افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

با انواع طرح ها و نقش های ژل لاک / نحوه پاک کردن ژل لاک و تزئینات مختلف آن آشنا می شوید.

  • کد خبر : 350135
با انواع طرح ها و نقش های ژل لاک / نحوه پاک کردن ژل لاک و تزئینات مختلف آن آشنا می شوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه بسیاری از خانم ها زیبایی دست را یکی از مواردی برای زیباتر شدن ظاهر خود می دانند و از آن بسیار استفاده می کنند. خب بعضی ها سراغ کاشت می روند و بعضی ها روی ناخن های خودشان ژل می زنند تا ناخن های […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه بسیاری از خانم ها زیبایی دست را یکی از مواردی برای زیباتر شدن ظاهر خود می دانند و از آن بسیار استفاده می کنند. خب بعضی ها سراغ کاشت می روند و بعضی ها روی ناخن های خودشان ژل می زنند تا ناخن های طبیعی خودشان را داشته باشند و لایه مصنوعی و اضافه روی ناخن ها نداشته باشند و زیبا به نظر برسند و مقاومت خوبی داشته باشند. اما بسیاری از افراد نمی دانند ژل لاک چیست، بنابراین در این مقاله می خواهیم با این ماده جذاب آشنا شویم.

کاربرد و فواید ژل لاک.

آیا می خواهید بدانید ژل لاک برای چه مواردی استفاده می شود؟ لاک ژلیش نوعی لاک است که با افزودن ژل اکریلیک ماندگاری بیشتری خواهد داشت و می تواند بسیار مقاوم تر و زیباتر از لاک های معمولی باشد. این ماده روی ناخن های طبیعی و کاشته شده قابل استفاده است و می تواند لایه ای مستحکم روی ناخن ایجاد کند و باعث استحکام آن ها خواهد شد.

نحوه خشک کردن ژل لاک و فواید آن

لاک های معمولی با هوا خشک می شوند، اما لاک ژل برای خشک شدن به دستگاه UV-LED نیاز دارد. این مقاله برای آن دسته از خانم‌هایی که مواد اضافی روی ناخن‌هایشان یا ضخامت خاصی نمی‌خواهند، پیشنهادی عالی است. از طرفی چون نیاز به پولیش زیاد ندارد و موادی به آن نمی زنند به پوسته و کراتین ناخن آسیبی نمی رساند و به طور کلی می توان گفت که ژل لاک مزایای جالبی دارد از جمله:

ماندگاری بالا

مقاومت در برابر خراش و شکست

خشک کردن سریع با استفاده از اشعه UV یا LED.

ژل ناخن

نحوه پاک کردن ژل لاک با سوهان

در این روش می توانید ابتدا ناخن های ژلی را کمی کوتاه کنید و لاک های ترک خورده را پاک کنید. سپس به آرامی لاک ژل را با سوهان بمالید تا سطح ناخن به خوبی جدا شود و فراموش نکنید که برای برداشتن لایه نیازی به فشار دادن نیست. فقط صبور باشید و بعد از آن دستان خود را بشویید.

ژل ناخن

لاک ژل با استون و فویل آلومینیوم پاک می شود.

در این روش می توانید یک پد پنبه ای را با پایه خالص آغشته کرده و روی ناخن های خود قرار دهید. فویل آلومینیومی را به قطعات کوچک 8*8 سانتی متر برش دهید و آنها را دور پنبه روی ناخن خود قرار دهید. مطمئن شوید که تکه های فویل ناخن کاملا پوشانده شده اند و این کار را با تمام ناخن هایتان انجام دهید و 10-15 دقیقه صبر کنید تا لاک ژل به خوبی نرم شود.

ژل ناخن

لاک ژل را از روی ناخن پاک کنید

وقتی با فویل و پنبه کار می کنید، می بینید که لاک ژل شل می شود و در اینجا می توانید به راحتی آن را از روی سطح ناخن پاک کنید. اگر از وسایل چوبی استفاده می کنید پس از اتمام کارتون فراموش نکنید که آنها را به خوبی ضد عفونی کنید زیرا چوب محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها است.

اگر دیدید لاک ژل هنوز نرم نشده است بهتر است با زمان بیشتری مرحله فویلینگ را انجام دهید یا شاید مقدار استون کم است و برای تاثیر بهتر باید از استون مارک خوب استفاده کنید. در صورت لزوم، این مراحل را دوباره تکرار کنید تا ژل لاک کاملا پاک شود.

ژل ناخن

مراقبتی که ژل لاک نیاز دارد

لاک ناخن با وجود مقاومت بالایی که دارد نیاز به مراقبت دارد، بنابراین اگر حساسیت دارید باید به ناخن‌کار مراجعه کنید و از طرفی در صورت استفاده زیاد از مواد شوینده و سفید کننده یا هنگام شستن ظروف مراقب باشید که از دستکش استفاده کنید. زیرا در غیر این صورت ممکن است لاک شما آسیب ببیند. استفاده روزانه از روغن کوتیکول یا کرم می تواند به تقویت ناخن های زیبا کمک کند. ناخن ها زیبایی دست ها هستند پس بهتر است با استفاده از محصولات مناسب از آنها مراقبت کنید و به یاد داشته باشید که بعد از 2 تا 3 هفته نیاز به ترمیم دارند.

ژل ناخن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.