افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

با افتتاح حساب در بانک سرمایه با اقساط 1 میلیونی وام بگیرید

  • کد خبر : 408715
با افتتاح حساب در بانک سرمایه با اقساط 1 میلیونی وام بگیرید

به گزارش رده بندی، آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که تمایل به استفاده از وام 50 میلیون تومانی این مجموعه را دارند، باید در یکی از شعب این مجموعه در قرض الحسنه سپرده گذاری کنند. این افراد علاوه بر افتتاح حساب، به سپرده گذاری سه ماهه نیز نیاز دارند. ضمانت اصلی دریافت این وام، […]

به گزارش رده بندی، آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که تمایل به استفاده از وام 50 میلیون تومانی این مجموعه را دارند، باید در یکی از شعب این مجموعه در قرض الحسنه سپرده گذاری کنند. این افراد علاوه بر افتتاح حساب، به سپرده گذاری سه ماهه نیز نیاز دارند. ضمانت اصلی دریافت این وام، ارائه ضمانت نامه است. این وام سودی ندارد و مدت بازپرداخت آن حداکثر به 36 ماه می رسد.

با در نظر گرفتن مبلغ تسهیلات، مدت پرداخت اقساط و نرخ تعرفه، مبلغ هر قسط مبلغ یک میلیون و 128 هزار و 953 تومان است. کل سود این وام 4 میلیون و 189 هزار و 731 تومان است. مجموع تسهیلات و تسهیلات آن به 54 میلیون و 289 هزار و 731 تومان می رسد.

نگاهی به برخی از دستاوردهای بانک سرمایه در سال های فعالیت خود

بانک سرمایه فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد. این بانک با هدف ارائه خدمات نوین بانکی، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، جذب و بهره برداری از سرمایه های خیابانی و بهینه آنها می باشد. تخصیص برای رفع نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری.

این بانک در سال های فعالیت خود به دستاوردهای متعددی دست یافته است که از آن جمله می توان به لوح سپاس در پانزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی های برتر در سال 1396، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس از بهترین مدیر روابط عمومی، و غیره اشاره کرد./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.