افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

با این سه قلم می تونی هفت قلم آرایش کنی؛ به نظرت این روزا یه آرایش خوب چیا نیاز داره؟

  • کد خبر : 92874
با این سه قلم می تونی هفت قلم آرایش کنی؛ به نظرت این روزا یه آرایش خوب چیا نیاز داره؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- اولین قدم برای اینکه بتوانید حرفه ای آرایش بکنید این است که باید با نوع پوست خود، نوع صورت، چگونگی لب ها و رنگ شناسی آشنایی کامل داشته باشید. البته برای دانستن صفر تا صد یک میکاپ حرفه ای در ابتدا لازم است که […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- اولین قدم برای اینکه بتوانید حرفه ای آرایش بکنید این است که باید با نوع پوست خود، نوع صورت، چگونگی لب ها و رنگ شناسی آشنایی کامل داشته باشید. البته برای دانستن صفر تا صد یک میکاپ حرفه ای در ابتدا لازم است که ابزارها و یا محصولات آرایشی حرفه ای را بشناسید و در ادامه با ترفندهای استفاده از آن ها آشنا شوید. پس در این مقاله ما می خواهیم با معرفی سه محصول حرفه ای میکاپ شما را با دنیای متفاوتی از آرایش آشنا کنیم. پس فراموش نکنید که کوچک‌ ترین قدم‌ ها می‌ توانند گاهی تفاوتی بزرگی در نحوه‌ چگونه به نظر رسیدن ظاهر شما ایجاد کنند.

برای مثال کانتورینگ صورت می تواند از شما یک فرد دیگر بسازد، البته اگر بلد باشید با چه ابزاری و چگونه این کار را انجام دهید؛ و یا انتخاب یک کرم پودر و یا برانزر حرفه ای برای پوست می تواند بر روی شاداب و یا برعکس پژمرده دیده شدن شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. همچنین رژگونه یکی از محصولات آرایشی است که می تواند دقیقا بر روی سن شما تاثیر بگذارد، برای مثال انتخاب رنگ رژگونه صورتی بسیار توصیه می شود زیرا این رنگ شما را شاداب تر و جوان تر نشان خواهد داد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سه محصول حرفه ای میکاپ و ترفندها استفاده از آن ها آشنا شوید.

برانزر کرمی شنل؛ میکاپ حرفه ای از میکاپ پوست شروع میشه

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم انتخاب یک کرم پودر یا برانزر می تواند شروع یک میکاپ حرفه ای باشد، پس فراموش نکنید که در ابتدایی ترین مرحله شما نیاز به یک محصول مناسب برای آرایش پوشت خود دارید. اگر پیشنهاد ما را می خواهید برانزر کرمی شنل بهترین گزینه برای یک میکاپ حرفه ای و داشتن یک پوست جذاب خواهد بود. برانزر کرمی شنل بافتی سبک و منحصر به فرد دارد که به سادگی بلِند می شود، همچنین جلوه ای مخملی و آفتاب گرفته به پوست می دهد. سایز بزرگ این برانزر استفاده از آن را با براش کابوکی ساده تر کرده است. این برانزر روی پوست جلوه ای مات دارد و در عین حال رنگدانه های بازتاب کننده نور جلوه ای سلامت و با طراوت به پوست می دهند.

میکاپ حرفه ای

میکاپ حرفه ای

پالت صورت اور گلس؛ یک محصول با چند کارایی

حال که از آرایش پوست گذشته ایم نوبت می رسد به کانتورینگ صورت و آرایش چشم ها که ما برای این قسمت پیشنهاد می کنیم از پالت صورت اور گلس استفاده کنید، زیرا این پالت تنها یک پالت نیست بلکه نیمی از میکاپ حرفه ای شما را در بر می گیرد. پالت لیمیتد ادیشن اورگلس در ستایش طبیعت طراحی شده است و شامل 6 رنگ است که به عنوان رژگونه، برانزر، هایلایتر و پودر فینیش آرایش قابل استفاده است. پس شما می توانید به تنهایی با داشتن یکی از این پالت ها در کیف آرایش خود چهره و یا چشمانی شاداب و زیبا برای خود خلق کنید.

میکاپ حرفه ای

میکاپ حرفه ای

تینت لب و گونه بنفیت؛ حرفه ای ولی طبیعی میکاپ کنید

تینت لب و گونه بنفیت یکی از بهترین محصولات در دنیای آرایشی است که دقیقا مثل نمونه بالایی شما می توانید تنها با داشتن یکی از آن در کیف خود گونه ها و لب های خود را آرایش کنید. این تینت لب و گونه جلوه ای طبیعی و در عین حال دوام بالایی دارد، همچنین اپلیکاتور آن به سادگی روی لب و گونه کشیده می شود و شما به راحتی می توانید آن را بلِند کنید. برای داشتن ظاهری جذاب تر می توانید بعد از زدن تینت بر روی لب هایتان لیپ گلاس شاین بزنید، لیپ گلاس ها همان برق لب های قدیم هستند که به صورت تنهایی هم قابل استفاده می باشند.

میکاپ حرفه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=92874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.