افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

با این تیم کارهای بزرگی انجام می دهیم / شرمنده مردم می شویم

  • کد خبر : 198808
با این تیم کارهای بزرگی انجام می دهیم / شرمنده مردم می شویم

آفتاب نیوز: تیم فوتبال ایران با شکست شب گذشته مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا امشب (پنجشنبه) به کشور بازگشت. علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران گفت باید از مردم عذرخواهی کنم و شرمنده شدیم. و ادامه داد: با هر شرایطی می خواستیم قهرمان شویم. آنها در مسابقات از اردن انتقاد کردند […]

آفتاب نیوز:

تیم فوتبال ایران با شکست شب گذشته مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا امشب (پنجشنبه) به کشور بازگشت.

علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران گفت باید از مردم عذرخواهی کنم و شرمنده شدیم.

و ادامه داد: با هر شرایطی می خواستیم قهرمان شویم. آنها در مسابقات از اردن انتقاد کردند اما اردن و قطر که در یک تورنمنت حضور داشتند فینالیست شدند. قطر مربی دیگری در آنجا داشت. البته ما مقابل تیمی که فصل قبل قهرمان شده بود و آنها میزبان بودند شکست خوردیم. با این حال من از مردم عذرخواهی می کنم.

بیرانوند تصریح کرد: وقتی ژاپن را بردیم همه فکر می کردند قهرمان می شویم اما می دانستیم کار بزرگی انجام ندادیم و کارمان تازه شروع شده است.

وی در خصوص دیدار مقابل قطر نیز توضیح داد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. می دانستیم که اگر پیروز شویم بعد از 47 سال تاریخ ساز خواهیم شد. من قاطعانه می گویم که این نسل بهترین نسل تاریخ ماست. هیچ تیمی در این 10-12 سال اینقدر متحد نبود.

وی یادآور شد: مطمئن باشید با این تیم اتفاقات بزرگی را رقم خواهیم زد و در جام جهانی هم اتفاقات بزرگی رقم خواهند زد. ما تیمی بودیم که می توانستیم قهرمان شویم.

بیرانوند درباره انتخاب اسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس نیز گفت: نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. مدیریت باشگاه حق انتخاب داشت و ما باید به قراردادمان عمل کنیم. من خودم را قادر به انتخاب سرمربی پرسپولیس نمی دانم یا بخواهم وارد یک باند شوم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و هیچکس جرات تعیین تکلیف به آنها را ندارد. مدیرعامل هم یک سرمربی انتخاب کرده است و مطمئن باشید هر چه که می گذاشتند جانمان را برای تیم می گذاشتیم. اسمار دو سال است که در پرسپولیس است و این تیم را می شناسد. امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را با او داشته باشیم.

وی درباره هوادار فوت شده پس از حذف ایران گفت: صمیمانه به خانواده وی تسلیت می گویم. اتفاقا همه مردم ناراحت شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.