افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

با این روش های ساده دندان های سفیدتر و سالم تری داشته باشید

  • کد خبر : 370204
با این روش های ساده دندان های سفیدتر و سالم تری داشته باشید

آفتاب نیوز: به خوردن غذاهای ترد به طور منظم عادت کنید. سبزیجات و میوه های سالم مانند سیب، هویج، گلابی، خیار و کرفس را برای خوردن انتخاب کنید. هرچه غذایی که انتخاب می کنید ترد تر باشد، به تمیز کردن دندان های شما کمک بیشتری می کند. این خوراکی ها با ایجاد نیروی ساینده به […]

آفتاب نیوز:

به خوردن غذاهای ترد به طور منظم عادت کنید. سبزیجات و میوه های سالم مانند سیب، هویج، گلابی، خیار و کرفس را برای خوردن انتخاب کنید. هرچه غذایی که انتخاب می کنید ترد تر باشد، به تمیز کردن دندان های شما کمک بیشتری می کند. این خوراکی ها با ایجاد نیروی ساینده به پاکسازی دندان ها از آلودگی کمک می کنند. همچنین به تمیز کردن دندان ها از باقی مانده مواد غذایی اضافی کمک می کند که امیدوار است به تشکیل پلاک کمک کند.

سعی کنید لبنیات بخورید. پنیر، شیر و ماست به تقویت دندان ها و بهبود ظاهر آنها کمک می کند. این غذاها حاوی مواد معدنی ارزشمندی مانند فسفر و کلسیم هستند که به استحکام دندان ها و سلامت مینای دندان کمک می کنند.

توت فرنگی بخورید، زیرا توت ها حاوی اسیدی به نام اسید مالیک هستند که می تواند در رفع تغییر رنگ بسیار مفید باشد. علاوه بر این، بافت توت ها به عنوان سمباده برای مینای دندان عمل می کند و ظاهری درخشان تر برای دندان های شما ایجاد می کند.

خواص هویج برای سفید کردن دندان ها

شما همچنین می توانید یک توت فرنگی خرد شده را با مقداری جوش شیرین مخلوط کرده و برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنید. اسید موجود در این مخلوط در صورت استفاده مداوم مینای دندان را از بین می برد، بنابراین گاهی از این مخلوط استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که پس از خوردن هر میوه، دهان خود را کاملا با آب بشویید.

سعی کنید همیشه سالم بخورید و بنوشید و حتما بعد از آن دهان خود را بشویید. پس از صرف غذا، یک ساعت صبر کنید و سپس مسواک بزنید. پس از اتمام غذا خوردن، بزاق طبیعی شما PH محیط دهان شما را بازیابی می کند، بنابراین بهتر است بعد از این فرآیند مسواک بزنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.