افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

با بازیگران ایرانی که سنشان بالاست اما چهره بچه گانه ای دارند آشنا شوید

  • کد خبر : 137813
با بازیگران ایرانی که سنشان بالاست اما چهره بچه گانه ای دارند آشنا شوید

آفتاب نیوز: در سراسر جهان افراد مشهور و مشهور بسیار مورد توجه قرار می گیرند و با توجه به تعداد زیاد طرفداران آنها، تمام بخش های عمومی و خصوصی زندگی آنها مورد قضاوت قرار می گیرد. همچنین در کشور ما این رویه صرف نظر از درست یا نادرست بودن آن برقرار است و اکثر طرفداران […]

آفتاب نیوز:

در سراسر جهان افراد مشهور و مشهور بسیار مورد توجه قرار می گیرند و با توجه به تعداد زیاد طرفداران آنها، تمام بخش های عمومی و خصوصی زندگی آنها مورد قضاوت قرار می گیرد.

همچنین در کشور ما این رویه صرف نظر از درست یا نادرست بودن آن برقرار است و اکثر طرفداران این هنرمندان می خواهند تا حد امکان از جزئیات زندگی خصوصی خود بدانند. برخی از بازیگران سینما و تلویزیون چهره خود را کمتر از سن خود نشان می دهند و باورتان نمی شود که بالای 40 سال سن دارند، تا پایان این مقاله سوربان همراه ما باشید تا بازیگران بیبی فیس بالای 40 سال را بشناسید.

افسانه پاکرو

اولین هنرپیشه زیبا و نوزاد چهره ای که سن و سالش اصلا به چهره اش نمی رسد، افسانا پاکرو است که در 13 اردیبهشت 1362 در اهواز به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه سوره است که علاوه بر بازیگری، نقاشی را به عنوان یک حرفه انجام می دهد و به خواندن و گوش دادن به موسیقی علاقه دارد.

روشنک عزیز

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد است.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان متولد 23 آبان 1361 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل طراحی دکوراسیون داخلی، زبان انگلیسی، تحصیل در رشته روانشناسی و دارای تجربه مدلینگ است.

علی صادقی

علی صادقی متولد 23 آذر 1359 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است که زبان بدن و سبک بازیگری او را از سایرین در زمینه طنز متمایز می کند و از علاقه مندان به بازی های پلی استیشن است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.