریداری، مالک و بفروشند. می توان گفت این کارت ها نسخه دیجیتالی کارت های نوستالژی فوتبال هستند که برخی از ما در گذشته بازی با آن ها را تجربه کرده ایم.

هر فرد می تواند ده کارت از ده بازیکن مختلف را برای ورود به بازی انتخاب کند و گروه اولیه خود را انتخاب کند. برای شرکت در مسابقه، یک تیم پنج نفره تشکیل دهید و با برنده شدن در هر مسابقه، کارت های بیشتری یا جایزه ای در قالب ارز دیجیتال اتر دریافت کنید. برنده شدن در تورنمنت ها یکی از راه های کسب درآمد در این بازی است و راه دیگر خرید و فروش کارت های موجود در آن است.

هر کارت مربوط به یک بازیکن در دنیای واقعی است و برای هر بازیکن در هر فصل فقط یک کارت منحصر به فرد تولید می شود. ارزش این کارت ها با عملکرد بازیکن مربوطه در دنیای واقعی اندازه گیری می شود. به عنوان مثال کارت منحصر به فرد کیلیان امباپه بازیکن پاری سن ژرمن در پایان سال 2019 با قیمت بیش از 55 هزار یورو خریداری شد.

بازی Gods Unchained

God’s Unchained (GU) یک بازی کارتی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و بازیکنان می‌توانند مالکیت واقعی کارت‌ها را بگیرند و آن‌ها را با کارت‌های دیگر بفروشند یا معامله کنند. برخی از کارت های بازی بسیار کمیاب و ارزشمند هستند. بازی Gods به صورت تک به تک است و برای شروع نیازی به پرداخت هزینه نیست.

بازی هش راش

بازی Hash Rush در سبک استراتژیک و با هدف کسب درآمد (Play to Earn) معرفی شده است. این بازی بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و برای رایانه های شخصی در دسترس است. بازیکنان Hash Rush باید یک دفتر مرکزی بسازند و از مستعمرات و کریستال های خود در برابر حملات مختلف محافظت کنند.

کیف پول تلگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

در این بازی امکان استخراج کریستال ها از طریق Crypto Veins وجود دارد. برای ورود به بازی نیازی به پرداخت هزینه اولیه نیست و گرافیک بازی بسیار جذاب است. نسخه کامل این بازی هنوز در دسترس نیست. اما برای شرکت در دنیای بازی پس از انتشار می توانید از طریق وب سایت آن ثبت نام کنید.

بازی Splinter Land

Splinter Land یک بازی جنگ ورق است که بر اساس بلاک چین به نام Steem ساخته شده است و توکنی به همین نام در طول بازی استفاده می شود. در این بازی تمرکز بر جمع آوری کارت و مبارزه است. به برندگان سطح بالاتر Steem پاداش داده می شود و بازیکنان می توانند با استفاده از این توکن کارت های بازی را بفروشند یا معامله کنند.

بازی بی نهایت ناوگان

Infinite Fleet یک بازی فضایی چند نفره است و در لایه دوم (سایدچین) بلاک چین بیت کوین قرار دارد. در طول این بازی بازیکنان در نقش فرماندهان ناوگان کشتی وظیفه مبارزه با بیگانگان را دارند. موجودی کشتی ها و سلاح ها به روز شده و امکان تشکیل تیم وجود دارد. افراد سرشناس زیادی مانند چارلی لی (خالق لایت کوین) و آدام بک (مدیر عامل بلوک استریم) در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند.

بازی Guild Of Guardians

Guild of Guardians یک بازی نقش آفرینی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. در این بازی بازیکنان برای شکست دادن هیولاها متحد می شوند. این بازی توسط طراح بازی Gods Unchained ساخته شده و با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، افراد زیادی در لیست انتظار آن ثبت نام کرده اند. یوبی سافت اسپانسر آن است و فضای بازی از گرافیک و طراحی جالبی برخوردار است. Guild of Guardians را می توان روی تلفن و کامپیوتر اجرا کرد.

بازی Sky Weaver

Skyweaver یک بازی کارتی است که توسط تیم Horizon Blockchain Games با سرمایه گذاری و حمایت الکسیس اوهانیان، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم Reddit بر اساس بلاک چین اتریوم ساخته شده است. بازیکنان با جمع آوری کارت های مختلف با یکدیگر مبارزه می کنند. این کارت های منحصر به فرد با قیمت ثابتی عرضه می شوند و بازیکنان می توانند آنها را بفروشند یا معامله کنند. این بازی بر روی موبایل، کامپیوتر و وب قابل بازی است و در حال حاضر از طریق وب سایت آن قابل دسترسی است.

ایلوویوم

ایلوویوم یکی از شناخته شده ترین بازی های رمزنگاری شده در سبک ماجراجویی است. این بازی با تم بین کهکشانی و اکتشافات و برخوردهای بین سیاره ای، حس بازی های کریپتو بسیار مدرن و فضایی را القا می کند و هدف رسیدن به سیاره ای نابود شده به نام ایلوویوم است.

در ایلوویوم موجوداتی به نام Illuvials با قدرت های فرازمینی زندگی می کنند که بازیکنان با کمک آن ها می توانند تیمی قدرتمند بسازند و در ماموریت ها به رقابت بپردازند. با برنده شدن در این ماموریت ها و کسب امتیاز می توانید توکن بومی ایلویوم یعنی ILV را کسب کنید. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و بیشتر سرگرم کننده است تا سودآور.

بازی Pegaxy

Pegaxy یک بازی کریپتو به شکل اسب دوانی است که در آن برای شروع بازی به VIS، واحد پول ویژه بازی نیاز دارید. با VIS می توانید مسیر، اسب و تجهیزات مناسب را به عنوان مالک انتخاب کنید و سپس دیگر کنترلی بر روند بازی نخواهید داشت. شما می توانید اسب های Pega یا مسابقات را با Stablecoin Tether خریداری کنید و سپس نسل آنها را ادامه دهید یا دو نسل را با هم ترکیب کنید تا یک اسب جدید بسازید و آن را برای مسابقات آماده کنید. Pegaxi بر روی بلاک چین اتریوم توسعه یافته است و از طریق مسابقه، فروش و اجاره اسب کسب درآمد می کند.

منبع: زومیت




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.