افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

بایننس دیروز 2 بار برداشت بیت کوین را متوقف کرد. داستان چی بود؟

  • کد خبر : 20012
بایننس دیروز 2 بار برداشت بیت کوین را متوقف کرد.  داستان چی بود؟

دیروز صرافی بایننس دو بار برداشت BTC را به دلیل شلوغی بی سابقه شبکه بیت کوین و افزایش تعداد تراکنش های تایید نشده متوقف کرد. با این حال، پس از وقفه ای چند ساعته، وضعیت برداشت بیت کوین در صرافی بایننس بار دیگر به حالت عادی بازگشته است. گزارش کردن CoinDeskدیروز، صرافی بایننس به دنبال […]

دیروز صرافی بایننس دو بار برداشت BTC را به دلیل شلوغی بی سابقه شبکه بیت کوین و افزایش تعداد تراکنش های تایید نشده متوقف کرد. با این حال، پس از وقفه ای چند ساعته، وضعیت برداشت بیت کوین در صرافی بایننس بار دیگر به حالت عادی بازگشته است.

گزارش کردن CoinDeskدیروز، صرافی بایننس به دنبال افزایش شگفت انگیز تعداد تراکنش های تایید نشده در شبکه بیت کوین، پردازش درخواست های برداشت بیت کوین را به مدت دو ساعت متوقف کرد. پس از آن، برداشت ها از سر گرفته شد اما چند ساعت بعد بایننس دوباره آنها را برای بیش از 2 ساعت به حالت تعلیق درآورد.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!


ثبت نام

بایننس در توییتی در این رابطه گفت:

برای جلوگیری از تکرار حادثه مشابه در آینده، هزینه ها را تعدیل کرده ایم. ما به نظارت بر چنین فعالیت‌هایی ادامه می‌دهیم و در صورت لزوم دوباره هزینه‌ها را تعدیل می‌کنیم. همچنین تیم ما در حال کار بر روی امکان برداشت بیت کوین از طریق شبکه لایتنینگ است که به حل این مشکلات کمک می کند.

توییت بایننس
منبع: توییتر
توییت بایننس
منبع: توییتر

قبل از تعلیق اول برداشت ها، تعداد تراکنش های تایید نشده در بلاک چین بیت کوین نزدیک به 400000 بود و در زمان تعلیق دوم این تعداد به 500000 تراکنش رسیده بود. در حال حاضر این رقم حدود 423 هزار تراکنش است.

تعداد تراکنش های تایید نشده بیت کوین
تعداد تراکنش های تایید نشده بیت کوین؛ منبع: mempool.space

دلیل اصلی این شلوغی افزایش تراکنش های BRC-20 در چند روز گذشته به دلیل memecoin هایی مانند Pepe، Piza و Punk است. هیجان تراکنش های این ممکوین ها، کارمزد تراکنش ها در شبکه بیت کوین را به بالاترین سطح خود در دو سال اخیر رسانده است. در 3 می، کل کارمزد تراکنش های پرداخت شده به ماینرهای شبکه بیت کوین به 3.5 میلیون دلار رسید که تقریباً 400 درصد نسبت به پایان آوریل افزایش یافته است.

همچنین، خروجی بیت کوین از صرافی بایننس در 7 می (17 می) رشد قابل توجهی داشت و بر اساس داده های کریپتوکوین به حدود 29500 BTC رسید.

خروجی بیت کوین از صرافی بایننس، منبع ارزهای دیجیتال
خروجی بیت کوین از صرافی بایننس؛ منبع: Cryptocoin

طبق داده‌های CoinGecko، صرافی بایننس مقدار قابل‌توجهی از حجم معاملات بیت‌کوین خود را از دست داده است و دیگر در بین 10 صرافی برتر ارزهای دیجیتال از نظر تجارت جفت بیت‌کوین قرار ندارد.

همزمان با این رویدادها، قیمت بیت کوین به روند نزولی خود ادامه می دهد و در حال حاضر در حدود 28240 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2.6 درصد کاهش داشته است.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-08 10:24:44

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.