افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

با انواع رنگ موی یخی و فرمولاسیون آنها آشنا شوید / با این ترند جذاب رنگ مو در تابستان آشنا شوید!

  • کد خبر : 305873
با انواع رنگ موی یخی و فرمولاسیون آنها آشنا شوید / با این ترند جذاب رنگ مو در تابستان آشنا شوید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- حتما تجربه کرده اید که تغییر رنگ مو چقدر می تواند روی چهره و مدل کلی هر فردی تاثیر بگذارد. اگر رنگ موی مناسب و ابتدایی را انتخاب کنید واقعا تغییر مثبتی در چهره و تیپ شما ایجاد می کند که واقعا جذاب است. امروزه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- حتما تجربه کرده اید که تغییر رنگ مو چقدر می تواند روی چهره و مدل کلی هر فردی تاثیر بگذارد. اگر رنگ موی مناسب و ابتدایی را انتخاب کنید واقعا تغییر مثبتی در چهره و تیپ شما ایجاد می کند که واقعا جذاب است. امروزه در دنیای مد رنگ های مختلفی وجود دارد که هرکس به سلیقه خود آن ها را انتخاب می کند، اما باید بگوییم که نه تنها سلیقه، بلکه فصل، رنگ پوست و موارد دیگر نیز مطرح است. در نظر گرفتن.

رنگ موی یخی چند سالی است که بسیار مد شده است و افراد زیادی این رنگ موی جذاب و خاص را انتخاب می کنند. امروز می خواهیم در مورد انواع رنگ موی یخی با شما صحبت کنیم که هر کدام از آنها با کدام رنگ پوست مناسب ترند و از چه ترکیب رنگ و فرمولی می توان به آنها دست یافت. تا انتها با ما همراه باشید.

یاخی1

رنگ موی آبی یخی

آبی یخی یک رنگ موی جذاب و سخت برای رسیدن به آن است و تنها افرادی که در زمینه رنگ مو متخصص هستند می توانند به این رنگ زیبا دست یابند. برای رنگ آبی یخی، موهای شما باید به یک پایه بسیار روشن برسد، بنابراین باید از رنگ با کیفیت استفاده کنید تا به موهای خود آسیب نرسانید.

برای رنگ آبی یخی موها باید به سطح 10 برسند سپس از واریاسیون آبی با رنگ پلاتینیوم برای رسیدن به این رنگ استفاده کنید. رنگ آبی یخی در رنگ های هایلایت، سایه، سایه و … استفاده می شود، بنابراین علاوه بر رنگ، باید در مورد نوع رنگ آمیزی نیز تصمیم بگیرید. همچنین باید بگوییم که این رنگ ظریف است و باید در فواصل زمانی کوتاه تجدید شود، بنابراین نیاز به نگهداری زیادی دارد.

yakhi-aabi

رنگ مو نقره ای یخی.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که موهای سفید زیادی دارید و از رنگ موهای تیره خسته شده اید، رنگ موی نقره ای یخی گزینه ای عالی برای موهای شماست. این رنگ جذاب جلوه خاصی به چهره و استایل شما می دهد.

برای رسیدن به این رنگ، ابتدا باید موهای شما به سطح 10 برسد، سپس با شامپوی ضد زردی، زردی موها از بین برود. حالا باید 10 سانتی متر بلوند نقره ای را با واریاسیون خاکستری 3 سانتی متر و واریاسیون نقره ای 3 سانتی متر و اکسیدان شماره یک 30 سی سی ترکیب کرده و به موها بمالید.

برای رنگ کردن می توانید از شامپو رنگ نقره ای یا یخی استفاده کنید و البته برای زیباتر ماندن موهایتان بهتر است هر از چند گاهی برای رنگ کردن آن به آرایشگاه مراجعه کنید.

یخی نقره ای

رنگ موی پوسته یخی

یکی دیگر از انواع جذاب رنگ موی یخی، یخ صدفی است که تغییر فوق العاده ای در چهره شما ایجاد می کند. برای بدست آوردن این رنگ به موهای کاملا سالم نیاز دارید تا به سطح 10 یعنی روشن ترین سطح مو برسید. سپس برای رسیدن به این رنگ باید رنگ پوسته پایه را با هایلایت مخلوط کنید یا از تنوع پوسته استفاده کنید.

یاخی صدفی

رنگ موی یخی دودی

این رنگ موی شیک و زیبا برای کسانی مناسب است که رنگ های روشن را دوست ندارند. گفته می شود که این رنگ را می توان بدون دکلره به دست آورد، اما روی موهای دکلره شده بهتر به نظر می رسد.

برای رسیدن به این رنگ بدون محو شدن باید 30 میلی لیتر بژ روشن را با 40 میلی لیتر بژ تیره، 30 میلی لیتر زیتون 7 و 20 میلی لیتر دود 6 مخلوط کنید و در نهایت 4 سانتی متر واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره یک را به رنگ خود اضافه کنید.

همین ترکیب رنگ دستوری روی موها نیز امکان پذیر است، اما برای رنگ یخی دودی، نیازی نیست موهای شما مانند سایر رنگ های یخی به سطح 10 برسد. پایه های پایین نیز برای این رنگ مناسب است.

یاخی دودی

اگر به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می دهید صفحه مد و مد شایانوز را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.