افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

باید تمرکز بیشتری داشته باشیم / بازیکنانم کم تجربه هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 53733
باید تمرکز بیشتری داشته باشیم / بازیکنانم کم تجربه هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه چهارشنبه پس از شکست از تیم فوتبال هوادار در جمه اصحاب رسانه با تقدیر از حضور پررنگ تماشاگران قزوینی اظهار کرد: امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. وی افزود: به غیر از ۱۰ دقیقه نخست بازی که هوادار به واسطه کم تجربگی بازیکنان تیم […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه چهارشنبه پس از شکست از تیم فوتبال هوادار در جمه اصحاب رسانه با تقدیر از حضور پررنگ تماشاگران قزوینی اظهار کرد: امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد.

وی افزود: به غیر از ۱۰ دقیقه نخست بازی که هوادار به واسطه کم تجربگی بازیکنان تیم ما تیم برتر میدان بود در ۸۰ دقیقه دیگر بازی تیم برتر بودیم و موقعیت متعدد گل زنی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه تیم هوادار با کمترین موقعیت به گل رسید، عنوان کرد: در بازی‌های دوستانه نیز با کمترین موقعیت گل می‌خوردیم و این مشکل باید حل شود.

وی تاکید کرد: در بازی با استقلال خوزستان نیز حریف بدون هیچ موقعیتی گل زد و این در حالی بود که در آن بازی باید با اختلاف دو الی ۳ گل به پیروزی می‌رسیدیم.

دقیقی عنوان کرد: بازیکنان ما باید درک کنند که فوتبال در سطح لیگ برتر در لحظه است و یک کم کاری و بی خیالی منجر به گل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایطی که فشار می‌آوردیم و بازی دست ما بود روی یک ضد حمله و خوش خیالی دفاع تیم، گل دوم را خوردیم، تاکید کرد: با همه این شرایط می‌توانستیم بازی را مساوی کرده و یا حتی ببریم اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر تصریح کرد: این بازی برای ما خیلی مهم بود و امیدواریم بودیم که با توجه به کسری امتیازی که داریم این بازی را ببریم اما تقدیر به شکل دیگری رقم خورد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما کم تجربه هستند و برای بازی بعد باید در خط دفاع عملکرد بهتری داشته باشیم، ادامه داد: عیسی مرادی را در خط حمله به دلیل کسالت نداشتیم و رحمان جعفری هم به دلیل عمل جراحی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است

وی با بیان اینکه در بازی آینده باید با تمرکز بیشتری کار کنیم، گفت: این دوبازی را باید فراموش کنیم و با مسؤلیت تر در فاز حمله و بدبین‌تر در دفاع کار کنیم.

وی در پایان یادآور شد: این نوع از فوتبال و تلف کردن وقت بازی را دوست ندارم و معتقدم بازی وقت‌های اضافه بیشتری داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=53733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.