افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

با آرزوی موفقیت برای مصرف کنندگان برنج در جهان؛ کاهش محدودیت های صادراتی برنج هندی

  • کد خبر : 378196
با آرزوی موفقیت برای مصرف کنندگان برنج در جهان؛ کاهش محدودیت های صادراتی برنج هندی

بر اساس گزارش های بازار، هند محدودیت های صادرات برنج را کاهش داد، اقدامی که ممکن است قیمت های جهانی را کاهش دهد و نشان دهنده تغییر در سیاست های کشاورزی داخلی پس از انتخابات ملی اخیر باشد. بر اساس اعلام وزارت دارایی این کشور، دولت مالیات بر محموله های برنج نیمه پخته را از […]

بر اساس گزارش های بازار، هند محدودیت های صادرات برنج را کاهش داد، اقدامی که ممکن است قیمت های جهانی را کاهش دهد و نشان دهنده تغییر در سیاست های کشاورزی داخلی پس از انتخابات ملی اخیر باشد.

بر اساس اعلام وزارت دارایی این کشور، دولت مالیات بر محموله های برنج نیمه پخته را از 20 درصد به 10 درصد کاهش داد.

بزرگترین صادرکننده جهان محدودیت های خود را از سال 2022 در تلاش برای تضمین امنیت غذایی داخلی و مهار تورم آغاز کرده بود. این امر قیمت را به بالاترین سطح از سال 2008 رساند و مصرف کنندگان عمده را وادار کرد تا به دنبال عرضه در کشورهای دیگر باشند. به عنوان یک غذای اصلی، برنج برای رژیم غذایی میلیاردها نفر در سراسر جهان حیاتی است.

در حالی که این فرآیند تا حد زیادی در تثبیت قیمت‌های محلی موفق بوده است، داده‌های USDA نشان می‌دهد که هند اکنون با سهام رکورددار مواجه است. آخرین اقدامات سیاستی می تواند به کاهش این مازاد و کاهش هزینه های واردات برای کشورهایی مانند اندونزی و سنگال کمک کند.

بر اساس داده های دولت، صادرات برنج این کشور آسیای جنوبی در چهار ماه اول سال مالی که از اول آوریل آغاز شد، نزدیک به 25 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به 5.3 میلیون تن رسید.

طبق گزارش بلومبرگ، کشاورزان هندی برداشت محصول برنج کاشته شده در فصل باران های موسمی را پس از بارندگی های خوب آغاز کرده اند. کاشت بیش از یک سال پیش بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.