افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

بایرن مونیخ اسطوره رئال شد! – تابناک

  • کد خبر : 243787
بایرن مونیخ اسطوره رئال شد!  – تابناک

یک رسانه معتبر اسپانیایی اعلام کرد که سرمربی سابق رئال مادرید فاصله زیادی با نیمکت نشینی مونیخ ندارد. به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه یولیان ناگلزمن تصمیم گرفت قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال آلمان تمدید کند و تا پایان جام جهانی 2026 به تیم ملی آلمان متعهد شد، حالا به نظر می رسد […]

یک رسانه معتبر اسپانیایی اعلام کرد که سرمربی سابق رئال مادرید فاصله زیادی با نیمکت نشینی مونیخ ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه یولیان ناگلزمن تصمیم گرفت قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال آلمان تمدید کند و تا پایان جام جهانی 2026 به تیم ملی آلمان متعهد شد، حالا به نظر می رسد مدیران باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این به دنبال این بودند. برای بازگشت این مربی آلمانی در این تیم بود، آنها توجه خود را به استخدام سرمربی سابق رئال مادرید معطوف کردند.

روزنامه «موندو دپورتیوو» کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ زین الدین زیدان در یک قدمی انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید بایرن در فصل آینده است. این رسانه اسپانیایی با استناد به منابع نزدیک به مذاکرات دو طرف (بایرن و زیدان) احتمال می دهد که این توافق عملا بسته شده است. پیش از این روزنامه “مارکا” از تماس بایرن با این مربی فرانسوی خبر داده بود.

رسانه های آلمانی هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند. پیش از این رسانه های آلمانی از مربیانی مانند روبرتو دزربی، ژابی آلونسو، هانسی فلیک و رالف رانگنیک به عنوان گزینه های بایرن برای جانشینی توماس توخل در پایان این فصل یاد کرده بودند.

زیدان که پیش از این در دو زمان مختلف هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، از زمان پایان همکاری او با رئال مادرید در تابستان 2021، هیچ تیمی را هدایت نکرده است.

این مربی فرانسوی در اردیبهشت 1397 پس از کسب سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ قهرمانان اروپا با رئال از این تیم جدا شد و در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو بازگشت و در مرحله دوم خود به عنوان مربی در این تیم به مقام قهرمانی دست یافت. در سوپرکاپ اسپانیا و قهرمانی لالیگا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.