افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
7

با این ترفندها صفحات گاز را طوری بدرخشید که همه از شما راز موفقیتتان را بپرسند!

  • کد خبر : 33417
با این ترفندها صفحات گاز را طوری بدرخشید که همه از شما راز موفقیتتان را بپرسند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوزتمیزی یک خانه را همیشه می توان از آشپزخانه آن تشخیص داد، زیرا این قسمت از خانه جایی است که در آن شلوغی زیادی وجود دارد و به خاطر خاطره آشپزخانه و اینکه افراد زیادی در آشپزخانه غذا می خورند، همیشه می تواند کثیف و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوزتمیزی یک خانه را همیشه می توان از آشپزخانه آن تشخیص داد، زیرا این قسمت از خانه جایی است که در آن شلوغی زیادی وجود دارد و به خاطر خاطره آشپزخانه و اینکه افراد زیادی در آشپزخانه غذا می خورند، همیشه می تواند کثیف و نامرتب باشد و حتی می تواند آلوده ترین مکان باشد، اما یک خانم کدبانو اجازه نمی دهد و به نوعی همه چیز را تمیز نگه می دارد او راز موفقیتش را می‌داند و شروع می‌کند درباره ترفندهایی که او برای تمیز نگه داشتن این مکان استفاده می‌کند، اما حالا، به نظر شما، کدام وسیله آشپزخانه می‌تواند کثیف‌تر از آن‌ها شود؟

البته جواب شما گاز است و همچنین جالب است که وقتی گاز کثیف می شود، کل آشپزخانه آنقدر کهنه و نامرتب به نظر می رسد که محدودیتی وجود ندارد، اگرچه بقیه مکان ممکن است تمیز و درخشان باشد، حالا در مورد گاز، قسمتی وجود دارد که احساس می کنید کثیفی خیلی بیشتر است و پاک کردن آن کمی دشوار است، چدن های گازی باعث می شود که خانم ها اعصابشان به هم بخورد و این موضوع چقدر خانم ها را عصبی می کند حق اینطور فکر کردن بنابراین برای دیدن آن باید از عینک آفتابی استفاده کنید اما چدن های آن مشکی و پر از چربی است که به آن چسبیده است بنابراین در این صورت ظاهر بسیار زشتی ایجاد می کند و به نوعی تمام تلاش شما به هدر می رود اما دیگر نگران نباشید زیرا در طول این مقاله به شما یک سری ترفند برای تمیز کردن این چدن ها آموزش می دهیم که در برابر تمیز کردن و کثیف شدن بسیار مقاوم هستند.

از سرکه به تنهایی استفاده کنید

با استفاده از این روش می توانید به راحتی چدن های گازی خود را تا حد امکان کاملاً تمیز کنید. تنها ماده مورد نیاز برای تمیز کردن سرکه است. برای کاهش خطر، از این ماده بسیار سبک بین مواد شوینده استفاده کنید تا احتمال آسیب رساندن به گاز و چدن به صفر برسد. به این ترتیب مقداری سرکه بردارید و روی اسکاچ یا پارچه ای که قرار است چدن را تمیز کنید قرار دهید و سپس آن را روی چدن ها بمالید، سرکه در بین مواد شوینده دیگر. مضر نیست، اما یک مشکل وجود دارد که این ماده موثر است. برای لکه ها و خاک های متوسط ​​و خاک های سنگین از روش های زیر استفاده کنید.

چدن + گاز

از ترکیب آب جوش و سرکه استفاده کنید.

در این روش مجدداً از سرکه استفاده می شود اما با این تفاوت که جوشاندن آب نیز در این مورد کمک می کند اما باید بگوییم که این روش کمی زمان می برد اما می تواند بسیار مؤثر باشد برای این روش کافی است ظرف یا ظرفی به اندازه چدن خود بردارید و چدن را در آن بریزید و سپس آب جوش را داخل ظرف بریزید و کمی آب جوش را با کمی سرکه بریزید. آهن چند ساعت در این محلول بماند و پس از چرب کردن آن با سیم ظرفشویی یا چسب، متوجه می شوید که چربی از روی بشقاب ها بسیار راحت تر پاک می شود زیرا با آب، سرکه و پودر لباسشویی خیس شده اند.

چدن 4464

از جوش شیرین استفاده کنید

این روش کمی خطرناک است و برای همه ریخته گری ها مناسب نیست، در این روش پاکسازی از جوش شیرین استفاده می شود، بنابراین اگر به این ماده حساسیت دارید از ماسک و دستکش استفاده کنید و اگر از وجود حساسیت اطلاعی ندارید از آن اجتناب کنید. در ابتدای اجرای این روش کافی است چدن ها و چدن هایی را که می خواهید تمیز کنید، شسته و چربی زدایی کنید، سپس دوباره ظرفی به اندازه چدن ها بردارید و پر از آب کنید و یک قاشق غذاخوری شیر در حال جوش بریزید، سپس خوب مخلوط کنید و چدن ها را بگذارید، فقط دقت کنید که اگر رنگ چدن ها یک ساعت تغییر کرد و در غیر این صورت با آب آن ها را خالی کرده، فوراً آن ها را از آب خارج کنید. راه حل

چدن گازی 64464

برای یادگیری و اجرای ترفندهای تمیز کردن بیشتر، صفحه ترفندهای تمیز کردن ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.