افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

باید در اسرع وقت از ورود تجهیزات «شرکت موتورولا» به ایران جلوگیری شود

  • کد خبر : 367272
باید در اسرع وقت از ورود تجهیزات «شرکت موتورولا» به ایران جلوگیری شود

آفتاب نیوز: رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در شورای اسلامی در دو اخطار کتبی به مسئولان اجرایی کشور درباره حادثه تروریستی لبنان هشدار داد که اولین هشدار مربوط به حادثه تروریستی لبنان و دخالت شرکت های صهیونیستی آمریکایی به ویژه موتورولا با رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی در این حادثه است و هشدار […]

آفتاب نیوز:

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در شورای اسلامی در دو اخطار کتبی به مسئولان اجرایی کشور درباره حادثه تروریستی لبنان هشدار داد که اولین هشدار مربوط به حادثه تروریستی لبنان و دخالت شرکت های صهیونیستی آمریکایی به ویژه موتورولا با رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی در این حادثه است و هشدار دوم مربوط به اعلام هشدار به کشورهای منطقه در مورد احتمال تکرار حادثه لبنان در این کشورها به دلیل استفاده از سیستم های شرکت های آمریکایی به ویژه موتورولا.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در اولین ابلاغیه خطاب به مسعود بیزیکیان رئیس جمهور، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات و اسکندر مومنی وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی لبنان و … دخالت شرکت صهیونیستی آمریکایی موتورولا با رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیست در این حادثه هشدار داد.

در متن اطلاعیه کتبی خود آمده است: «از آنجایی که نوع تجهیزات ارتباطی شرکت آمریکایی موتورولا مورد استفاده در حادثه تروریستی لبنان، از نوع تجهیزات ارتباطی است که در شبکه‌های ارتباطی عمومی استفاده نمی‌شود و دارای خاصیت این شرکت است. پروتکل ها و حتی کدگذاری ها مختص این فروشندگان است که حاصل همکاری این شرکت آمریکایی با رژیم تروریستی کودک کش صهیونیستی است و محصولات این شرکت در لایه ستون فقرات دیجیتال و رادیوهای آنالوگ و انتقال داده در سطح استفاده می شود صنایع حساس ما باید از ارسال این تجهیزات به ایران هر چه سریعتر توسط وزارت ارتباطات و اطلاعات جلوگیری شود و تجهیزات و تجهیزات ارتباطی ترانک دیجیتال و آنالوگ به تجهیزات رادیویی انتقال داده این شرکت مورد استفاده در صنایع حساس کشور دقت شود. توسط سازمان دفاع و وزارت ارتباطات و اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته و در اسرع وقت با سایر تجهیزات ایمن جایگزین شود.

همچنین در دومین اخطار کتبی خطاب به سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، هشداری به کشورهای منطقه درباره احتمال تکرار این حادثه اعلام شده است به دلیل استفاده از سیستم های شرکت آمریکایی موتورولا در این کشورها محسوب می شود.

در متن این اخطار کتبی همچنین آمده است: از آنجایی که تجهیزات مخابراتی شرکت های آمریکایی به ویژه موتورولا در حادثه تروریستی لبنان مورد استفاده قرار گرفت و محصولات این شرکت ها در لایه ستون فقرات دیجیتال و آنالوگ و در رادیوهای پخش دیتا به آدرس سطح صنایع حساس منطقه خلیج فارس مانند میادین نفتی، پالایشگاه ها، مراکز امنیتی، پلیس و اورژانس در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل همکاری این شرکت ها با رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان و مردم لبنان، احتمال تکرار این حادثه در سطح وسیعتر و سازماندهی شده در منطقه وجود دارد، لذا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مشارکت وزارت امور خارجه هشدارهای لازم را اعلام کند کشورهای منطقه در مورد استفاده از تجهیزات شرکت صهیونیستی آمریکایی موتورولا و همچنین این دو وزارتخانه از طریق اتحادیه بین المللی مخابرات و سایر مراجع قانونی بین المللی، تخلفات این شرکت در این انجمن همچنان به کشتار مردم ادامه می دهد.

لازم به ذکر است ابوالقاسم جراره عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در یادداشتی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به عضویت ایران در سازمان بین‌الملل اکیداً درخواست کرد. اتحادیه مخابرات همه برندها اعم از شرکت اصلی در این موضوع که برند موتورولا است و سایر شرکت های زیرمجموعه که از تجهیزات این شرکت استفاده کرده اند باید پیگیری شود و با توجه به حساسیت ها در اسرع وقت نتایج به مردم اعلام شود. موضوع و احتمال آسیب.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.