افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

باید حداقل سهم صنعت هسته ای را در سبد انرژی کشور ارتقا دهیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 127674
باید حداقل سهم صنعت هسته ای را در سبد انرژی کشور ارتقا دهیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترمحمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز دوشنبه (31 آبان) با حضور در دانشگاه امیرکبیر از نزدیک با مدیریت، اساتید و دانشجویان این دانشگاه و در جریان اجرای پروژه ها دیدار کرد. از نظر فن آوری و هسته اصلی این دانشگاه شد. محمد اسلامی در این مراسم […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترمحمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز دوشنبه (31 آبان) با حضور در دانشگاه امیرکبیر از نزدیک با مدیریت، اساتید و دانشجویان این دانشگاه و در جریان اجرای پروژه ها دیدار کرد. از نظر فن آوری و هسته اصلی این دانشگاه شد.

محمد اسلامی در این مراسم که جمعی از معاونان و مدیران صنعت هسته‌ای را همراهی می‌کردند. وی پیش از دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از آخرین تحقیقات و دستاوردهای دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی این دانشگاه بازدید کرد.

محمد اسلامی در بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برای ما مهم است که برای ارتقای سطح علمی کشور اقداماتی انجام دهیم زیرا مردم ایران لایق بهترین ها و بهترین ها هستند. امروز باید با اعتماد به نفس به سمت تعالی حرکت کنیم و این در حالی است که شاهد القائات بسیاری از بیرون برای ایجاد ناامیدی در بین نسل جوان خود هستیم.

وی افزود: ملت ایران راهی را انتخاب کرده که به پیروزی ختم می شود و اکنون نقش و جایگاه سازمان های بین المللی باید در راستای حفظ صلح و آرامش جهانی باشد. باید حداقل سهم صنعت هسته ای را در سبد انرژی کشور ارتقا دهیم که البته این کار هم اکنون آغاز شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بسیاری از شاخه های هسته ای از نظر اقتصادی ارزشمند هستند و داشتن علم و فناوری ثروت محسوب می شود. با عنایت وزیر محترم علوم، داروهای شیمی درمانی را در پژوهشگاه ایجاد و راه اندازی خواهیم کرد که هم اکنون شروع به کار کرده است.

از آزمایشگاه همجوشی هسته ای، آزمایشگاه تحقیقاتی شتاب دهنده، آزمایشگاه تحقیقات لیزر و همچنین آزمایشگاه فیزیک سلامت بازدید کنید. دزیمتری پرتوها در برنامه ورود معاون رئیس جمهور به دانشگاه امیرکبیر بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی در این بازدید با ارائه گزارشی از مراحل پیشرفت پروژه های مختلف دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با اساتید و دانشجویان بر همکاری بیشتر و رفع موانع پیشرفت تاکید کرد. این پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن

گفتنی است بخش پایانی سفر معاون رئیس جمهور شامل دیدار با اساتید و دانشجویان فعال در حوزه هسته ای و انرژی دانشگاه امیرکبیر و پاسخگویی به سوالات آنان بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.