افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

با استایل گرانج امسال خوش تیپ ترین باشید / شاید برای بزرگسالان دیوانه کننده باشد اما جذاب

  • کد خبر : 207712
با استایل گرانج امسال خوش تیپ ترین باشید / شاید برای بزرگسالان دیوانه کننده باشد اما جذاب

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب نزدیک عید هستیم و خیلی از خانواده ها خرید عیدشان را شروع کرده اند یا خانه تکانی می کنند و خلاصه مشغول رفت و آمد عید هستند. الان خونه تکونی ربطی به این مطلب نداره ولی بریم سراغ لباس هایی که بین ما ایرانی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب نزدیک عید هستیم و خیلی از خانواده ها خرید عیدشان را شروع کرده اند یا خانه تکانی می کنند و خلاصه مشغول رفت و آمد عید هستند. الان خونه تکونی ربطی به این مطلب نداره ولی بریم سراغ لباس هایی که بین ما ایرانی ها طرفدار داره و خیلی دوستش داریم. البته در سال های اخیر خرید لباس بسیار سخت شده و بودجه کافی نیست. اما تو باید زندگی کنی، درسته؟ به همین دلیل است که همه ما در نهایت کم و بیش خرید می کنیم و آنچه را که دوست داریم به دست می آوریم.

دنیای مد و مد به گونه ای است که هر کدام از ما سلیقه ای داریم و هیچ کدام پیشرفت نمی کنیم. پس نتیجه چیست؟ این به این دلیل است که دنیای مد میلیون ها سبک را به ما ارائه می دهد. به عنوان مثال یکی از این سبک ها که یک سبک عمومی است گرانج نام دارد. سبک گرانج یکی از ساده ترین سبک ها است و ایجاد آن به زمان زیادی نیاز ندارد. البته فراموش نکنید که این استایل بسیار راحت و جذاب است و به همین دلیل است که بسیاری از دختران و پسران جوان را به خود جذب می کند. این سبک دریایی از خلاقیت است که در این مقاله قصد داریم با آن آشنا شویم.

خانم زیبا، پیراهن فلانل بپوش و عشقبازی کن.

پیراهن فلانل یک پیراهن جذاب برای یک دختر زیبا در عید است، زیرا از سبک گروه هایی مانند نیروانا در دهه 90 الهام گرفته شده است، پیراهن فلانل معمولا بلند است و به عنوان پیراهن با کت استفاده می شود. علاوه بر این می توانید این سبک پیراهن ها را در روزهای بارانی بهاری بپوشید و برای روزهای بارانی استایلی چشمگیر داشته باشید.

استایل+عید+1402

شلوار جین، اما بزرگ و پهن.

یکی دیگر از لباس هایی که می توانیم امسال بپوشیم که در واقع از سبک گرانج الهام گرفته شده است، شلوار جین بزرگ و گشاد است. در برخی از مدل ها، این شلوار می تواند پاره یا فرسوده به نظر برسد، بنابراین بهتر است در قسمت پایین پاره پینه داشته باشید یا با زاپ کمتری بخرید. دوخت پارچه های رنگی برای زیر اشک یکی از ترندهای امسال است و جالب به نظر می رسد. شاید باورتان نشود اما حقیقت این است که گرانج ضد مد محسوب می شود، پس باید بدانید که دستتان باز است و می توانید هر ایده و سبکی را که در ذهن دارید پیاده کنید.

سبک عید 1402

این بار نخی به سبک گرانج.

ممکن است برای برخی از بزرگسالان دیوانه باشد، اما بسیاری از پسران و دختران جوان ما هستند که برای عید امسال از سبک گرانج الهام گرفته اند و به عنوان مثال ممکن است ببینید کسی کفش های آل استار خود را برای عید کثیف و گل آلود کرده است. ! از طرف دیگر، از آنجایی که ما از سبک گرانج پیروی می کنیم، ممکن است تا زمانی که کفی آن فرسوده نشود، نیازی به تعویض کفش خود احساس نکنیم. اما پوشیدن و پوشیدن کفش های آل استار مشکی یا کتانی های اندکی شلخته در استبل های استایل گرانج بسیار دیده می شود و هر دو جزو ترندهای نوروز 1402 هستند. البته باید گفت که کفش های آل استار آنها هرگز از مد خارج می شوند و همیشه در کمد هر دختر شیک پوش دیده می شوند.

سبک عید 1402

تی شرت هایی که رنگ و صورت ندارند; دنیای مد دیگر!!

از دیگر وسایلی که برای عید امسال می توان پوشید و جذاب است، پوشیدن تی شرت های گشاد و رنگ باخته است. قهوه ای ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این دنیا پر از شگفتی است و صنعت مد یکی از چالش برانگیزترین بخش های زندگی است که می تواند آیتم های مختلفی را به شما نشان دهد. سبک گرانج این تی شرت ها را دوست دارد و در عوض پوشیدن آنها زیر پیراهن فلانل زیبایی شما را افزایش می دهد. حقیقتش را بخواهید، برخی از تی شرت ها به طور خاص برای سبک گرانج طراحی و تولید شده اند و دقیقاً همانطور که توضیح داده شده است. در بیشتر موارد، این تی شرت ها دارای طرح های گرافیکی هستند که تصاویری از گروه های خوانندگی مورد علاقه دختران جوان است.

سبک عید 1402



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.